K Senukai

Kesko Senukai Latvia AS
Adrese: Lucavsalas iela 3
Rīga
Latvia - LV-1004
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 66778876
Informācija: Juridiskā adrese:
Tīraines iela 15,
Rīga, LV-1058
Darba laiks: 8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 21:00
8:00 - 20:00
9:00 - 18:00
Kategorija: Būvniecība  •  Būvmateriālu veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

37%
Sūdzības
309
Atrisinātas
71
Ar atbildēm
243
Apskatīt statistiku

K Senukai - Sūdzības un atsauksmes

K senukai - Cilvēku maldināšana

Cilvēku maldināšana Apjautājot vairākus klientus, visi, kā viens teica, ka šī lente ir 1m 1.58 eur/gb par 1m. Ar 1 m visi saprot, ka tajā ir iekļautas abas blīvgumijas, jo viņas ir kopā. Bet šis veikals, kā viņi paši teica jau no laika gala šīs gumijas sadala. Tātad ja tu ņem 3m gumijas, viņi čekā rakstīs, ka ir paņemti 6m gumijas. Uzskatu, ka tā ir cilvēku maldināšana un ja grib rēķināt atsevišķi, tad jābūt gumijām nodalītām atsevišķi.

K senukai - Par kasieri

Par kasieri Labdien. Ļoti nepatīkama kasiere, sieviete gados ar blondiem matiem pirkumu veicam 14.05. Pajautājām par kuponiem uz ko sākotnēji izlikās, kā neko nezina, pēc tam atcērta, kā kuponi iedod vēlāk. Uz ko teicām, kā būtu jauki saņemt kuponu, lai varam saņemt papildus atlaidi pirkumam, bet kasieri ar akmens seju turpina klusēt. Saprotu, ka ir noteikumi veikalā par kuponu izsniegšanu, bet saku tā... Man palika nepatīkami no tāda cilvēka, labāk būtu gājuši prom un braukuši uz citu veikalu, bet veikalam iesaku veikt pārbaudes saviem darbiniekiem uz apkalpošanu, lai nebojātu noskaņojumu apmeklētājiem

Senukai - Krāpnieki

Krāpnieki Uz epastu atnāca paziņojums par preču izpārdošanu ar bojātu iepakojumu! Es pasūtīju galdiņu par 76 eiro, bet rēķinu izrakstīja par pilnu summu. Rakstīju klientu servisam, atbilde bija kad nododot kurjeram, būs pareizā Cena. Tomēr nebija, rakstīju vēl reiz, uz ko atbilde, ka vairs nav šī prece un varu atteikties! Atbildes no klientu servisa ļoti labi parāda, ka pircēji viņiem maz interesē.

K senukai - Nekvalitatīva prece

Nekvalitatīva prece Sveiki! Neiesaku iegādāties saliekamu plēves siltumnīcu, kura ir izmērā 3x4, ļoti tievas trubas un nestabila. Man šāda siltumnīca neizturēja lietus sasalšanu un tā smagumu. Pirms tam tika sniegs notīrīts. Pirms pērkat šādas siltumnīcas atceraties veco labo teicienu "skopais maksā 2x"

K senukai - Krāpšana

Krāpšana 20.12.2022 iegādājos virtuves tvaika nosūcēju. Saskaroties ar tvaikiem elektronika iziet no ierindas. Atgriezu pēc garantijas. Un tā trīs reizes. Pa starpai, lūdzu rast iespēju iegādāties citu ar piemaksu labākas kvalitātes. Tādu iespēju nav. Šodien 01.02.2023 man paziņo laipni lai braucu saņemt iekārtu, jo “ekspertu” atdzinums: vis kārtībā!

Senukai - Slikts serviss, nepareiza prece

Slikts serviss, nepareiza prece Labdien gribu brīdināt par šausmīgu apkalpošanu, tika pasūtīta stāv lampa, kuru gaidīju 3nedēļas, tad tā tika piegādāta, bet izrādījās ka tā ir nepareize prece sāku sazināties ar firmu, sanāk tagad viņi gaida nepareizo preci atpakaļ un tikai tad sniegs man atbildi par manu preci vai atgriezīs naudu. Vispār esmu šokā ka atkal nedēļu pazaudēju kamēr viņi tur gaidīja kad varēšu nepareizo preci atgriezt, tad vel nedēļu ja ne vairāk gaidīšu atbildi par savu preci. Pirmo reizi caur i-netu sūtu no...

K senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos kafijas automātu Delonghi, ieslēdzot to konstatēju ka nav ūdens padeves un līdz ar to tas nedarbojas. Aiznesu uz veikalu un man pateica ka maiņas nebūs un naudu arī neatgriezīs, bet aizsūtīs uz remontu un tad man atdos jau saremontētu. Bet kāpēc man jāmaksā pilna summa par remontētu preci, kura pat ne reizi nav darbojusies? Remontētu aparātu es varu nopirkt par mazāku summu. Kāpēc nemaina preci, kurai brāķis jau ir no rūpnīcas?

AS Kesko Senukai Latvia - Negodīga tirgošana internetā

Negodīga tirgošana internetā Interneta veikalā ievietotā prece https://www.ksenukai.lv/p/griesanas-disks-haushalt-400-mm-x-50-mm/fu09?mtd=searc... neatbilst patiesībai. Bildē un aprakstā ir elegants ripzāģis ar lieliem zobiem, labiem cietkausējumiem un attiecīgu ārējo un iekšējo izmēru. Faktiski īstenībā zobi ir izcili mazi, sīki, cietkausējums to galos minimāls, tātad to vēlāk nebūs iespējams uzasināt. Bilde neatbilst piedāvājumam, to varam pārliecināties ja to palielinām: uz bildē redzamā zāģa ir pavisam cits izmērs, 160 ārējais, 20 iekšējais. Ne tā kā piedāvājumā: 400 un 30.

K senukai - Krāpšana. Pārdod preces iepakojumu bez preces

Krāpšana. Pārdod preces iepakojumu bez preces 2.decembrī 2022.gadā Liepājā, K-Senukai veikalā nopērkot EL. Virteni augiem 60 LED 80cm,kura cena bija 9,99,atverot tā iepakojumu, tā saturs netika konstatēts, preces nebija, tikai preces lietošanas instrukcija. Interesanti, ka šis preces iepakojums preču stendā nebija kā pirmais, bet paņemts pa vidu starp tāda paša veida preču iepakojumiem.

Kesko Senukai - Nepatiesas informācijas sniegšana

Nepatiesas informācijas sniegšana Gribēju iegādāties sniega lāpstu caur E Senukai, bet sistēma parāda, ka tad jābrauc uz liepāju. Piezvanu uz informatīvo telefonu 66778876, kur atbild, ka internetveikals ir cita kompānija un nav nekāda sakara ar veikaliem. Teica, lai braucu uz Mūkusalas Senukaju, kur ir 5 sniega lāpstas. Aizbraucu, skatos, nav. Prasu pārdevējam, tas meklē, neatrod. Aizeju uz info centru, skatās sistēmā, tur atrod vienu, bet patiesībā nav nevienas. Kas atmaksās man ceļa izdevumus, kad mēroju ceļu saņemot nepatiesu informāciju? Tur ir totāls bardaks, ko arī var redzēt pēc pārdevēju uzvedības!

K senukai - Slikts serviss

Slikts serviss Купил детские санки через интернет магазин, отметил филиал в котором хочу забрать товар, присылают писмо что товар можно забрать в другом магазине на другом конце города, на письма не отвнчают, вместо чего присылают еще письмо, мол извините товара вообще нет, ждите деньги назад еще неделю. Самый уродский магазин и сервисс с каким либо я сталкивался.

AtrisinātaK senukai - Brāķēta prece

Brāķēta prece 23.09.2022 devos uz K-Senukai veikalu pēc kafijas aparāta Philips, taču veikalā mani atrunāja, jo pēc darbinieka teiktā “Philips kafijas aparāti lūztot. ”pierunāja iegādāties kafijas aparātu delonghi. Kafijas aparātu iegādājos plkst 19: 19, pieslēdzot viņu ap plkst. 20: 30 tika konstatēts, ka no kafijas aparāta korpusa apakšas tek ūdens. Nākamajā dienā braucām uz veikalu ar pārliecību, ka kafijas aparātu mums samainīs, bet, kā izrādās, neviens neko nemaina. Preci paņēma it kā uz ekspertīzi, ka...

Kesko Senukai Digital UAB - Krāpšana, klientu maldināšana, ļoti zems servisa līmenis

Krāpšana, klientu maldināšana, ļoti zems servisa līmenis Pēc apmaksas, Ksenukai dievojās, ka pilnveidojas un piedāvā labāko, bet pagāja nedēļa, šie pamostas, ka nevarot pakomātā ievietot un tā vietā, lai apjautātos kur vest, šie venipak uzlaida kaklā, un sāka pienākt naktī sms, ka vedīšot preci, paši kaut ko melo, īpaši jūlija, kura pateica, ka pasūtījums atcelts. Kas bija meli. Lētais kantoris

AtrisinātaK senukai - Nesūta preci

Nesūta preci Septembra sākumā tika pasūtīts urbis un "galviņas", pasūtijuma nr e00808657, galviņas atnāca trīs dienu laikā, taču urbis ne, lai gan bija rakstīts, ka piegāde notiks 2-3 dienu laiikā. Sazinoties ar k senukai, viņi apgalvo, ka urbis ir nodots kurjeram. Ir pagājis nepilns mēnesis un prece nav saņemta kā arī nekāda informācija nav sniegta par pasūtijumu. "brīnišķīgs" serviss par pasūtijumu tiek samaksāts, bet no preces ne miņas. Un katru reizi zvanot iegūta tiek tiesi nekāda informācija par pasūtijumu.

K senukai - Slikts serviss, neskaidrība par preces tehniskiem raksturojumiem

Slikts serviss, neskaidrība par preces tehniskiem raksturojumiem Vēlējos nopirkt interneta veikalā ūdens sildītāju, jo veikalā uz vietas nebija pieejams. Diemžēl, skaidrību par tehniskā raksturojuma niansēm iegūt nebija iespējams. Foto attēliem interneta veikalā nevarot uzticēties, kā arī aprakstā varot būt kļūdas, speciālists, kurš paskaidrotu vai attiecīgam modelim ir noteiktās funkcijas, - nav tāda pakalpojuma. Tad kā pircējs lai rīkojas? Atliek tikai vienkārši nepirkt. Uzņēmums nav ieinteresēts preču pārdošanai, cita skaidrojuma nav par tādu attieksmi. Nosaukumā ir wifi, aprakstā nav, foto pie Ariston velis 80 l wifi ir Eco, aprakstā nav.

K senukai - Krāpšana, klientu maldināšana

Krāpšana, klientu maldināšana 1. 13.08.2022 pasūtīju ledusskapi standart rff08454a+whcne pa 138eur. 14.08.2022 saņēmu apstiprinājumu. 15.08.2022 atteikumu jo prece nav pieejamā. 18.08.2022 naudas atmaksu 2. Atradu šo preci ksenukai.lv pa 177eur. Padomāju ka 1a.lv nenomainīja cenu un pārdot negribēja. Ap 12: 00 23.08.2022 veicu pasūtījumu (ledusskapis standart rff08454a+whcne, bez saldētavas e00785107) ar piegādi uz mājām. Paskrejot garām opcijai "samaksa ar karti" sazinājos ar internetveikalu pa informatīvo tālruni...

Senukai - Naudas atgriešana

Naudas atgriešana Vairāk neko no šī veikala nepirkšu un citiem neiesaku. Jo, ja nāksies saskarties ar preču un naudas atgriešanu, tad naudu par piegādi un jebkādas maksas par maksājuma noformēšanu neatgriezīsi. Lai gan viņu pašu atgriešanas politika Saka, ka visa samaksātā summa tiek atgriezta ne vēlāk kā 14 dienas laika. Un atgādināt, ka viņiem nauda ir jāatdod, ir arī nepieciešams. 16. Dienā pēc atgādinājuma saņēmu ne pilnu summu.

AS ,,Kesko Senukai Latvija" - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos gaisa sausinātāju pirms pusotra gada, dēls diemžēl apskādēja. Skaidrs ka garantija nestrādās, un nepieprasīju to. Vēlējos tikai iegūt informāciju kur to iegādāties. Remonta servisu ksenukai arī nepiedāvā. Devos uz servisiem, bet detaļas nebija. Ieteica sazināties ar ksenukai, lai noņem detaļu no brāķētās produkcijas, bet nekā. Naudas atmaksu vai bezmaksas detaļu negaidu, velos tikai iegādāties detaļu lai iekārta 225€ vērtība netiktu vienkārši izsviesta atkritumos. Ja ksenukai bizness ir pārdot nelabojamu tehniku, tad tur jāatgriežas pie jautājuma par zaļo dzīvi.

AS ,,Kesko Senukai Latvija" - Bojājums

Bojājums Šī gada 16. Aprīlī iegādājos akmens masas izlietni. Noskatījām stendā, preci izsniedza iepakotā veidā, tāpēc, paļāvāmies uz pārdevēja godaprātu un neapskatījām. Atvērām iepakojumu, kad saņēmām virtuves iekārtu un galda virsmai bija nepieciešams izmērs, ielikt izlietni. Depo veikalā, kur pirkām galda virsmu, atverot izlietnes iepakojumu, izrādījās, izlietnei nošķelts liels gabals. Depo darbinieks uzreiz pateica, ka izlietnei bija brāķis, jo transportējot rūpnīcas iepakojumā, tāds bojājums nevar...

UAB Kesko Senukai Digital - Negodprātīga komercdarbība, klientu maldināšana

Negodprātīga komercdarbība, klientu maldināšana Meklējot internetā tīkamo mantu, uzķēros uz maldinošo reklāmu un neprofesionālo kleitnu apkalpošanas speciālistu darbu. Atrodot preci, saņēmu piedāvājumu iegādāties to līdz 14: 00 un saņemt tajā pašā dienā. Pārliecinoties pa klientu apkalpošanas telefonu noskaidroju ka prece pieejama veikalā un nekādu problēmu nebūs. Veicu pasūtījumu. Tuvojoties preces saņemšanas laikam, pats veici zvanu, lai noskaidrotu situāciju kur saņēmu atbildi ka daudzo pasūtījumu dēļ prece būs pieejama tikai pēc 5-6...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes