K Senukai

Kesko Senukai Latvia AS
www.ksenukai.lv
Adrese: Lucavsalas iela 3
Rīga
Latvia - LV-1004
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 66778876
Informācija: Juridiskā adrese:
Tīraines iela 15,
Rīga, LV-1058
Darba laiks: 8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 20:00
9:00 - 18:00
Kategorija: Būvniecība  •  Būvmateriālu veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

36%
Sūdzības
327
Atrisinātas
72
Ar atbildēm
261
Apskatīt statistiku

K Senukai - Sūdzības un atsauksmes

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Pirku grīdas izlīdzinātāju, 26 maisu vietā iedeva 25. Maisi uz paletēm nekārtīgi samesti, nevarēja izskaitīt. Pēc tam tērēju laiku un naudu, lai nopirktu to vienu maisu. Jo no k-senukai atsaucība nulle. Klientu konsultanti garlaikoti un izsmejoši atteica sadarbību. Pārdevēja pārgurusi vispār nerunāja, piedāvāja pārskatīt video, bet tas prasītu visu darba dienu. Ja jums ir iespēja - pērciet citur vai visu rūpīgi 7x pārbaudiet. Pasūtījuma nr. E00618051

K Senukai - Krāpšana

Krāpšana Vēlējos sev uzdāvināt dzimšanas dienā putekļsūcēju robotiņu, it sevišķi tv rekkāmā redzams par cenu 132 eur. Kā izrādās, tā nav, jo lai iegūtu šo preci par reklāmā norādīto cenu ir jāreģistrējās kaut kādā smart net, jo ksenukai draugu loks šeit nav aktuāls. Ok. Registrējos, bet samaksāt par pasūtīto preci nevar, jo vienkārši nav redzams kods no kartes koda, tikai otrs kods, kas atsutīts sms veidā, respektīvi samaksāt par preci nevar! Paldies ksenukai par jauko dāvanu!

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Decembra sākumā pasūtīju pāris preces ar piegādi uz mājām. Devu laiku, jo bija svētku sezona un iespējams daudz citu pasūtījumu no citiem cilvēkiem. Vienā brīdī piefiksēju, ka norādīju nepareizu telefona numuru, bet ātri vien laboju situāciju un uzrakstīju viņiem laboto numuru, atbildēja, ka viss kārtībā. Vēlāk uzrakstīju prasot par preču piegādes statusu, atbildēja, ka viena prece nav uz vietas, lai arī kad pirku, bija pieejama. Atgrieza naudu. Pēc kāda laika rakstu vēlreiz prasīt kas notiek...

K Senukai - Maldinoša informacija

Maldinoša informacija Interneta veikalā tika iegādāti nerūsējošā tērauda spainis un sniega lāpsta. Pienāca cinkota skārda spainis ar uzrakstu, nelietot pārtikas produktiem un bērna izmēra sniega lāpsta.

K Senukai - Vadītāja un pārdevējs

Vadītāja un pārdevējs Ļoti nepatīkama apkalpošana, agrāk iepirkāmies ar prieku un bija patīkama komunikācija ar pārdevējiem, pēdējo reizi pārdevējs nevarēja palīdzēt un palīga pasauca vadītāju kura pat ne sasveicinājās un nevarēja paskaidrot kāpēc prece ar defektu un kāpēc nav iespēja apmainīt. Ļoti žēl ka tā mainījās veikala vadība.

AtrisinātaK Senukai - Slikts serviss, klientu ignorēšana un ņirgāšanās par tiem

Slikts serviss, klientu ignorēšana un ņirgāšanās par tiem Pasūtījuma numurs: e00456371 26.10.2021. Veikalā Ksenukai nodevu preci (jaucējkrānu Domoletti Yukon Dyu126.5cmat) garantijas remontā, bet vēl joprojām neesmu saņēmis to atpakaļ un izskatās, ka pārdevējs to ir pazaudējis. 20.11.2021. Biju veikalā uz vietas, neviens neko nezin. Savu eksemplāru par pieņemšanu pazaudējuši - prasīja, lai iedod nokopēt. Darbinieks bija gatavs dot kaut kādu jaucējkrānu, bet teicu, ka šis nav īstais. Pusotru stundu staigāju no viena veikala gala līdz otram, jo...

K Senukai - Slikts Serviss un Drausmīgs E-veikals

Slikts Serviss un Drausmīgs E-veikals Uz ziemassvētkiem veicu pasūtījumu, kuru solīja piegādāt līdz 23.12, kad zvanīju klientu servisam, solīja, ka vēlākā piegāde tiek plānota uz 24.12, bet tas netika izdarīts. Pasūtījumu atcēlu, un aizbraucu uz veikalu nopirkt preces, jo nevarēju radiniekus atstāt bez dāvanām. Rezultātā, ne pasūtījums tika atcelts, ne atgriezta nauda, un tagad man ir gan preces, ko uzdāvināju, gan arī tās, kuras nopirku veikalā. Kad zvanīju atkārtoti klientu servisam, man teica, lai rakstu e-pastu. Secinājums -...

K Senukai - Slikts servis, internet veikals, klientu apkalpošana

Slikts servis, internet veikals, klientu apkalpošana 2021.12.21 pasūtījām e-veikala ksenukai bērnam ragavas uz ziemassvētkiem, interneta un bilde skaidri redzams un rakstīts saņem līdz ziemasvetkiem, pasūtījuma bija rakstīts ka piegāde būs 2021.12.21 no 9-18: 00, tajā paša diena diena zvanīju uz ksenukai informācijas centru +371 667 78876 pārjautāt vai tiešām es saņemšu bērnam dāvanu uz ziemasvetkiem, kur man atbildēja ka ja varbūt mazliet vēlāk nekā norādīta piegādes laika ka kurjeri tgd ļoti noslogoti un strāda arī pēc sava darba laika, nu ir...

Senukai - Slikts serviss, pavirša attieksme

Slikts serviss, pavirša attieksme Nopirku duškabīni ar iekšsienām. Piegāde bija ļoti ātra. Uzstādīt sāku tikai pēc 18dienām. Kad jau uzstādīju vanniņu, attaisīju vaļā iepakojumu ar iekšsienām, un konstatēju, ka sienas nav baltas, bet melnas un pavisam no cita modeļa. Sazinājos ar servisu. Viņi negrib mainīt nepareizās iekšsienas, sakot ka tas nav iespējams. Absurds.

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtījām ēvelētus koka dēļus internetā. Pasūtījums tika pieņemts un tika norādīts arī piegādes laiks. Tas mūs apmierināja. Saplānojām jau tālākos darbus. Preci norādītajā laikā nesaņēmām. Zvanījām, lai noskaidrotu piegādes laiku. Zvana centra darbinieki neko nemācēja pateikt. Atrunājās ar nekonkrētiem laika limitiem. Pēc 7 dienu gaidīšanas nolēmām pasūtījumu atcelt. Dēļus aizbraucām iegādāt depo. Tur visu uz vietas arī sazāģējām pēc izmēriem un vajadzīgā daudzumā. Lieliski! Nākošā dienā saņem...

K Senukai - Pasts no Ķīnas ātrāk nekā noliktava esoša prece - beigas vel atsuta nepareizo!!!

Pasts no Ķīnas ātrāk nekā noliktava esoša prece - beigas vel atsuta nepareizo!!! Kas par bardaku. Vai tiesham tur cilveki vienkarshi atsezh savas algas? Pasutiju preci 1 menesi atpakalj vienlaicigi pasutiju sho to no aliexpress uz nakotni - prece no kinas jau majas bet ksenukai nav, neskatoties uz to ka speciali izvelejos preci kas ir noliktava! Vai tas normali? Atsutija ka siega del - nez ka jums bet man jau vis sniegs izkusa! Vel tas kas atnaca izradijas pilnigi nepareiza prece - kas notiks tagad? Kamer savaks nepareizo un no jauna atsutis to ko vajag muzhiba paies. Vel...

K Senukai - Piesavināšanās, slikts serviss

Piesavināšanās, slikts serviss Gandrīz divus mēnešus atpakaļ tika nosūtīta prece pēc garantijas. Pēc mēneša, kad pats interesējos man e-pasta klientu apkalpošanas centrs jautāja ar kādu numuru ir nosūtīta prece, ko arī pārsūtīju. Uz pēdējām 2 vēstulēm vairs neatbild! Drausmīga apkalpošana un attieksme. Prece praktiski ir piesavināta. Domāju vērsties p [olicijā par svešas mantas prettiesisku piesavināšanos.

K Senukai - Обман

Обман На сайте компании указано: 1. Ja sūtījuma kopējais svars ir līdz 30 kg, kurjers izkrauj sūtījumu un aiznes to pircējam/saņēmējam līdz pirmajai drošajai vietai telpā. (pa dzīvokļa, mājas vai garāžas durvīm ienesīs, bet nenēsās sūtījumu pa istabām vai pagalmu.) tādā gadījumā papildu kraušanas darbu pakalpojumus nav nepieciešams pasūtīt. Т. Е. Заказ должен быть доставлен до первого безопасного места в помещении - до дверей квартиры, дома, гаража. Хорошо, что позвонила и уточнила. На самом деле...

K Senukai - Nesakārtota tirdzniecības zona

Nesakārtota tirdzniecības zona Iebraucot Drive in zonā-āra tirdzniecības zonā, tur ir nekārtība viss samest uz parking zonas-preces, kuras ir sezonas un nav aktuālas, kā arī citas lieta, tajā pat laikā, metāla statņu plaukti dažviet stāv pustukši, bet viss mētājās pa zemi un iepriekšminēto zonu un, caurbraukt starp plauktiem arī nav iespējams, lai apbrauktu auto, kurš stāv uz braucamās daļas un krāmē preci (jo parking ir nokrauti ar precēm-samestām) . Ir situācijas, ka pat izbraukt cauri nav iespējams-preču novietojumu dēļ, gan auto…tad esi iesprūdis! Kur skatās priekšniecība-veikala vadītājs vai direktors? !

K Senukai - 13 gadīgu bērnu neielaiž veikalā

13 gadīgu bērnu neielaiž veikalā Šodien neielaida veikalā manu 13 gadīgu bērnu, jo skolēna karte, uzrādot sadarbspējīgu sertifikātu, netika uzskatīta par dokumentu. Pamatojums bija, ka tāds veikala vadības rīkojums. Mans jautājums - kā veikala vadības rīkojums var būt augstāks par Mk noteikumiem nr. 662, kuru 40. Punkts noteic, ka bērni līdz 15 gadiem var uzrādīt skolēna kartes?

K Senukai - Atrisinātaksenukai.lv - Krāpšana, Klientu Ignorēšana, Šausmīgs Klientu Serviss

Atrisinātaksenukai.lv - Krāpšana, Klientu Ignorēšana, Šausmīgs Klientu Serviss 22.11.2021 es caur web-saitu: https://www.ksenukai.lv/ pasūtīju sev biroja krēsls un samaksājusi caur internetbanka 100,98 € 24.11.2021 kurjers no DPD piegāde man citus preces, es pasūtīju Biroja krēsls, bet saņēmu bērnu rotaļu Lego 2gb. Uz paka ar bērnu Lego bija uzrakstīts mana pasūtījuma numurs un svars 16.9 kg., bet ir redzams ka tur ne var būt 16.9 kg. Es zvanīju Klinta servisa pa tālruni +37166778876 - 4 reizes un viņi teica rakstīt e-pasts: [slēpt]@ksenukai.lv, es viņam uzrakstīju 7...

Ksenukai.lv - Valsts valodas likuma neievērošana

Valsts valodas likuma neievērošana Uzņēmus tirgo elektropreces, kurām klāt nav pievienota nekāda dokumentācija (instrukcija, garantijas dokumentācija, u. T. T.) latviešu valodā. Esmu pie viņiem iegādājies jau divas sadzīves tehnikas, nevienai no tām nebija instrukcijas latviešu valodā. Sazinājos ar uzņēmumu, viņi pat nevarēja atbildēt kad man atsūtīs instrukciju latviski.

UAB Kesko Senukai Digital - Slikts serviss

Slikts serviss Сделав заказ и оплатив доставку в пакомат в интерент магазине K-Senukai, часть, товара не пришла. На звонки меня футболили в Dpd, Dpd обратно, почти месяц ожидания и итог. Звоню опять ждите, выясняю и о чудо мы не доставим, а вернем деньги. На вопрос почему не предупредили, ответ конечно информация только пришла. На вопрос о сроках возврата средств, ответ в ближайшее время, неделя или две. Супер обслуживание.

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos laminātu internetveikalā. Aprakstā tika minēts - pelēka krāsa. Saņemot, sapratu, ka viņš ir bēšs un ne tuvu pelēkai krāsai. Rakstīju atgriezšanas aktu uz ko man atbildēja - jums jāpasūta kurjers, lai preci nogādā noliktavā, kura izmaksas ir 25€, pašam nav iespējas atgriezt preci. Sanāk, man iedod preci, kas neatbilst aprakstam un man ir jāmaksā 25€, lai man atgrieztu naudu.

K Senukai - Slikts atkalpošana

Slikts atkalpošana Interneta pasūtījām kūdru 280l un 3 melnzemes maiss pa 50l, čekā pielikumā) . Ap 10 min pārdevēja sēdēja telefona un pārējie darbinieki staigāja un pļāpāja. Pēc tam viņa Saka meklēt kādu darbinieku kas piebrauks un noņems no plaukta cita cilvēka pasūtījuma. Beigās kad mēs jau samaksājam apsardze rupji paprasīja čeku un mans vajadzēs vēl 5 minūtes gaidīt kamēr mums to iedos. No 3 maisiem ar melnzemēm 1 ir sāplēsts un Kūdra arī (attēli pielikumā) un kad mēs to pateicām apsardze un pārdevēja...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes