K Senukai

Kesko Senukai Latvia AS
Adrese: Lucavsalas iela 3
Rīga
Latvia - LV-1004
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 66778876
Informācija: Juridiskā adrese:
Tīraines iela 15,
Rīga, LV-1058
Darba laiks: 8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 20:00
9:00 - 18:00
Kategorija: Būvniecība  •  Būvmateriālu veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

37%
Sūdzības
309
Atrisinātas
71
Ar atbildēm
243
Apskatīt statistiku

K Senukai - Sūdzības un atsauksmes

K senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos laminātu internetveikalā. Aprakstā tika minēts - pelēka krāsa. Saņemot, sapratu, ka viņš ir bēšs un ne tuvu pelēkai krāsai. Rakstīju atgriezšanas aktu uz ko man atbildēja - jums jāpasūta kurjers, lai preci nogādā noliktavā, kura izmaksas ir 25€, pašam nav iespējas atgriezt preci. Sanāk, man iedod preci, kas neatbilst aprakstam un man ir jāmaksā 25€, lai man atgrieztu naudu.

K senukai - Slikts atkalpošana

Slikts atkalpošana Interneta pasūtījām kūdru 280l un 3 melnzemes maiss pa 50l, čekā pielikumā) . Ap 10 min pārdevēja sēdēja telefona un pārējie darbinieki staigāja un pļāpāja. Pēc tam viņa Saka meklēt kādu darbinieku kas piebrauks un noņems no plaukta cita cilvēka pasūtījuma. Beigās kad mēs jau samaksājam apsardze rupji paprasīja čeku un mans vajadzēs vēl 5 minūtes gaidīt kamēr mums to iedos. No 3 maisiem ar melnzemēm 1 ir sāplēsts un Kūdra arī (attēli pielikumā) un kad mēs to pateicām apsardze un pārdevēja...

UAB Kesko Senukai Digital - Slikts serviss, krāpšana

Slikts serviss, krāpšana Sakarā ar preces defektu (mirgojošs ekrāns portatīvajam datoram) 2021. Gada 21. Jūnijā prece tika nodota garantijas remontā, ko apliecina pieņemšanas akts nr. Rma-2505912-2. Saņemot preci no servisa 2021. Gada 26. Jūlijā t/c “Ozols” tiku informēta, ka preces ekrāns ir mehāniski bojāts un šis nav garantijas remonta gadījums. Tā kā recei nav mehānisku bojājumu, vai citu pazīmju, kas liecina par neatbilstošu preces lietošanu un saņemot preci no garantijas servisa netika sniegts skaidrojums par...

K senukai - Плохой сервис

Плохой сервис Позвонил в информационный центр магазина. Узнать про товар (что входит в комплект) . Как оказалось там никто ничего не знает, надо писать эмаил или письмо наверное лучше. Продиктовал товар по буквам, даже не смогли его найти. 21 век. Вот так быстрый сервис. Нонсенс

K senukai - Krāpšana

Krāpšana Vēloties iegādāties jaunu ūdens boileri, veicu izpēti, kur izdevīgāk iegādāties kvalitatīvu ierīci. Atradu, ka K-Senukai internetveikalā ir 30% atlaide manis izvēlētajam modelim un markai. Veicu pasūtījumu 17. septembrī, bet 20. septembrī saņēmu ziņu e-pastā, ka “[..]pasūtītā prece šobrīd ir beigusies noliktavā. Pasūtījums tiek atcelts.” Zvanot uz konsultatīvo tālruni noskaidroju, ka prece ir beigusies kopējā noliktavā, bet Liepājas veikalā 1 ir atlicis, ja vēlos iegādāties, jābrauc pašiem...

K senukai - Piegādes termiņa neieverošana

Piegādes termiņa neieverošana 29. augustā 2021.gadā veicu pasutijumu nr.E00441939 e-veikalā, piegādes diena bija uzrādits datums no 1. līdz 5. septembrim, vairakas reizes ir zvanits uz klientu apkalp., nav sniegts neviens paskaidrojums, šodien jau ir 27.septembris, prece nav piegādātā

K senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Iegadājamies bērnu elektro auto. Viss bija okei sākumā. Tad saka dīvainas skaņas izdvest protams sabijāmies un sākām domāt kā nodot garantijai. Konsultanti vai nu pamatskolu pabeiguši vai slinki. Beigu beigās pats aizvedu uz veikalu. Kaut arī pa piegādi uz mājām maksājām 6.99. Un tagd vēl līdz 70dienām jāgaida ko teiks tas tak nav normāli. Man šis kantoris vairs neievieš uzticību.

AtrisinātaK senukai - Slikts serviss un laikus naudus neatgriešana par atgriezto preci

Slikts serviss un laikus naudus neatgriešana par atgriezto preci Sveiki! Šis uzņēmums domāju ļaunprātīgi neatgriež naudu par atgriezto preci. Prece atgriezta 28. Augustā, bet naudas vēl joprojām nav kontā. Turklāt klientu serviss viens pēc otra cenšas iestāstīt kaut ko citu. Vienam nauda jau ir atgriezta, otram notikusi tehniska problēma un nauda būs 4 dd laikā. Turklāt, uz aicinājumu izskaidrot smalkāk, kas ir par problēmu, paskaidrojumu vietā es kā klients saņemu nelabvēlīgas atbildes ar majienu, ka es pats bez maz vai pie tā esmu vainīgs. Rezumē, vēlaties, lai jums ir jautri iepērcieties K Senukai un nedod dievs vajadzēs kaut ko atgriezt.

K senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Делал два заказа один на технику, холодильник, плита и стиралка. И второй заказ на ксяоми мелочи. В обеих случаях выбирал именно то, что можно получить завтра или через 1 день. Оба раза пришлось ждать 2-3 недели, и даже смс не шлют что заказ задерживается, кормят завтраками мол, очень много работы... А по факту заходишь на страничку товара, и там пишется что товар не доступен... Лоху понятно, что кому-то продали, а для меня, который внес деньги, уже не осталось, но сказать об этом не могут, а...

K senukai - Slikts serviss un attieksme

Slikts serviss un attieksme Veicu pasūtījumu K Senukai internetveikalā 09.09.2021. Vienīgā vieta, kur pārdevējs piedāvāja preci saņemt bija K Senukai TC Ozols (tas nepārprotami tika norādīts pasūtot preci). 10.09.2021 saņēmu sms, ka pasūtījums ir sagatavots un tas man jāizņem 3 dienu (nevis darba dienu) laikā. Sms saturēja norādi, lai es pārliecinos par darba laiku. Zinot, ka brīvdienās pie tc ozols ir daudz klientu, bet man pasūtījuma saņemšanai bija nepieciešams braukt ar piekabi, apskatījos mājaslapā, ka K Senukai...

K senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slikta apkalpošana. Pārdevējs nelaipns, netīrs, smirdīgs un nopīpējies. Vēlējāmies nopirkt durvju rokturi, palūdzām konsultantam palīdzību, uz ko sekoja atbilde - meklējat paši. Piedodiet, bet vai apkalpošanas sfērā mums kā klientiem ir jāsaņem šāda attieksme? Vispār lielākā daļa darbinieku ir ļoti nelaipni pret klientiem! P. S - ieteiktu darbiniekiem ievērot minimālās higiēnas prasības…

K senukai - Veicina Covid izplatīšanos

Veicina Covid izplatīšanos Nezinu cik klases izglītības ir veikala vadītājam,3 vai 5, bet Covid ierobežojumi šajā veikalā tiek vērsti vairāk uz Covid izplatīšanos, nekā uz ierobežošanu. Šodien jaunums: ratiņi pieslēgti (bet pēdējā laikā, cik zināms, skaidrā nauda lielākai daļai cilvēku kabatās nemaz nav; un ierobežojumu laikā (ja ratiņu lietošana ir obligāta) - ratiņi netiek pieslēgti) , bet groziņu gandrīz nav. Bet bez ratiem vai groziņiem iekšā nelaiž. Rezultātā pie ieejas drūzmējas cilvēki, neievērojot nekādu...

K Senukai Ulmaņa gatve - Jāskraida pa veikalu pus stunda, lai sameklētu konsultantu santehnikas nodaļā

Jāskraida pa veikalu pus stunda, lai sameklētu konsultantu santehnikas nodaļā Ļoti nelaipni konsultanti santehnikas nodaļā. Pajautājām palīdzību pie ūdens krāniem konsultants atbildēja, ka varbūt atnāks, bet neatnāca. Kad pēc vairākiem, neatlaidīgiem saucieniem pēc palīdzības ar neapmierinātu izskatu, jo atrāvu no privātām sarunām izrādījās ka prece nemaz nav pieejama šajā veikalā.

Senukai - Preces zādzība

Preces zādzība Silti neiesaku veikt pasūtījumus internetā, jo nopirkto preci nozog vai pārdod citam klientam, iespējams, - dārgāk. Ar 100% priekšapmaksu apmaksāto preci gaidīju mēnesi, bet no tās 1/3daļa tika nozagta jau piegādes laikā Rīgā, Maskavas ielas 418 a veikalā, par ko atvainojās veikala darbiniece un pajautāja, vai es vēl vēlos saņemt atlikušo preci. Atbildēju, ka jā. Nākamajā dienā, iztērējis savu laiku un līdzekļus, atbraucu uz šo pašu veikalu pakaļ atlikušajai precei. Gaidīju aptuveni 1 stundu...

K senukai - Slikts serviss, cilvēku maldināšana

Slikts serviss, cilvēku maldināšana Silti neiesaku veikt pasūtījumus internetā, ja preci nevar saņemt kādā no veikaliem vai nav teikts, ka prece ir noliktavā (kas nozīmē, ka saņemšana būs salīdzinoši ātra) . Man pasūtījums (e00384841) izvērtās ļoti mokošs - pirmkārt tāpēc, ka sadalīja pa daļām un lieki piebilst, ka pirmajai piegādātajai precei tika pielikta piegādes izmaksa, kas attiecas uz visu pirkumu. Jau sākotnēji zināju, ka prece jāgaida 3 nedēļas, bet tā kā nebija steidzami nepieciešama, nolēmu pasūtīt un gaidīt. Pasūtījumu...

AtrisinātaK senukai - Kārpšana, neatgriež naudu

Kārpšana, neatgriež naudu Maijā atgriezām preci K Senukai veikalā garantijas remontam. Divu mēnešu laikā zvanījām un lūdzām sniegt informāciju par mūsu ierīci bet K Senukai darbinieki tikai apsolīja piezvanīt un sniegt informāciju, bet neviens nezvanīja un nerakstīja. Beidzot saņēmām zvanu, ka ierīci nav iespējams salabot un nauda obligāti tiks atgriezta nākamnedēļ. Naudu tā arī nesaņēmām, piezvanījām vēlreiz un uzklausījām "laipnu" operatoru, kurš teica, ka vispār nezina, kāpēc zvanīja no K Senukai un apsolīja naudas atgriešanu, jo nekādas informācijas viņiem joprojām nav. Neatliek nekas cits, ka rakstīt sūdzību PTAC.

K senukai - Slikta serviss

Slikta serviss Kā var būt tā kad pasūti šodien tu saņem sūtījumu pēc trīs dienām, bet pasūtot žoga paneļus un stabus, tu gaidi veselu mēnesi, un katru reizi kad tu zvani un jautā par sūtījumi tiek atbildēts ka tika precizēts un atzvanīs? Ka var uz kaut ko rēķināties ja ir tik slikts serviss?

K senukai - Не доставили товар

Не доставили товар 24.07.21 года заказала газонокосилку с доставкой на дом, с оплатой при доставке. Заказать на адрес рижских магазинов с самовывозом невозможно. Доставить должны были 28.07.21года. Уже дважды звонила, вразумительного ответа не дождалась. Говорят товар на складе, но забрать со склада нет возможности. Бред какой то, в итоге ни товара, ни ответа. Трава выросла уже по пояс.

K senukai - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Sliktas darba organizācijas dēļ es nevaru jau pusmēnesī saņemt atpakaļ savu naudu par nesaņemto preci (13.07.2021 apmaksāju pl. 18.00 un 14.07.2021 no rīta piezvanīju un atteicos no preces, jo nav kam pacelt uz piekto stāvu) - ledusskapis elektrolux pasūtījuma nr. E00412071 – 204 eiro. Zvanīju pa tālr. 66778876 un man katru reizi solīja palīdzēt, visu noskaidrot un atzvanīt! Bet tā neviens neatzvanīja! Pēdējais, ko es saņēmu no viņam 30.07.2021: "kā jau tika paskaidrots diemžēl jūsu pasūtījum...

K senukai - Slikts serviss, nekvalitatīva prece

Slikts serviss, nekvalitatīva prece Liepājas K senukai iegādājos Electrolux EACM-12 CG/N6 kondicionieri. Pieslēdzot un testējot, secināju ka ierīce nestrādā pilnvērtīgi. (Skaļa nepatīkama skaņa un ierīce karsa un vibrēja vairāk kā vajadzētu) 28.06.2021. Ierīce tika nodota uz servisu ar defektācijas aprakstu Ozols K senukai. Pēc 15 darba dienām nekāda ziņa nebija saņemta un sazinājos ar K senukai. Pēc 3 dienām nekādu atbildi neesmu saņēmis. (Paziņojuma Nr. 201027601, Klients: 9458275 9428001566096, čeka nr. 50/1169). Tā kā šī ir...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes