AtrisinātaK Senukai - Slikts serviss
Iegādājos datorkrēslu k senukai e-veikalā. Kad tas tika piegādāts un to saliekot pēc instrukcijas, konstatējām, ka preces komplektācijā trūkst detaļa. Sazinoties ar veikalu, veikala "klientuserviss" tā vietā, lai atrisinātu šo situāciju (kompensētu vai atsūtītu trūkstošo daļu) , mums piedāvāja tikai vienu variantu - atkal izjaukt krēslu, un to, orģinālajā iepakojumā nosūtīt viņiem atpakaļ, ar visiem pirkšanas dokumentiem, uz adresi ozols, mazā rencēnu iela, 1 Rīga, lv-1073. , bet mums tikmēr tupēt uz taburetes, kamēr tie izskatīs pieteikumu un sniegs atbildi. Šajā e-veikalā nevar iegādāties preces, jo viņi nespēj nodrošināt kvalitatīvu servisu.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Problēma tika viegli atrisināta, savstarpēji vienojoties par kompensāciju.
Komentāri (3)
Būtu aizgājis uz šķuni - izgatavojis trūkstošo detaļu un sēdējis laimīgs. Vēl paņēmis google 40$ ko tie piedāvā un izvietojis reklāmu un aizsūtījis senukai un ražotājam, ka es jums to varu piegādāt. Un nopelnijis piķi.
Varu atbildēt tikai vienu, nav prāta darbs pašam taisīt detaļas jaunam krēslam, kurš tomēr maksā ap100 euro. Ja risinājums būs man pozitīvs un saņemšu detaļu, tad viņus paslavēšu, bet ja ne... uz visiem stūriem stāstīšu, cik viņi slikti un neko nedrīkst pie tiem iegādāties!
Esmu itin bieži pirkusi k senukai interneta veikalā dažādas mantas. Līdz šim viss bij kārtībā. Bet nupat saskāros ar līdzīgu situāciju- tika iegādāts mēbeļu komplekts un viens skapītis bij ielikts no pavisam cita komplekta. Netiek piedāvāts nekāds risinājums- vienīgā iespēja nest visus skapīšus atpakaļ uz veikalu. Manā gadījumā tas nemaz nav tik vienkārši izdarāms. Tāpēc visiem pircējiem no sirds iesaku-neko vērtīgāku par slotas kātu šajā veikalā nepērkat.