K Senukai - Šausmīga attieksme pret klientu
11. Janvārī atgreizu preci, klātienē, kuru iegādājos e-veikalā. Pagāja vairāk kā nedēļa kopš preces atgriešanas, domāju okay, iedošu viņiem vēl laiku, varbūt tuvākajā dienās sazināsies, ka nauda tiks ieskaitīta, bet nekā.
Šodien, 27. Janvārī, saņēmu e-pastu par to, lai apstiprinu savu pilnu vārdu un konta numuru uz kuru pārskaitīt naudu. Atbildēju uz e-pastu un atpakaļ saņēmu vēl vienu e-pastu, ka nauda tika pārskaitīta 4 dienu laikā.
Man tas palikās diezgan dīvaini, jo jau tā ilgi gaidīju ziņu no viņiem. Sāku viņu mājaslapā meklēt info par to cik dienu laikā viņiem ir jāatgriež nauda, bet neko neatradu, tāpēc, uzrakstīju šo jautājumu uz to pašu e-pastu. Atbildē saņēmu info, ka naudas atgriešanai ir jānotiek 14 dienu laikā, bet tehnisku iemesle dēļ viņiem tas nav izdevies, tāpēc to vajadzēs darīt manuāli un atvainojas par sagādātajām neērtībām.
Pats dīvainākais kas man liekas, kāpēc viņi ar to un nesāka, ka atvainojas par aizkavēšanos un visas tādas lietas, kuras būtu pilnīgi normāli saņemt no pārdevēja šādos gadījumos.
Žēl, ka tāda attieksme. Neiesāku nevienam savu laiku tērēt šajā veikalā.
Labdien!
Paldies, ka esat mūsu klients un sazinājāties ar mums! Atvainojamies par nepatīkamo pieredzi. Mums rūp mūsu klienti un Jūsu viedoklis mums ir svarīgs. Notikušo pārrunāsim, lai šādas situācijas turpmāk nepieļautu un mēs varētu sniegt mūsu klientiem tikai labāko apkalpošanas pieredzi. Vēlreiz atvainojamies par nepatīkamo situāciju un patiesi ceram uz pozitīvu turpmāku sadarbību.
Pievienot komentāru