AtrisinātaK Senukai - Piegādā Nepareizo skapīti
Internetā pasutīju vannas istabas skapīti libra 50 cm platumā ar kurjera piegādi, 15. Februārī kurjers piegādāja uz kastes rakstīts libra viss kārtībā nesam istabā. Iepakojumā kā izrādās ir 40+cm skapītis, kas nav libra 50 kā sūtījām, un izlietne, kas nāk komplektā skapītim pat neder uz šī atsūtītā skapīša. Zvanam uz klientu servisu, par cik sūtīju ar kurjeru un no Rīgas dzīvojam 80 km bez sava transporta un lūdzam. Vai nav iespēja arī ar kurjeru aizvest atpakaļ un atmaksāt naudu, jo esmu samaksāJusi par piegādi tomēr - konsultante Sola sazināties. Paiet nedēļa atkal Sola. Sola atzvanīt - neatzvana. Vienkāši atsūta epastu, ka jānogādā tuvākajā klientu centrā. No 15. Februāa ir pagājis ilgs laiks un neviens neliekas ne zinis, jo savu naudu ir saņēmuši un pārējais ko atsūta vai ir pareizi vai nav nevienam neinteresē.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma K Senukai pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru