Adrese: |
Lucavsalas iela 3 Rīga Latvia - LV-1004 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 66778876 |
Informācija: | Juridiskā adrese: Tīraines iela 15, Rīga, LV-1058 |
Darba laiks: |
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 20:00 9:00 - 18:00 |
Kategorija: | Būvniecība • Būvmateriālu veikali |
Sociālie tīkli: |
K Senukai - Sūdzības un atsauksmes
K Senukai - Tirgo neeksistējošo preci
Pēkšņi un negaidīti vajadzēja nopirkt flīžu līmi. Sarunāju ar pasūtītāju... Viss būs. Es uzreiz internetā... Skatos O! Ir... Ksenukajā. Lai ietaupītu laiku speciāli izvēlējos gatavu maisījumu. Piedāvājumā bija 5l un 8l spaiņi lv ražotas līmes. Cenas starpība+-5€...8l protams izdevīgāk. Krč jāņem. Pēc pasūtījuma apstiprināšanas lidoju uz veikalu. Apmaksāju savus 6 spaiņus kasē un devos uz saņemšanas vietu aiz veikalā. Tur kipiš... Rohlas un kariņi lido... Pēc 15 minūtēm atveda manu pasūtījumu...
K Senukai - Krāpšana, maldināšana
Vēlos izteikt ļoti lielu neapmierinātību ar Jūsu sniegto pakalpojumu. Situācijas izklāsts: 2022. gada 19. maijā, veikalā OZOLS, Mazā Rencēnu ielā, tika nodota iekārta PUTEKĻUSŪCĒJS ROBOTS MI C1 XIAOMI garantijas ietvaros, jo iekārta sāka skaļāk strādāt. Uz jautājumu, kad varam gaidīt preci atpakaļ, tika noteikts, ka 2 nedēļu laikā tiks dota atbilde. Iepazīstoties ar preču nodošanas papīriem, tapa skaidrs, ka atbilde tiks sniegta 15 darba dienu laikā. Gaidām atbildi, protams, pēdējā...
K Senukai - Naudas atgriešana
Blēdīšanas ar visu ko vien var, preci piegādāt nevar, kaut norādīts nākamajā dienā, pie pasūtījuma atcelšanas, naudu uzreiz neatgriež, apgroza manu naudu gluži kā bankā, blēžu kompānija, neiesaku ar viniem veikt nekādus darījumus! Un tā nav pirmā reize kad viņi uzvedas kā gopņiki, var pirkt preci tikai veikalā, un kad vari paņemt rokās un sataustīt, naudas ziņā labāk sūtīt no aliexpress, jo piegādes laiks būs līdzīgs, tikai Cena krietni zemāka, varu secināt kad viņiem trūkst darbinieku, un...
K Senukai - Blēdīšanās ar piegādes datumiem
Briesmīga attieksme, pasūtot preci tiek norādīts saņemšana nākamajā dienā, bet pasūtot, jāgaida 1.5 nedēļas, ļoti nelaipni operatori, uzreiz piedāvā atcelt pasūtījumu, es pērku instrumentu, jo viņš man ir vajadzīgs, ne veikals, bet miskaste, k-rauta bija labs veikals bet Kasko Sentukai, mēsls!
K Senukai - Bojāta prece
Labdien! Iegādājos preci Leņķzāģis Metabo KGS 254 M kura bija bojāta! samaksaju naudu bet prece tagad ir remonta nav zināms uz cik ilgu laiku. Tagad nav ne naudas ne preces un kamer remonte nepiedāvaja man citu preci izsniegt kamer remontes! Tas it kā nav pieņemami citos veikalos izsniedz pagaidu preci kamer ir remonta!
K Senukai - Магазин “K Senukai” торгует опасным для здоровья людей товаром
Магазин “K Senukai” торгует опасным для здоровья людей товаром. Четыре дня назад в магазине “K Senukai” (Тц Ozols) купил чайник. Когда дома вскипятили чайник и я взялся за ручку – получил сильный ожёг руки. Чтоб этот чайник держать нужно специальную варежку или как минимум, тряпку. Ручка прикреплена непосредственно к корпусу, нет никакой торфоизолирующий прокладки и она нагревается до 100 градусов, как и вода. Вчера пошёл в магазин и попросил поменять на другую модель, с нормальной ручкой...
Senukai - Товар не получен
26.04.22 оформил покупку в интернет магазине kesenukai.lv на следующий день привезли товар, товар повреждён. После долгих переговоров, магазин согласился его обменять. Через два дня его забрали, то же с большими проблемами. Уже неделю я жду товар. Кормят завтраками. После того как я сказал что буду жаловаться, со мной перестали общаться и перенесли дату получения товара на 16.05. Это холодильник. Продукты хранить негде. На смс не отвечают, инфо центр обещает перезвонить, но никогда не перезванивать.
K Senukai - Slikts serviss, piegādes kāvēšana
Veicot pasūtījumu piegāde bija norādīta 25-28.04, nav tik traki, pasūtīju. Kad pasūtījums bija apstiprināts, piegāde jau rādījās 02.05. Nepatīkami, bet padomāju ok, vismaz zinu konkrēto dienu. Rakstīju uz klientu servisu - šodienas atbilde: piegāde varētu tikt veikta 2 - 7 dienu laikā. Tas nozīmē, ka varētu būt arī ilgāk. Neko svarīgu nesūtīju, bet tā nav pirmā reize, kad viņi tā dara. Kāpēc ir jāsola piegādes dienas, ja nevarfiet tās nodrošināt?
K Senukai - "Bezkaunība - otrā laime?"
"bezkaunība - otrā laime? ", jeb kā iepirkties “K-Senukai” interneta veikalā! Pagājušā gada nogalē, novembra mēnesī, bija vēlme iegādāties daudzfunkcionālu kokapstrādes darbagaldu. Izpētot Latvijas interneta veikalu piedāvājuma klāstu izvēlēts tika “K-Senukai” ar revolucionāriem aicinājumiem: ” iepirkšanās internetā ļauj veikt pasūtījumu, neizejot no mājas. Netērē savu laiku, stāvot rindās. Mēs tiecamies pastāvīgi pilnveidoties un nodrošināt augstāko sniegto pakalpojumu un preču kvalitāti...
K Senukai - Slikts serviss
Šodien nopirkām 2 bērnu mašīnas t/c ozols, bet, diemžēl, vienai bija sabojāts iepakojums, uz vietas apmainīt nebija iespējas (jo noliktavā preces vairs nebija) . Mums piedāvāja aizbraukt uz lucavsalu ar čeku (jo tur prece bija) . Mēs caur visu pilsētu braucām uz veikalu un plkst. 20: 50 jau bijām tur. Sieviete infocentrā uzreiz bija ļoti neapmierināta. Palīdzības vietā, teica, ko un kad mums vajadzēja darīt. Apgalvoja, ka neviena jau nav pie rotaļlietām, novilka laiku. Rīt bērniem ir dzimšana...
K Senukai - Internetveikals Lucavsalā
Netērējiet laiku internetveikalam ar preces izņemšanu Lucavsalā uz vietas! JŪS NEVIENS NEAPKALPOS, kamēr nopirktā prece gaidīs plauktā Jūsu kārtu, ganīsieties ārā stāvvietā gaidot stundām ilgi! Pilnīgi nenormāls serviss. Pērkot preci, JUms norādīs izņemšanas datumu bez pulksteņlaika, bet ierodoties uz vietas, teiks, ka "DZĪVĀ RINDA". Com'on, 21.gadsimts, n-tie digitālie rīki, kāda atpalicība ir KSENUKAI internetveikals Lucavsalā! Nekad, nekad, nekad vairs tur nepirksimies.
K Senukai - Nenormāli nosacījumi dāvanu kartēm. Slikts internetveikals.
Pasūtījām preces internetveikalā un mūsu rīcībā bija ksenukai dāvanu kartes. Pie preču izsniegšanas darbinieks, kuram ir ksenukai džemperis, tātad veikala darbinieks, Saka, ka kartes te nevar izmantot, jo tas ir 1a veikals (kaut viss saņemšanas punkts ir ksenukai krāsās un tam visam blakus ir tikai viens 1a uzraksts) . Tātad sanāk, ka ksenukai nemaz nenodrošina internetveikala funkciju, bet to dara cita firma. Uz pašas dāvanu kartes, kur ir lietošanas noteikumi, nekas nav teikts par to, ka...
UAB Kesko Senukai Digital un SIA DPD Latvija - Apkalpošana, preces piegāde, naudas atgriešana
Pasūtīju 1a.lv vannu un tualetes podu. Veicot pasūtījumu bija iespēja izvēlēties vakara piegādi (no 18 līdz 22) , ko arī izvēlējos. Pēc pāris dienām (bez iepriekšēja brīdinājuma) saņēmu zvanu no dpd pl. 10.00, ka tualetes pods ir lejā un varu nākt pakaļ. Ņemot vērā to, ka nebija informācijas par plānoto piegādi, kā arī to, ka piegādei bija jābūt vakarā, tad nebiju uz vietas. Sazinoties ar dpd tiku informēta, ka lielgabarīta preces piegādā tikai līdz 18: 00. Nācu pretī un piekritu preču...
Ksenukai interneta veikals - Bojāta prece
Iegādājos dušas kabīni KSENUKAI interneta veikalā. Diemžēl pēc preces iegādes uzreiz to neatpakoku. Atpakaojot to pēc pāris nedēļām konstatēju, ka tai ir bojājumi, kas iepakojumā nebija manāmi.
K Senukai - Slikts serviss
Iegādājos internetā dušas skapīti, saņemot skapīti izrādījās, ka viens led nedarbojas. Atgriezu preci veikalā, kā brāķi. Pārdevēja bezkaunīgi uzstāja ka sūtīsot skapīti uz garantiju. Uz ko es atbildēju, ka ja esmu saņēmis brāķi man ir tiesības atteikties no preces un saņemt naudu atpakaļ. Aizpildīju anketu par atgriesto preci. Kur bija norādīts ka naudu atgriezīs 14. Dienu laikā. Pat pēc mēneša nauda nebija atgriesta. Sazvanīju pieprasīju savu naudu, saņēmu atbildi ka nauda tiks atgriesta 4 dienu laikā 2 maksājumos.
AtrisinātaK Senukai - Slikts serviss, melošana, bojāta prece
Pasūtījuma nr. E00598198. 03.01.2022. Nopirku e-veikalā izkliedētāju 15l. Izskatījās labs. Piegāde nepareizā datumā. Instrukcijas latviešu valodā nebija. Saliku pēc svešvalodām. Konstatēju pēc pievienotā saraksta, ka detaļas, to skaits nesakrīt. Saliku. Konstatēju, ka izkliedētājs negriežas. Divu konusveidīgo zobratu mehānisms plastmasas futlārī uz riteņu ass jau bija saliktā veidā, tā paredzējis ražotājs. Bet nekā. Rezultāts, ka jau 24.01. 2022. Informēju viņu klientu servisu, kaut par servisu...
AtrisinātaSenukai - Slikts serviss
Tātad.. 2021.gada 16.decembī pasūtīju Iphone 13 Pro Max. Jo vienīgais veikals, kur reāli piegāde bija tik ātri - 2022.gada 4.janvārī. Viss ideāli. Gaidu... 06.01.2022.- Nenocietos, piezvanīju, lai noskaidrotu cik tālu pasūtīta prece. "Atvainojamies, bet pasūtījums tiks piegādāts 11.01.22. Kavējās piegādes. Es varu atcelt pasūtijumu. " Ok.. saprotu, pēc svētkiem viss iespējams. Gaidām 11.01. 12.01.2022.- Zvanu atkal, jo ar mani neviens nav sazinājies pat sms veidā. "Atvainojamies, bet...
AtrisinātaSenukai - Slikts serviss, bojāta prece
Pasūtījuma nr. E00598198. 03.01.2022. Nopirku e-veikalā izkliedētāju 15l. Izskatījās labs. Piegāde nepareizā datumā. Instrukcijas latviešu valodā nebija. Saliku pēc svešvalodām. Konstatēju pēc pievienotā saraksta, ka detaļas, to skaits nesakrīt. Saliku. Konstatēju, ka izkliedētājs negriežas. Divu konusveidīgo zobratu mehānisms plastmasas futlārī uz riteņu ass jau bija saliktā veidā, tā paredzējis ražotājs. ___i___ primitīvi šādi un galos riteņi, bet augša pie kaisītāja kastes un griež...
UAB Kesko Senukai Digital - 1a.lv - Это когда всё через ж... - девиз магазина
Заказал заранее половичок и мышку беспроводную. Дата доставки указана 3 февраля. А я как раз, 4-го числа, буду по близости, могу забрать. До этого числа - в другом городе. И что вы думаете? Сегодня 30 число, с утра, после 9 часов, приходит смс о том, что сегодня последний день выбрать свой заказ. Ну не водолазы ли вы? Я же и письмо написал и вы мне даже ответили, что да, третьего числа придёт заказ, у вас будет 3 дня в запасе, что бы его выбрать. Увы, после покупки вас литовцами, стали...
K Senukai - Šausmīga attieksme pret klientu
11. Janvārī atgreizu preci, klātienē, kuru iegādājos e-veikalā. Pagāja vairāk kā nedēļa kopš preces atgriešanas, domāju okay, iedošu viņiem vēl laiku, varbūt tuvākajā dienās sazināsies, ka nauda tiks ieskaitīta, bet nekā. Šodien, 27. Janvārī, saņēmu e-pastu par to, lai apstiprinu savu pilnu vārdu un konta numuru uz kuru pārskaitīt naudu. Atbildēju uz e-pastu un atpakaļ saņēmu vēl vienu e-pastu, ka nauda tika pārskaitīta 4 dienu laikā. Man tas palikās diezgan dīvaini, jo jau tā ilgi gaidīju...