K Senukai

Kesko Senukai Latvia AS
Adrese: Lucavsalas iela 3
Rīga
Latvia - LV-1004
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 66778876
Informācija: Juridiskā adrese:
Tīraines iela 15,
Rīga, LV-1058
Darba laiks: 8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 20:00
9:00 - 18:00
Kategorija: Būvniecība  •  Būvmateriālu veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

37%
Sūdzības
309
Atrisinātas
71
Ar atbildēm
243
Apskatīt statistiku

K Senukai - Sūdzības un atsauksmes

AtrisinātaKsenukai.lv - Krāpšana, klientu ignorēšana, šausmīgs klientu serviss

Krāpšana, klientu ignorēšana, šausmīgs klientu serviss Jau kuru reizi sastopos ar šo internetveikalu pēc vajadzības, un kuru reizi esmu neapmierināta. Iepriekš viņi man solīja izsniegt apmaksāto radiatoru par 42 eur, un zvanot katru dienu un atgādinot, ka man būs meistars un man nepieciešams šis radiators - viņi solīja, ka būs, vot rīt jau noteikti būs un galu gala nekā nebija... Šoreiz pasūtījumam e00176220 atradu, ka vannai, ko es pasūtīju uz ksenukai.lv lapas ir nekorektas bildes un apraksts! To gan es jau pamanīju, ka viņiem bildes un izmēri...

Senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Pirms iepērcieties Ksenukai interneta veikalā apdomājiet vai tomēr to darīt!29.oktobrī saņēmu brāķētu preci-pannu,kuru 31.oktobrī atgriezu Ksenukai Ozols/Rīgā.Šodien ir 27.novembris,un naudu atpakaļ nēesmu saņēmusi savā norādītajā bankas kontā!Esmu gan zvanījusi klientu centram ( reizes 12-15),gan rakstījusi e-pastā vēstules (5-7)!Rezultats nekāds!

AtrisinātaSenukai - Slikts serviss

Slikts serviss Nevienam neiesaku Ksenukai. Internetveikala attieksme pret klientu ir viszemākajā līmenī. Kavē piegādes laikus, bet klientus neuzskata par vajadzību pabrīdināt. Diemžēl pastāv vēl joprojām šādi veikali, kas vienkārši, noplēš" naudu no klientiem, bet ar preces piegādi vispār nesteidzas tāpat kā ar naudas atgriešanu. Viennozīmīgi nevienam neieteiktu izmantot šo veikalu.

AtrisinātaSenukai - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Interneta veikalā ksenukai tika nopirkts motorzāģis pasūtījuma numurs e00151444 29. Septembrī. Strādāt, iedarbināt nevarēja, acīmredzot ražotāja brāķis. 04.10.2020. Prece tika atgriezta Cēsu veikalā, lūdzot atgriezt naudu vai apmainīt pret citu. Atteikums, jo veikals un internetveikals ir citas nesavienojamas struktūras, pieņēma uz servisa garantijas remontu. Apsolīja 15 darba dienu laikā salabot vai citādi atrisināt problēmu. Un tad sākās, tiku zvanījusi nu jau 5 reizes, prasu rezultātu...

AtrisinātaSenukai - Krāpšana, ļoti slikts serviss

Krāpšana, ļoti slikts serviss Pasūtījums nr.lv0000156087 17. Oktobrī 2020. G. Pasūtīju 3 preces. Vienu preci saņēmu 20. Oktobrī, bet divās preces līdz šim neesmu saņēmusi, kaut pasūtījuma lapā stāv piegādes datums 2020. G. 23. Oktobris. Uzņēmums parkāpja piegādes instrukciju, raksta, ka prece tiks piegādāta 3 - 5 dienu laika, bet pagāja 17 dienas prece nav saņemta un navda nav atgriezta. Loti slikts serviss neviens nevar paskaidrot kur ir prece, apsola atzvanīt, bet neviens nav zvanījis. Neiesaku iepirkties ksenukai veikalā. Saņemsiet tikai galvas sāpes.

Senukai - Sakārtojot savas preces

Sakārtojot savas preces Vairāk ieteikums, nekā sūdzība. Bija nepieciešama mozaīka flīžu nodalījumā. Bijām Ksenukai veikalā uz Jūrmalas šosejas, mums Saka, mums ir, bet nevaram atrast. Ok, nākamajā dienā aizbraucām uz ozols Ksenukaiveikalu, mums Saka, mums ir 3 gab. (nepieciešamas 15 gab.) . Mums teica, ka pēc datiem mēs redzam, ka Maskavas ielā Ksenukaiveikalā ir 25 gab. Mēs aizbraucām tur. Tur mums pasaka, ka vispār nav šāda mozaīka. Man ir liels lūgums, tad noņemiet vispār to mozaīku no pārdošanas un sakārtojiet savus plauktus un komunikāciju starp jūsu veikaliem. Paldies par lielisku ekskursiju pa Rīgu. 😂👍😉

AtrisinātaSenukai - Забрали товар на гарантию - не возвращают товар или через 100+ дней

Забрали товар на гарантию - не возвращают товар или через 100+ дней Продали товар с браком - E00108629 товар взяли на гарантию в июле. Прошло 100+ дней. На протяжении последних двух месяцев звонил более 10+ раз. Каждый раз одна история: «мы ничего не можем сделать, вам позвонит менеджер». Менеджер ни разу не позвонил. Тоже самое с емейлами - ни одного ответа. Получается, что товар взяли, увезли непонятно куда - не отдают ни деньги, ни товар. Даже нормального ответа - нет. Настолько халатного и непрофессионального отношения к клиентам ещё не встречал.

AtrisinātaSenukai - Neatgriež naudu!

Neatgriež naudu! Sveiki! Pasūtiju 27. Septembrī putekļsūcēju nr. E00152155. Pasūtījums atvests 30. Septrmbrī, apmaksāju saņemot kurjeram. Atverot kasti konstatēju ka nav viss kam jābūt. Rakstiju e-pastu, bet atbildes nebija. Tad 7. Oktobrī vedu preci uz cēsu veikalu nodot, lai saņemtu savu naudiņu atpakaļ. Vel līdz šim brīdim nav nekādu ziņu ne naudas!

AtrisinātaSenukai - Krāpšana

Krāpšana Gribēju iegādāties sētas žogu paneļus, veikalā fiziski uz vietas noskaidroju ka prece ir pietiekamā daudzumā, biju gatavs ar savu busu vest preci mājup. Veikala pārdevēji pārliecināja, ka izdevīgāk ir pasūtīt interneta veikalā ar piegādi. Izrakstīja rēķinu, nekavējoties veicu apmaksu. Atnāca apstiprinājums no ksenukai ar piegādes datumu. Sarunāju strādniekus, izraka bedres. Ksenukai noteiktajā datumā brigāde nolīgta, strādniekiem nauda samaksāta. Pa tv ksenukai laiž reklāmas tieši ar šo preci...

K senukai - Безразличие к клиенту и нарушение инструкции

Безразличие к клиенту и нарушение инструкции 10 октября 2020 я пришел в т/ц ''Ozols'', а именно в Ksenukai в отдел кабелей розеток и выключателей имея при себе собственную розетку бирюзового цвета фирмы ''Makel'' продавщица, которая работала сказала, что подрозетник стандартный и к розетке подходит. После чего я еше выбрал 3 позиции товара, которые мне были нужны, но очевидно был уже к концу вечера уставший и забыл розетку аккуратно помещенную в пластиковый мешочек на полке. Вероятно это ускользнуло от внимания продавщицы и только придя...

Senukai - Не возвращают деньги

Не возвращают деньги Заказ E00147922. Товар не получен, так как был поврежден в дороге. Позвонили, сказали, что заказ аннулируется и они вернут деньги. Идет 3. Неделя. Никакой ясности с возвратом. Отписались, что передано в нужный отдел. И тишина. Через неделю передаю в Ptac и юристу. Отвратительный сервис.

Senukai Ozols - Apsardze

Apsardze Добрый Вечер! У меня к Вам просьба проверить работника Добрый вечер! У меня к вам просьба проверить работника! Этот человек представлялся человеком который представляет лицо Ksenukai в виде главы охраны! Так же вкратце этого письма тут указано что этот человек раньше работал в гос. Органах и был осужден за взяточничество! Огромная просьба разбираться с этим тк как таким людям не место в охране! Тем более представлять вас! Ниже все данные и причина ареста этой персоны! Как вообще можно...

AtrisinātaKsenukai.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju putekļusūcēju iveikalā (e00144863) , jo mana klientu karte nebija man pieejama. Uzrādīja, ka vairākas ierīces esot veikalā, bez problēmām var saņemt turpat uz vietas nākošajā dienā. Labi, ja jau nākošajā, tad nākošajā. Apmaksāju ar karti, naudu noņēma tajā pašā sekundē. Nākošajā dienā klusums, vakarā braucu uz veikalu. Saka, ka bez sms apstiprinājuma neko nedos. (turpat pie kases redzu tos putekļu sūcējus, saku, ka varu viņiem pats pienest - uzbļauj ka tā nevar un neviens iveikals tā...

AtrisinātaSenukai - Slikts serviss, sūdzības nerisināšana.

Slikts serviss, sūdzības nerisināšana. 27. Jūnijā caur Senukai interneta veikalu pasūtījām ledusskapi Electrolux En3613Mow(pasūtijuma nr. E00131859) . To saņemot un atpakojot piegādes dienā, 2. Jūlijā, konstatējām, ka ledusskapis ir bojāts piegādes laikā un uzreiz sazinājāmies ar senukai rakstiski caur e-pastu. Klientu serviss atbildēja 6. Jūlijā un piegādāja kurjera pakalpojumus, lai piegādātu ledusskapi atpakaļ uz viņu norādīto adresi, jo ledusskapi mēs pasūtījām ar piegādi un mums nav iespēju to pašu spēkiem aizvest. Tātad, uz 7...

AtrisinātaKsenukai.lv - Krāpšana, briesmīgs serviss

Krāpšana, briesmīgs serviss Ksenukai.lv pasūtīju dārza lampas un glāzes (pasūtījuma Nr. E00137817) , saņemot preces 29.07.2020 atgriezu atpakaļ glāzes. Ir pagājis mēnesis, bet naudu atpakaļ neesmu saņēmusi. Šī mēneša laikā sazinājos ar veikalu gan ar epastu palīdzību, gan zvanot, bet no veikala puses pilnīgi nekādas reakcijas. Klientu pilnībā ignorē un apkrāpj konkrēti! Nevienam neiesaku iegādāties preces šajā veikalā, ja vēlēsieties atgriezt preci, naudu nesaņemsiet! Esmu uzrakstījusi sūdzību Ptac, kā arī lūgšu...

Ksenukai.lv - Slikts serviss, neatgriež naudu par atgriezto preci

Slikts serviss, neatgriež naudu par atgriezto preci Pasūtīju caur internet veikalu kafijas aparātu, pēc 5 dienām atgriezu veikalā. Naudas joprojām nav, pagāja mēnesis. Uz e-pastiem neatbild, uz zvaniem atbild un Saka, ka nodošot informāciju tālāk, jau nedēļu nodot tālāk. Nekādas informācijas! Neiesaku iegādāties preces šajā veikalā, ja vēlēsieties atgriezt preci, naudu nesaņemsiet! Nāksies uz ptac rakstīt

Senukai - Pazudušas detaļas

Pazudušas detaļas K Senukai Ozols vasaras sākumā iegādājos krūmgriezi, ne no lētā gala. Ar to sanāca pastrādāt kādas 3h, līdz nojuka piedziņas vārpsta. Izjaucu Trimmeri, sapakoju maisiņos un kastē visu līdz pēdējam sīkumam, tāpat kā saņēmis to biju veikalā, vedu uz garantijas remontu. Pēc 3 nedēļām beidzot ar mani sazinājās un teica, ka defekts ir salabots. Atbraucu uz veikalu, saņēmu kasti ar krūmgriezi un devos mājās. Nākamajā dienā nolēmu beidzot turpināt iesākto darbu. Atvēru pavirši aizvērto kasti un...

AtrisinātaSenukai - Bojāta prece

Bojāta prece Interneta veikalā ksenukai.lv 3. Jūlijā tika pasūtīts karstā ūdens boileris ar piegādi. 6. Jūlijā dpd kurjers piegādāja boileri uz norādīto adresi - iepakojums normālā stāvoklī, nekas neliecināja, ka precei būtu kādi bojājumi. Boileri neatpakotu novietoju garāžā. Pēc aptuveni 25 minūtēm saņēmu zvanu no tā paša dpd kurjera, kurš automašīnā esot atradis melnu Stikliņu un vaicāja, vai tas neesot nokritis no mana boilera. Atpakoju boileri un ieraudzīju, ka boileris ir sadauzīts (bilde pielikumā) ...

UAB Kesko Senukai Digital - 1A.LV - 35. dienas garantijā - ne miņas, ne ziņas.

1A.LV - 35. dienas garantijā - ne miņas, ne ziņas. 35. Dienas atpakaļ nodēvu telefonu uz garantijas remontu. Viņš no pirkšanas dienās ir bijis ar defektu - saucēj zvans bijis no 5 sekundes. Labi, pārdzīvošu, bet pēc 2.5 mēnēšiem pārstājis strādāt ekrāns. Nodēvu uz garantiju. Lai paātrināt remontu man, invalīdam no Ogres, piedāvāja viņu aiznest uz tuvāko mttc pieņemšanas punktu. (kāpēc man ir to jādāra, jā jūs tirgojāt ar sūdīgo brāķi?) pāgāja 9. Dienas, nāk īsziņa, kā telefonu azveda uz garantijas remonta darbnīcu? Reāli? 9. Dienas veda uz...

AtrisinātaKesko Senukai - Krāpšanās ar cietā diska ietilpību

Krāpšanās ar cietā diska ietilpību Vairāk kā mēnesi atpakaļ, caur savu uzņēmumu kā juridiska persona iegādājāmies sistēmas bloku ar 500 gb cietni. Atbraucot mājās un veicot pieslēgumu pie monitora.. Ak, vai... Tikai 130 gb cietnis. Protams, sazvanīt viņus ir problemātiski. Preci jāved viņiem pašiem. Naudu uzreiz neatdod! Faktiski mēs tiekam pasūtīti vairākas mājas tālāk, jo arī sarakstē uz vairākām vēstulēm atbildes nesaņēmām, tikai vien kā solījumu, ka serviss visu izskatīs. Nu jau mēnesis riņķī un ne preces, ne nauda kontā...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes