UAB Kesko Senukai Digital un SIA DPD Latvija - Apkalpošana, preces piegāde, naudas atgriešana
Pasūtīju 1a.lv vannu un tualetes podu. Veicot pasūtījumu bija iespēja izvēlēties vakara piegādi (no 18 līdz 22) , ko arī izvēlējos. Pēc pāris dienām (bez iepriekšēja brīdinājuma) saņēmu zvanu no dpd pl. 10.00, ka tualetes pods ir lejā un varu nākt pakaļ. Ņemot vērā to, ka nebija informācijas par plānoto piegādi, kā arī to, ka piegādei bija jābūt vakarā, tad nebiju uz vietas. Sazinoties ar dpd tiku informēta, ka lielgabarīta preces piegādā tikai līdz 18: 00.
Nācu pretī un piekritu preču piegādei citā laikā, proti, no rīta puses. Piegādes dienā vienojos ar darba devēju, ka būšu darbā vēlāk. Diemžēl, bet tā arī preci nesaņēmu. Ap pl.11.00 zvanīju uz dpd un jautāju vai man gaidīt piegādi. Solīja, ka piegādās līdz 14.00. Ņemot vērā to, ka man bija jādodas uz darbu, tad teicu, ka nebūšu uz vietas.
Informēju 1a.lv telefoniski un rakstiski, ka vēlos atcelt savu pasūtījumu un lūdzu atgriezt samaksāto naudu. Pēc nedēļas atkal sazinājos ar 1a.lv, lai precizētu, kad nauda tiks atgriezta. Sarunas laikā konsultante "nolika klausuli", bet pēc tam mans telefona numurs tika pievienots melnajam sarakstam.
Šodien (23.03.2022.) saņēmu negaidītu zvanu no DPD, ka šodien tiks piegādāta prece, lai gan iesniegumu par pasūtījuma atcelšanu 1A.lv uzrakstīju 10.03.2022.
DPD informēja, ka viņu rīcībā tādas informācijas nav. Savukārt, 1A.lv naudu neatgriezīs kamēr prece netiks atgriezta.
Labdien, Līga!
Atvainojamies par ieilgušo situācijas risināšanu, informācija piegādes dienestam par sūtījuma atgriešanu no mūsu puses tika nosūtīta. Mēs darām visu iespējamo, lai situāciju iespējami ātrāk atrisinātu.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz turpmāku pozitīvu sadarbību.
Komentāri (1)
Tā, es atvainojos, [slēpt]@, ka viņi dara visu iespējamo ir nepārspējama :)