K Senukai - 14.10.23
Šodien apmeklēju K Senukai veikalu, lai iegādātos uzņēmumam nepieciešamo preci. Uzrādot kasierei rekvizītus, viņa pateica, ka čeku noformēt nevar, jo mūsu uzņēmuma nav sistēmā un man vispirms ir jāievada sistēmā uzņēmuma rekvizīti. Kasierei paskaidroju, ka es to jau esmu izdarījusi un dažus mēnešus iepriekš veikalā iepirkusies. Uz ko viņa palūdza man uzrādīt iepriekšējo iepirkšanās čeku, kurā uzrādās sistēmas reģistrācijas nr. Tas ir nopietni? Vai tiešām K Senukai kasieri nezina, ka uzņēmumā čeki glabājas grāmatvedībā, nevis vadītājas naudas makā? Un kur pazuda iepriekš ievadītie uzņēmuma dati? Vai tiešām man katru reizi apmeklējot veikalu ir atkal jātērē savs darba laiks, lai ievadītu uzņēmuma rekvizītus? Kasires atbilde bija sekojošā - esmu kasiere un mans uzdevums nav noskaidrot kur pazuduži jūsu uzņēmuma dati, no preces man bija jāatsakās un pieņēmu lēmumu, ka mūsu uzņēmums šajā tirdzniecības veikalā vairs neiepirksies.
Labrīt,
Paldies, ka dalījāties savā iepirkšanās pieredzē lai arī tā nav bijusi pozitīva.
Mums ir patiesi žēl, ka Jūsu iepirkšanās pieredze nav bijusi veiksmīga. Lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti turpmāk lūdzam atsūtīt šo informāciju elektroniski uz [email protected] norādot precizāku informāciju - kurā veikalā iepirkāties un ja iespējams arī norādīt kasi kurā bijāt. Vēlreiz atvainojamies par neērtībām un gaidīsim Jūsu ziņu.
K Senukai
Komentāri (2)
Autostāvvietas uzraugi, šakāļi. Kļūdas pēc netika ievadīs a/m nr., par 20 min. uzliek sodu. Turpmāk izvēlēšos citus tirgotājus. Citiem ar iesaku.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību