K Senukai

Kesko Senukai Latvia AS
www.ksenukai.lv
Adrese: Lucavsalas iela 3
Rīga
Latvia - LV-1004
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 66778876
Informācija: Juridiskā adrese:
Tīraines iela 15,
Rīga, LV-1058
Darba laiks: 8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 20:00
9:00 - 18:00
Kategorija: Būvniecība  •  Būvmateriālu veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

37%
Sūdzības
323
Atrisinātas
72
Ar atbildēm
257
Apskatīt statistiku

K Senukai - Sūdzības un atsauksmes

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Iegadājamies bērnu elektro auto. Viss bija okei sākumā. Tad saka dīvainas skaņas izdvest protams sabijāmies un sākām domāt kā nodot garantijai. Konsultanti vai nu pamatskolu pabeiguši vai slinki. Beigu beigās pats aizvedu uz veikalu. Kaut arī pa piegādi uz mājām maksājām 6.99. Un tagd vēl līdz 70dienām jāgaida ko teiks tas tak nav normāli. Man šis kantoris vairs neievieš uzticību.

AtrisinātaK Senukai - Slikts serviss un laikus naudus neatgriešana par atgriezto preci

Slikts serviss un laikus naudus neatgriešana par atgriezto preci Sveiki! Šis uzņēmums domāju ļaunprātīgi neatgriež naudu par atgriezto preci. Prece atgriezta 28. Augustā, bet naudas vēl joprojām nav kontā. Turklāt klientu serviss viens pēc otra cenšas iestāstīt kaut ko citu. Vienam nauda jau ir atgriezta, otram notikusi tehniska problēma un nauda būs 4 dd laikā. Turklāt, uz aicinājumu izskaidrot smalkāk, kas ir par problēmu, paskaidrojumu vietā es kā klients saņemu nelabvēlīgas atbildes ar majienu, ka es pats bez maz vai pie tā esmu vainīgs. Rezumē, vēlaties, lai jums ir jautri iepērcieties K Senukai un nedod dievs vajadzēs kaut ko atgriezt.

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Делал два заказа один на технику, холодильник, плита и стиралка. И второй заказ на ксяоми мелочи. В обеих случаях выбирал именно то, что можно получить завтра или через 1 день. Оба раза пришлось ждать 2-3 недели, и даже смс не шлют что заказ задерживается, кормят завтраками мол, очень много работы... А по факту заходишь на страничку товара, и там пишется что товар не доступен... Лоху понятно, что кому-то продали, а для меня, который внес деньги, уже не осталось, но сказать об этом не могут, а...

K Senukai - Slikts serviss un attieksme

Slikts serviss un attieksme Veicu pasūtījumu K Senukai internetveikalā 09.09.2021. Vienīgā vieta, kur pārdevējs piedāvāja preci saņemt bija K Senukai TC Ozols (tas nepārprotami tika norādīts pasūtot preci). 10.09.2021 saņēmu sms, ka pasūtījums ir sagatavots un tas man jāizņem 3 dienu (nevis darba dienu) laikā. Sms saturēja norādi, lai es pārliecinos par darba laiku. Zinot, ka brīvdienās pie tc ozols ir daudz klientu, bet man pasūtījuma saņemšanai bija nepieciešams braukt ar piekabi, apskatījos mājaslapā, ka K Senukai...

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slikta apkalpošana. Pārdevējs nelaipns, netīrs, smirdīgs un nopīpējies. Vēlējāmies nopirkt durvju rokturi, palūdzām konsultantam palīdzību, uz ko sekoja atbilde - meklējat paši. Piedodiet, bet vai apkalpošanas sfērā mums kā klientiem ir jāsaņem šāda attieksme? Vispār lielākā daļa darbinieku ir ļoti nelaipni pret klientiem! P. S - ieteiktu darbiniekiem ievērot minimālās higiēnas prasības…

K Senukai - Veicina Covid izplatīšanos

Veicina Covid izplatīšanos Nezinu cik klases izglītības ir veikala vadītājam,3 vai 5, bet Covid ierobežojumi šajā veikalā tiek vērsti vairāk uz Covid izplatīšanos, nekā uz ierobežošanu. Šodien jaunums: ratiņi pieslēgti (bet pēdējā laikā, cik zināms, skaidrā nauda lielākai daļai cilvēku kabatās nemaz nav; un ierobežojumu laikā (ja ratiņu lietošana ir obligāta) - ratiņi netiek pieslēgti) , bet groziņu gandrīz nav. Bet bez ratiem vai groziņiem iekšā nelaiž. Rezultātā pie ieejas drūzmējas cilvēki, neievērojot nekādu...

K Senukai Ulmaņa gatve - Jāskraida pa veikalu pus stunda, lai sameklētu konsultantu santehnikas nodaļā

Jāskraida pa veikalu pus stunda, lai sameklētu konsultantu santehnikas nodaļā Ļoti nelaipni konsultanti santehnikas nodaļā. Pajautājām palīdzību pie ūdens krāniem konsultants atbildēja, ka varbūt atnāks, bet neatnāca. Kad pēc vairākiem, neatlaidīgiem saucieniem pēc palīdzības ar neapmierinātu izskatu, jo atrāvu no privātām sarunām izrādījās ka prece nemaz nav pieejama šajā veikalā.

Senukai - Preces zādzība

Preces zādzība Silti neiesaku veikt pasūtījumus internetā, jo nopirkto preci nozog vai pārdod citam klientam, iespējams, - dārgāk. Ar 100% priekšapmaksu apmaksāto preci gaidīju mēnesi, bet no tās 1/3daļa tika nozagta jau piegādes laikā Rīgā, Maskavas ielas 418 a veikalā, par ko atvainojās veikala darbiniece un pajautāja, vai es vēl vēlos saņemt atlikušo preci. Atbildēju, ka jā. Nākamajā dienā, iztērējis savu laiku un līdzekļus, atbraucu uz šo pašu veikalu pakaļ atlikušajai precei. Gaidīju aptuveni 1 stundu...

K Senukai - Slikts serviss, cilvēku maldināšana

Slikts serviss, cilvēku maldināšana Silti neiesaku veikt pasūtījumus internetā, ja preci nevar saņemt kādā no veikaliem vai nav teikts, ka prece ir noliktavā (kas nozīmē, ka saņemšana būs salīdzinoši ātra) . Man pasūtījums (e00384841) izvērtās ļoti mokošs - pirmkārt tāpēc, ka sadalīja pa daļām un lieki piebilst, ka pirmajai piegādātajai precei tika pielikta piegādes izmaksa, kas attiecas uz visu pirkumu. Jau sākotnēji zināju, ka prece jāgaida 3 nedēļas, bet tā kā nebija steidzami nepieciešama, nolēmu pasūtīt un gaidīt. Pasūtījumu...

AtrisinātaK Senukai - Kārpšana, neatgriež naudu

Kārpšana, neatgriež naudu Maijā atgriezām preci K Senukai veikalā garantijas remontam. Divu mēnešu laikā zvanījām un lūdzām sniegt informāciju par mūsu ierīci bet K Senukai darbinieki tikai apsolīja piezvanīt un sniegt informāciju, bet neviens nezvanīja un nerakstīja. Beidzot saņēmām zvanu, ka ierīci nav iespējams salabot un nauda obligāti tiks atgriezta nākamnedēļ. Naudu tā arī nesaņēmām, piezvanījām vēlreiz un uzklausījām "laipnu" operatoru, kurš teica, ka vispār nezina, kāpēc zvanīja no K Senukai un apsolīja naudas atgriešanu, jo nekādas informācijas viņiem joprojām nav. Neatliek nekas cits, ka rakstīt sūdzību PTAC.

K Senukai - Slikta serviss

Slikta serviss Kā var būt tā kad pasūti šodien tu saņem sūtījumu pēc trīs dienām, bet pasūtot žoga paneļus un stabus, tu gaidi veselu mēnesi, un katru reizi kad tu zvani un jautā par sūtījumi tiek atbildēts ka tika precizēts un atzvanīs? Ka var uz kaut ko rēķināties ja ir tik slikts serviss?

K Senukai - Не доставили товар

Не доставили товар 24.07.21 года заказала газонокосилку с доставкой на дом, с оплатой при доставке. Заказать на адрес рижских магазинов с самовывозом невозможно. Доставить должны были 28.07.21года. Уже дважды звонила, вразумительного ответа не дождалась. Говорят товар на складе, но забрать со склада нет возможности. Бред какой то, в итоге ни товара, ни ответа. Трава выросла уже по пояс.

K Senukai - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Sliktas darba organizācijas dēļ es nevaru jau pusmēnesī saņemt atpakaļ savu naudu par nesaņemto preci (13.07.2021 apmaksāju pl. 18.00 un 14.07.2021 no rīta piezvanīju un atteicos no preces, jo nav kam pacelt uz piekto stāvu) - ledusskapis elektrolux pasūtījuma nr. E00412071 – 204 eiro. Zvanīju pa tālr. 66778876 un man katru reizi solīja palīdzēt, visu noskaidrot un atzvanīt! Bet tā neviens neatzvanīja! Pēdējais, ko es saņēmu no viņam 30.07.2021: "kā jau tika paskaidrots diemžēl jūsu pasūtījum...

K Senukai - Slikts serviss, nekvalitatīva prece

Slikts serviss, nekvalitatīva prece Liepājas K senukai iegādājos Electrolux EACM-12 CG/N6 kondicionieri. Pieslēdzot un testējot, secināju ka ierīce nestrādā pilnvērtīgi. (Skaļa nepatīkama skaņa un ierīce karsa un vibrēja vairāk kā vajadzētu) 28.06.2021. Ierīce tika nodota uz servisu ar defektācijas aprakstu Ozols K senukai. Pēc 15 darba dienām nekāda ziņa nebija saņemta un sazinājos ar K senukai. Pēc 3 dienām nekādu atbildi neesmu saņēmis. (Paziņojuma Nr. 201027601, Klients: 9458275 9428001566096, čeka nr. 50/1169). Tā kā šī ir...

K Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Абсолютно наплевательское отношение колл-центра к клиентам. В мае сдал товар в гарантийный ремонт - до сих пор нет ответа и решения. На 4 звонка и обещания перезвонить с начала июня, не перезвонили ни разу. Каждый раз приходится выпрашивать оператора помощь.

AtrisinātaK Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Заказали ламинат в начале июля. С доставкой через 2 дня по договору. Прошло 3 недели ….. Каждый день - отмазка - уже подготовили, отгрузили, передали курьеру, завтра будет…. Нет до сих пор…. Все наши планы по окончанию ремонта нарушены, строительная бригада ушла. Ламинат до сих пор нет. Готовы были забрать сами - это невозможно. Деньги наши заморожены у них на счету. Очень прошу подумать прежде чем связываться с доставкой из к - сенукаи. Звоним каждый день. «а воз и ныне там»

AtrisinātaK Senukai - Безразличие к клиентам

Безразличие к клиентам Очень долгая доставка и безразличие к клиентам в последствии. Посылка должна была прийти практически в соседний город за две недели, по наступлению указанного дня, позвонили в магазин, где оператор сказал, что товар ещё даже не взят со склада.. Ждать придётся еще неделю. Не понимаю, как можно так долго доставлять на расстояние 40 км.

AtrisinātaK Senukai - Maldināšana ar piegādēm

Maldināšana ar piegādēm K senukai uzņēmums ar pasūtījumu piegādes kavējumiem pārsteidz jau ne pirmo gadu. Un nevajag to novelt uz kurjerdienestiem - prece tiek nodota kurjeriem ar nedēļu kavēšanos no veikala puses. 9. Jūlijā veicām pasūtījumu mobilajam kondicionierim. Konkrētais modelis tika izvēlēts tāpēc, ka bija pieejams piegādei 14. Jūlijā. Paturējām prāta, ka tas var būt arī tikai izsūtīšanas datums, bet tomēr cerējām uz šo nedēļu (rakstu 12.07.) . Šorīt pārbaudot pasūtījuma statusu atklājās, ka piegāde pārcelta...

AtrisinātaK Senukai - Krāpsšana, padomijai atbilstošš rupjš serviss!

Krāpsšana, padomijai atbilstošš rupjš serviss! Tiku pasūtījis divus krēslus, saņēmu tikai vienu. Vairāk kā divas nedēļas pārdevējs nevar atrisināt šo problēmu un beigās izlēma ignorēt manu epastu. Telefoniskais "serviss" ir rupjš, augstprātīgs un neko nerisina, tikai Sola nodot informaciju atbilstošajam dienestma.

Ksenukai.lv - Nesaņēmu preci

Nesaņēmu preci Pasūtīju preci interneta veikalā (dārza šūpoles hc-2001) . Aizbraucu uz veikalu, samaksāju un pašam bija jādodas uz noliktavu pēc preces. Noliktavā manu preci neatrada, izpirkta. Devos atpakaļ uz kasi (apmēram pēc 15min) , prasīju, vai var atgādāt no cita veikala un es izņemtu nākamajā dienā... Nē. Vai pats varu izņemt citā veikalā (Rīgā) ... Nē. Vai varu izvēlēties citu, līdzīgu, preci (kaut vai ar piemaksu no manas puses) ... Nē. Vienīgais piedāvājums bija ņemt stendā izlikto paraugu, bez...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes