Adrese: |
Lucavsalas iela 3 Rīga Latvia - LV-1004 (Faktiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 66778876 |
Informācija: | Juridiskā adrese: Tīraines iela 15, Rīga, LV-1058 |
Darba laiks: |
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 21:00 8:00 - 20:00 9:00 - 18:00 |
Kategorija: | Būvniecība • Būvmateriālu veikali |
Sociālie tīkli: |
K Senukai - Sūdzības un atsauksmes
AtrisinātaSenukai - Slikts serviss
Ужасный сервис, в таком интернет магазине лучше не заказывать, потеря времени и нервов! 04.06.2020 сделала заказ садовые качели со скидкой за 149 евро, после заказа не прислали e-mail с подтверждением заказа, позвонили только 09.06.2020 и сообщили, что на складе таких качелей нет, поехали в магазин, а там сказали, что с этого дня качели стоят 179 евро. Вообщем не в первый раз, типичные литовцы, постоянно обманывают и мухлюют с ценами и со скидками. Больше у них ни чего не куплю, только в depo!
Senukai interneta veikals - Nepilnīgi piegādāta prece, nerisina problēmu/neatgriež naudu
Martā pasūtīju duškabīni. Ļoti ātri tika piegādāta, taču daļēji - trūka montāžas daļas. Informēju klientu servisu, taču neviens no uzņēmuma pārstāvjiem nesazinās un nerisina problēmu. Klientu serviss tikai pieņem sūdzības un pārsūta "menedžeriem'", kas itkā ir atbildīgi par problēmu risināšanu, taču problēma jau 1,5 mēneša laikā netika atrisināta un neviens ar mani tā arī nesazinājās. Atkārtoti par problēmu un sevi atgādināju gan rakstiski, gan telefoniski klientu servisam. Pēc mēneša nosūtīja...
AtrisinātaKsenukai.lv As Kesko Senukai Latvia - Slikts interneta veikala klientu serviss
27/05/2020 pasūtīju basketbola grozu. 29/05/2020 dpd kurjers piegādāja tikai daļu no basketbola groza - sienas stiprinājumu. Vairogs nebija atsūtīts, epastā paziņojums, ka prece piegādāta pilnībā un piegādājis omniva kurjers!. 29/05/2020 uzreiz rakstu uz klientu servisu un papildus piezvanu noinformēju, ka neesmu saņēmis basketbola vairogu. Serviss atbild gaidiet. Nākamā dienā 30/05/2020 rakstu un zvanu vēlreiz ar jautājumu, kad būs vairogs - no servisa atbilde atkal gaidiet atbildēsim...
Senukai Ozols - Dārza lapene vai butaforija
Dārza lapene par 199 eur, karkas no ļoti viegla materiāla. Metinājuma vietas ir ļoti paviršas. Uzstādīju dārzā un nākošajā dienā lija lietus un mazs vējš lapeni sagāza, kā uzpūstu balonu. Veikalā teica, ka pati esat vainīga, vajagot skatīties ko pērku. Piegāju veikalā pie lapenes un pakustināju lapeni ar vienu pirkstu, tā šūpojās, nemaz nevajag vēju. Naudu man neatdeva. Internetā lasīju, ka garantija dārza precēm ir 365 dienas. Veikals nedeva nekādu līgumu, lai varētu iepazīties par preču...
Kesko Senukai - Slikts serviss
21.05.2020 iepirkos veikalā K Senukai, devoties uz krāsu nodaļu, vērsos pie pārdevējas. Pirmkārt - viņa ar mani runāja atrodoties pret mani ar muguru. Otrkārt - vēlējos pakonsultēties par preci. Konsultāciju nesaņēmu, bet "paldies" ka vismaz norādīja vietu kur atrodas. Pārdevēja pazuda, nogaidīju 15-20 min, tā arī neparādījās. Beigās pie manis pienāca jauns puisis un pieklājīgi apkalpoja, pakonsultēja par preci, un beigās arī pievienoja toni kādu es izvēlējos. Es uzskatu, ka šāda nekompetenta rīcība nav pieņemama šādā uzņēmumā. Es arī neieteiktu nevienam pie viņas vērsties.
K-senukai Cēsis - Serviss
Pirms 3 nedēļām iepirkos Cēsu veikalā, mani apkalpoja pārdevēja viss bija labi, bet šonedēļ iepērkoties, šī minētā pārdevēja bija jau kā pārdošanas vadītāja un uz lūgumu izrakstīt kūdru nelaipnā attieksmē atcirta, tūlīt pasaukšu pārdevēju! Es esmu šokā un izbrīnā, vai tiešām viens vārds "vadītāja" uz darbinieka kartiņas tik ļoti maina attieksmi pret klientiem un darbiniekiem? Esmu ļoti neapmierināta uz šīs sievietes attieksmes maiņu tik strauji! Ļoti liels fui!
Senukai - Bojāta prece, netiek atgriezta nauda, slikta komunikācija
25.04.2020. Saņēmu preci - y00000103528516758 gaļas mašīna standart mg-198/2000, pasūtījuma nr. E00115240. Prece izrādījās ar bojājumu - nedarbojās ieslēgšanas slēdzis. Vairākkārt komunicējot ar [slēpt]@ksenukai.lv (2x) , noskaidroju, ka preci fiziski varu nodot ksenukai veikalā tc ozols, ko arī 28.04.2020. Izdarīju, pretī saņemot dokumentu, kurš apliecināja preču saņemšanu un informēja, ka 2 nedēļu alikā nauda tiks atgriezta norādītajā kontā. Gala termiņš 12. Maijs. Diemžēl līdz šim brīdim -...
K Senukai - Nepieklaigā apkalpošana
S. G.12.05.20 iepirkos Senukai veikala, aizejot līdz krasu nodaļai jautāju pārdevējam kādu krasu ieteiktu iekšdarbu sienam un griestiem un Ludzam lai palīdz ar krasas tona izvēli. Pārdevējs asi atbildēja, ka ir daltoniķis un krasas ir mūsu acu priekša. Lai izvēlamies pasi, jo pārdevējam jāiet kramet prece. Uz jautājumu kads ir viņa vārds, pārdevējs nevēlējas to paziņot un aizgāja ar otru pārdevēju smiedamies kuram bija atšķirības zime [māceklis] , diemžēl nespēju pats izvelieties krasu, aizgāju...
AtrisinātaKsenukai.lv - Slikts serviss
Iegādājos virtuves izlietni halmar sink stema white (pasūtījums e00113733) un man atsūtīja braķētu izlietni. Mājaslapā Caurumi atrodas pa kreisi, bet man atsūtīja ar Caurumiem centrā. Taja pašā dienā (29.04.2020) uzrakstīju par šo negadījumu un man atbildēja: "Labdien, paldies, ka sazinājāties ar mums. Informācija tiks nodota attiecīgajam servisam. " Kopš ta laika ar mani neviens nesazinājās. Klusums. Vakar uzrakstīju atkartoti, bet atbildes nav. Slikta klientu apkalpošana.
Kesko Senukai - Slikta attieksme
Ieejot veikalā pie durvīm vārtiņiem sagaida korpulents apsargs. Ļoti rupjš! Liek ņemt ratiņus, uz jautājumu kādēļ? Neatbild! Norāda virzienu un grūž uz ratiņu pusi. Agresīvi noskaņots, nāk tuvumā neievēro 2m distanci. Griežoties riņķī, lai dotos pēc ratiņiem tik atskan frāze no viņa - pareizi ejiet mājās!
K Senukai - Плохое отношение к клиенту
Приехал в магазин k senukai грузится товаром, меня грузил молодой парень на погрузчике. Разговаривал очень грубо, крыл матным языком. Я был в шоке. Меня он загрузил. Но я переспросил его, где еще мой груз, он ответил в грубой форме, чтобы я назвал номер заказа. Я ему сказал последние 4 цифры, его это не устроило и он мне в ответ: "меня это не е*ет, называй полный номер и пошел ты на*уй. " я его переспросил, ты меня послал? А он мне в ответ: "да, и сразу ушел. " я просто в шоке был за такое отношение к клиенту магазина. Таких нужно увольнять. Все это происходило 27.04.2020 с 15: 30 по 16: 45.
Senukai - Pārdevējs uzrunā svešvalodā
Nekas īpašs, bet šodien iepērkoties mani pie kases svešvalodā sveicināja bārdas rugājiem noaudzis tēvainis, kas izskatījās kā pēc smaga kodiena - zdrasķi , skoļka tam štuk eķih? Kad es saku ka es no laukiem un ņiht ferštein po tatarbarski , tad sāka lauzīties valsts valodā :)
AtrisinātaSenukai - Paliku bez preces un bez naudas
Nopirkām klātienē gāzes plīts virsmu aeg hg654550sm - 164,99€ 05.02 uzstādīšanas laika meistars secināja ka plīts virsma ir pārāk šaura pēc izmēra un vajadzīga platāka, 07.02 atbraucam veikala kur pamatojoties ka prece ir jau iepakotā atsakās mainīt uz citu, vai atgriezt naudu ko mēs pat neprasījām. Uzrakstījām prasību samainīt tagad palikām bez preces un bez naudas un bez gāzes plīts uz visam brīvdienām. Čeks 81/756 #00389598 klients: 9509524 9428002098589
Senukai - Slikts serviss
Šodien iepērkamies k senukai pro centrā. Ta ka vajadzēja nopirkt vairakus smagus cementa maisus izmantojam tam paredzētu iebrauksanu veikalā ar mašīnu. Iebraucot iekšā, ta ka īsti nezinājām kur atrodas vajadziga prece vīrs izkāpa no mašīnas, bet es lēni braucu tam pakaļ, par ko mums tika aizradits, ka strādājošajiem te dienas beigas janosmok ?vai tiešām iebraucot iekša noliktava ir uzreiz janoslāpē mašīna? Vai to nevar izdarīt piebraucot pie vajadzīga plaukta? Ar to mūsu "piedzīvojumi" šajā...
Senukai - Nepiegada preci
Pasūtot preci K Senukai apmaksu veicu nedēļu atpakaļ (piegādes laiks 2-4 dienas) 15 decembri atmaksāju un neuztraucos ka bērns paliks bez dāvanas! Zvana nepazīstams nr un saka ka preces diemžēl nebūs jo neesot noliktavā, kāda velna pēc jūs paņemat naudu un nedēļu domājat vai prece ir? Prasu kā rīkosimies jo otrdien jau Ziemassvētki un bērns loti gaida dāvanu uz ko man atbild ka neko nevar darit un naudu man atgriezīs srī tik pec 4 - darba dienām! Tas nozīmē ka nākamgad: ( ( ( (naudas man nav...
Senukai - Pretīga attieksme
Gribētu zināt kas skaitās ziemassvētku eglīšu sveču svečturi, tie neskaitās eglīšu rotājumi. Tākā par pilnu cenu bez atlaides tos nevēlējos gāju uz informāciju, kur gribēju tos atgriezt, bet man pasaka, mēs naudu neatgriežam. Paskaidrojiet kā tas ir saprotams, kad es preci nevaru atgriezt. Jo reklāma maldinoša. Citos veikalos atgriež, bet te nē. 05.12 2019.
Senukai - Loti slikts serviss, nevar nokomplektet pasutijumu pareizi nevar atgriezt naudu.
Pavadzīme jūsu pasūtījumam e00094421 neskatoties uz to kad esmu rakstījis un zvanījis neskaitamas reizes uz jūsu klientu servisu, lieta joprojām nav atrisināta sakara ar šo pasūtījumu. Šorīt 02.12.2019 runāju ar violu kas man paskaidroja kad pārskaitījums tika veikts uz manu kontu atpakaļ 15.11.2019 mans kartes konts tiek pārbaudīts regulāri un nekādu atgrieztu naudu par pasūtījumu neredzu. , esmu ari zvanījis bankai kas apstiprināja kad nauda nav atgriezta konta. Pirmkart velos ju...
Senukai - Slikts serviss
Cilvēkiem ir jārēķinās kopš pasūtījuma veikšana as un rēķina noformēšanas apmaksai jāgaida gandrīz stunda līdz pasūtījuma saņemšanai (linolejs) , lai čeku noformētu uz personas kodu i vārdu klients tiek sūtīts no kases līdz info atkal no 8nfo līdz kasei (kas jaunajā veikalā nav mazas attālums.. Modernajā tualete nav padomāts par jebkādu āķīti kur pakārt mēteli vai somu. Iepirkšanās ļoti laika patērējoša.
Senukai - Krāpšana, maldināšana
K senukai ozolā pie vairākām tapetēm norādītas mazākas cenas nekā patiesībā, nonākot pie kases, cena gandrīz 3 reizes lielāka, un nesakrīt norādītais svītru kods. Atteicos pirkt. Klientu apkalpošanas zālē strādājošā pārdevēja atzina, ka ir "čakars" ar šīm tapetēm, līdz ar to paši zina, bet pircējus maldina ar lētāku cenu nekā patiesībā.
Senukai Ozols - Slikts serviss
9 ноября, отстояв 2 часа на информации, оформила заказ с доставкой. Дома обнаружила, что ошибка в количестве товара (кафельная плитка) позвонила по указаному в заказе телефону и успела остановить доставку. В понедельник 1,5 часа выясняли где мой заказ и какая ошибка. Во вторник приехала ещё раз оформить отказ от предыдущего заказа и оформить новый. Извинились и обещали привезти на следующий день в 16.00. В 18.00 звоню - где заказ? В результате в 18.40 привезли не ту плитку! Ужас! У меня...