K Senukai

Kesko Senukai Latvia AS
Adrese: Lucavsalas iela 3
Rīga
Latvia - LV-1004
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 66778876
Informācija: Juridiskā adrese:
Tīraines iela 15,
Rīga, LV-1058
Darba laiks: 8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 20:00
9:00 - 18:00
Kategorija: Būvniecība  •  Būvmateriālu veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

37%
Sūdzības
309
Atrisinātas
71
Ar atbildēm
243
Apskatīt statistiku

K Senukai - Sūdzības un atsauksmes

K senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Абсолютно наплевательское отношение колл-центра к клиентам. В мае сдал товар в гарантийный ремонт - до сих пор нет ответа и решения. На 4 звонка и обещания перезвонить с начала июня, не перезвонили ни разу. Каждый раз приходится выпрашивать оператора помощь.

AtrisinātaK senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Заказали ламинат в начале июля. С доставкой через 2 дня по договору. Прошло 3 недели ….. Каждый день - отмазка - уже подготовили, отгрузили, передали курьеру, завтра будет…. Нет до сих пор…. Все наши планы по окончанию ремонта нарушены, строительная бригада ушла. Ламинат до сих пор нет. Готовы были забрать сами - это невозможно. Деньги наши заморожены у них на счету. Очень прошу подумать прежде чем связываться с доставкой из к - сенукаи. Звоним каждый день. «а воз и ныне там»

AtrisinātaK senukai - Безразличие к клиентам

Безразличие к клиентам Очень долгая доставка и безразличие к клиентам в последствии. Посылка должна была прийти практически в соседний город за две недели, по наступлению указанного дня, позвонили в магазин, где оператор сказал, что товар ещё даже не взят со склада.. Ждать придётся еще неделю. Не понимаю, как можно так долго доставлять на расстояние 40 км.

AtrisinātaK senukai - Maldināšana ar piegādēm

Maldināšana ar piegādēm K senukai uzņēmums ar pasūtījumu piegādes kavējumiem pārsteidz jau ne pirmo gadu. Un nevajag to novelt uz kurjerdienestiem - prece tiek nodota kurjeriem ar nedēļu kavēšanos no veikala puses. 9. Jūlijā veicām pasūtījumu mobilajam kondicionierim. Konkrētais modelis tika izvēlēts tāpēc, ka bija pieejams piegādei 14. Jūlijā. Paturējām prāta, ka tas var būt arī tikai izsūtīšanas datums, bet tomēr cerējām uz šo nedēļu (rakstu 12.07.) . Šorīt pārbaudot pasūtījuma statusu atklājās, ka piegāde pārcelta...

AtrisinātaK senukai - Krāpsšana, padomijai atbilstošš rupjš serviss!

Krāpsšana, padomijai atbilstošš rupjš serviss! Tiku pasūtījis divus krēslus, saņēmu tikai vienu. Vairāk kā divas nedēļas pārdevējs nevar atrisināt šo problēmu un beigās izlēma ignorēt manu epastu. Telefoniskais "serviss" ir rupjš, augstprātīgs un neko nerisina, tikai Sola nodot informaciju atbilstošajam dienestma.

Ksenukai.lv - Nesaņēmu preci

Nesaņēmu preci Pasūtīju preci interneta veikalā (dārza šūpoles hc-2001) . Aizbraucu uz veikalu, samaksāju un pašam bija jādodas uz noliktavu pēc preces. Noliktavā manu preci neatrada, izpirkta. Devos atpakaļ uz kasi (apmēram pēc 15min) , prasīju, vai var atgādāt no cita veikala un es izņemtu nākamajā dienā... Nē. Vai pats varu izņemt citā veikalā (Rīgā) ... Nē. Vai varu izvēlēties citu, līdzīgu, preci (kaut vai ar piemaksu no manas puses) ... Nē. Vienīgais piedāvājums bija ņemt stendā izlikto paraugu, bez...

UAB Kesko Senukai Digital - Krāpšana, bojātas preces

Krāpšana, bojātas preces Sūdzība par preču pārdevēju UAB Kesko Senukai Digital. Maija sākumā iegādājos pie viņiem preci ar piegādi. Pie piegādes tika secināts, ka preces iepakojums ir bojāts un pastāvēja bažas, ka pati prece arī. Izmantojot savas tiesības atteikties no preces, kurjeri šo preci paņēma atpakaļ. Pēc ilgām diskusijām un vairākiem zvaniem un epastiem no manas puses, nauda par preci vēl joprojām nav atgriezta. Sākumā tika solīts 14 dienu laikā, ir pagājis jau vairāk nekā mēnesi. Vairākas reizes zvanot...

K senukai - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Tik drausmīgu apkalpošanu vēl nav nācies piedzīvot. Stāvējām ar mazu bērnu pie linoleju nodaļas. Stundu! Vaicājām 5 darbiniekiem, lai pienāk. Visi tik skrienot garām uzsauca, lai gaidām īsto darbinieku. Gāja garām, jautāju, lai pienāk. Saka man, kā šim esot Rindā un lai gaidu. Sāku, ka es tajā Rindā stāvu jau stundu ar 2gadigu bērnu, uz ko saņēmu uzbraucienu, lai gaidu kaut teis stundas. Kā lūdzu? Piegāju pie cita darbinieka jautāt vai ir vadība, lai pasauc. Arī tā man sāk stāstīt, ka viņiem...

K senukai - Serviss

Serviss Jelgavas Ksenukai apkalpošanas serviss viszemākajā līmeni. Plauktos stāv prece bet Cenas nav. Atrodot konsultantu pēc pus stundas viņš pasakā, ka palīdzēt viņš nevar. Cik reizi pārliecinos, ka citi Jelgavas celtniecības veikali krietni labāki. Cerams kādreiz ksenukai vadība savedis kārtība to šaraškinu kantori.

K senukai - Šausmīga klientu apkalpošana

Šausmīga klientu apkalpošana Šodien divreiz bijām Senukaijā, vēlējāmies nopirkt divus velosipēdus, stāvējām ap 20 minūtēm lai sagaidītu kādu no konsultantiem, neviens nepienāca. Poga izsaukt konsultantu protams arī nedarbojās, cik to nespiež. Pienācām paši pie 2 atšķirīgiem konsultantiem uz ko saņemam atbildi "meklējiet kādu no velosipēdu nodaļas, neesmu no turienes". Un kad beidzot atradām konsultantu un pienācām viņam klāt, konsultants mūs vienkārši noignorēja sejā un aizgāja prom. Tādas attiecības pret klientiem es vēl nekur neesmu redzējusi, vispār pazūd jebkāda vēlme tur vēlreiz ienākt.

K senukai - Отказываются принимать брак. Сервис клиентов бесполезен

Отказываются принимать брак. Сервис клиентов бесполезен На экране телевизора обнаружили брак, позвонили в сервис клиентов, где нам сказали, что мы можем вернуть телевизор в магазин. 2 мая около 11: 30, привезли телевизор в магазин. Один сотрудник согласился поменять телевизор, но другая сотрудница отказала в обмене. Сказала что в сервисе клиентов ничего не понимают и нас обманули, на самом деле нам надо принести им бумагу от производителя, где указано, что это брак.? !? Я спросила что хочу вернуть товар по правам потребителя, на что получила ответ в...

K senukai - Saistību neizpilde

Saistību neizpilde Internetveikalā pasūtīju preci ar saņemšanu Lucavsalas preču izsniegšanas vietā. Saņēmu un apmaksāju 3. Aprīlī 2021. Pēc preces apskates konstatēju vizuālo defektu un nolēmu izmantot preces atgriešanu, ko izdarīju tajā pašā dienā 3. Aprīlī. Ksenukai noteikumos par atteikuma tiesībām ir norādīts: "pārdevējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces atgriešanas brīža atmaksā pircējam naudu par preci... ". Šodien jau 16. Maijs 2021, naudas atgriešanu joprojām neesmu saņēmis. Pircēja tiesības netiek ievērotas. Esmu ļoti vīlies Ksenukai piedāvātajos pakalpojumos. Pasūtījuma numurs e00339583.

AtrisinātaSenukai - Slikts serviss

Slikts serviss Esmu jau tik ļoti nokaitināta ar šo servisu, veicu pasūtījumu 11.04.21 tika pieņemts, rakstīts bija ka tiks piegādāts 29.04.21 protams tas nenotiek, jau 3 reizes sazinājos ar servisu, nekādas atbildes normālas, netika piegādāts 29.04 zvanīju atbildēja ka tiks piegādāts 1-3 darba dienu laikā, otrajā reize teica ka jāgaida jo netiek galā, 3 reizē kad teicu ka man solīja 3 dienu laikā piegādāt izbrīnīts bija Džeks pie telefona, vislabākā atbilde: nu jāgaida nav ko satraukties, izrādās ka mana paka...

K senukai - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Sveiki, tiekšu pirmo reizi redzu tik sliktu apkalpošanu. Īsumā pasūtīju preci, vēlāk uzrakstīju emailu ka vēlos atteikt uz kuru atbildi sāņēmu 05/05 12;42 un uzreiz atzvanīju apkalpojošam centram ka lūdzu preci tomēr piegadāt. Darbiniece teica ka viss būs kārtībā un tiks piegādāta prece. Vēlāk zvanu un prece netiks piegādāta, jo netika fikēsta informāciju. Paldies par paviršu apkalpošanu. Pasūtījuma nr. E00362253

K senukai - Обмен

Обмен 16 апреля 2021 года в данном магазине был чайник электрический ske 825 bss smart kettle sage, выяснилось при проверке корпус сильно нагревается, и можно получить ожог. 17 апреля хотели в магазине вернуть для обмена на другую модель. Тут все и началось, не смотря на закон о защите прав потребителей о возврате в течении 14 дней без объяснения причин. Обмен не захотели сделать, составили акт для проверки в сервисе для последующей продажи. 10 мая позвонили что вопрос решён, можно приходить...

K senukai - Slikts serviss

Slikts serviss 30.03.2021. Veicu un apmaksāju pasūtījumu interneta veikalā. Pasūtījums tika sadalīts divās daļās, daļa pasūtītās preces tika piegādātas 09.04.2021. Otru daļu joprojām gaidu, šodien ir 10.05.2021! Rakstīju e-pasta vēstuli 14.04.2021, saņēmu atbildi, ka sūtījums tiks nodots kurjeram 19.04.2021. Tas nenotika. Otru e-pastu rakstīju 30.04.2021. , atbildi saņēmu 05.02.2021. , ka šodien pasūtījums tiks nodots kurjeram. , gaidu!

K senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Veikals, kur veicot pirkumu 300 € nav pietiekami lielo ratu lai aizvest no plaukta līdz auto stavvietai.Veikals, kur veicot pirkumu pārdevējs nevar pateikt te tikai vairāk pa 3 vārdiem( "Gaidiet 30 min!"), bet arī uz jautājumu kāpēc ir jāgaida tā pusstunda tukšājā veikalā sāk rupji atbildēt ka durvis nav pārtikas prece,ko var no plaukta paņemt(mēs neēsam stulbi, bet varēja pateikt vairāk pa 3 vārdiem un tomēr stradājot par pardēvēju- konsultantu jāiemācās rūnāt pieklajīgi).Sveiciens Ojāram no...

K senukai - Drausmīgs klientu serviss

Drausmīgs klientu serviss Kautko tādu pieredzējis vēl iepriekš nekad nebiju. Klientu atbalsts un spēja risināt problēmas ir vienāda ar 0.1. Pasūtījums kavējas, viss kārtībā bez lieka stressa uzdodu jautājumu, vai nav tomēr pazudis, jo 15 dienas kā nav piegādāts, jāpiebilst piegāde no Rīgas x uz Rīgas y punktu. Laika uzskaitīšanu ir no brīžā kā nodots sūtījums kurjepastam. Šeit viss ko saņemu ka sūtījums tiks piegādāts 1-3 darba dienās... Kā jau spēsiet minēt, tas nenotiek. Prasu velreiz, vai tiešam nav pazudis, esmu...

K senukai - Apkalpošana valsts valodā

Apkalpošana valsts valodā 04.05.2021., pulksten 19:15-19:40, mēs ar sievu vēlējāmies iegādāties televizoru. Mūs uzrunāja veikala darbinieks krievu valodā, mēs atbildējām, ka vēlamies uzzināt vairāk par konkrētu modeli latviešu valodā, pēc kā viņš uzreiz apgriezās un aizgāja prom. Pēc tam viņš kādu laiku vēroja mūs no info centra letes. Kad redzēju, ka viņš atrodas pie blakus plaukta, vēlējos vērsties pie viņa pēc konsultācijas, bet viņš, ieraugot mani, nozuda starp citiem veikala plauktiem. Nogaidot vēl nelielu brīdi, mēs vienkārši ļoti neapmierināti devāmies prom.

AtrisinātaK senukai - Nerēķināšanās ar darbiniekiem

Nerēķināšanās ar darbiniekiem Marta beigās draugs saņem zvanu no Rēzeknes K-senukai, ka pieņemts darbā. Uzraksta atlūgumu no iepriekšējā darba.. Aizejot iesniegt dokumentus uzzina, ka pirms pusgada veiktā veselības apskate nav derīga.. Neko, iet vēlreiz (tos pašus punktus, kas jau bija). Iesniedz un kopā ar 9 jauniem kolēģiem sak strādāt. Nepaiet nedēļa, kad vadītāja 7 cilvēkus, draugu ieskaitot, pa aicina pie sevis un saka, ka Rīgas šefi pārdomājuši - tik daudz cilvēku tomēr nevajag un tajā pašā dienā atlaiž... Kāpēc...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes