K Senukai - Slikts serviss
Situācija tāda, ka Ksenukai iespējams mainīja piegādātājus. Agrāk kad veica pasūtījumus ar dpd starpniecību viss bija lieliski, kas motivēja pasūtīt pie viņiem atkal, īpaši lielgabarīta preces. Toreiz bija iespējams pieteikt uznešanas pakalpojumu, tagad kā redzu viņi izvēlējās piegādāt visu ar Venipak Kurjerdienestu, kas uzņēmuma pozitīvo tēlu ļoti iedragāja, jo šādu funkciju vairs nepiedāvā.
Situācija tāda pasūtīju lielgabarīta preci (dīvāns) , kurai būtu nepieciešami arī uznešanas pakalpojumu, taču šādu pakalpojumu tagad vairs neveic, redz Jūrmala nav tā pilsēta, kur tādi būtu nepieciešami atšķirībā no piedāvātām (mājas lapā rakstīts: kurjeru piegāde līdz durvīm tiek nodrošināta Rīgā, Liepājā, Ventspilī, Valmierā, gulbenē, rēzeknē, jēkabpilī un daugavpilī.) . Agrāk kad bija dpd viss bija forši atved uz Jūrmalu, uznes, kvalitāte un prieks. Šoreiz izkrauj pie kāpņutelpas un viss, prece pārāk smaga, nevar uznest un domā kā būt ar 74kg smago dīvānu. Izvēlies kādu palūgt, lai no darba izrautu vai uz ielas. Tādas sajūtas, ka ksenukai meklē izdevīgāko piegādātāju sev, nevis pircējam kvalitatīvāko ar papildus pakalpojumiem, kuri būtu noderīgi.
Un labākais tas, kad jautāju klientu servisā par uznešanas pakalpojumu atbildeja, ka diemžēl nav tādas iespējas, palūdziet kurjeram varbūt palīdzēs, ok palūdzu, viņš panesa pusstāvu, pateica smags un aizlaidās.
"superīgu" kurjerpiegādātāju izvēlējāties preču piegādei. Vismaz zinu, ka labāk pasūtīt mazās preces, bet ar tagadējo kurjerpiegādi šaubos ka vēlētos to darīt un drošāk būtu no malas pasūtīt piegādātājus.
Labdien,
Paldies, ka sazinājāties ar K Senukai un informējāt par savu iepirkšanās pieredzi, lai arī tā nav bijusi pozitīva.
Mēs labprāt uzzinātu ko vairāk par šo situāciju tādēļ lūdzam Jūs sazināties elektroniski rakstot uz [email protected]
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Pievienot komentāru