www.sudzibas.lv K Senukai Bojājums, slikts serviss

AtrisinātaK Senukai - Bojājums, slikts serviss

Diemžēl saskaros ar problēmu saistībā ar galda atgriešanu (kurš izrādījies ir ar defektu) , veikalā “Ksenukai”. Galda svars ir 130 kg, tāpēc pasūtīju piegādi uz mājām ar pacelšanu uz 3. Stāvu, ar ko nodarbojās uzņēmums “Venipak”. Piegāde notika 7. Martā.

Tā kā galds izrādījās ar defektu, es pieprasīju atmaksu par visu preces summu, piegādi un pacelšanu uz 3. Stāvu. Es arī pieprasīju, lai kurjeri paši nolaida galdu līdz mašīnai. Sākotnēji “Ksenukai” operators apstiprināja šāda procesa iespējamību, bet pēc tam izrādījās, ka dpd kurjeri saskaņā ar noteikumiem nevar pacelt vairāk par 90 kg. Sazinoties ar “Ksenukai” vairākas reizes nedēļas laikā, man piedāvāja vēlreiz saukt “dpd” kurjerus (kas neatrisinātu problēmu, jo viņi nespēj pacelt vairāk par 90 kg) , un arī piedāvāja man pašam nolaist galdu uz leju pie kurjera (cik lielisks serviss!) . Vēl atzīmēšu, ka “ksenukai” man pēdējā nedēļā solīja atbildēt 6 reizes, no kuriem vairākās reizes nesaņēmu atbildi. Pašreizējā brīdī - 15. Martā “ksenukai” nekādā veidā nav atrisinājis jautājumu par preces atgriešanu un turpina piedāvāt man pašam aiznest galdu uz leju līdz kravas mašīnai.

“Ksenukai”, vai jūs varētu komentēt šo situāciju? Galdi ar pacelšanu uz 3. Stāvu netiek pasūtīti tam, lai preces atgriešanas situācijā, jums piedāvātu to pašam nolaist uz pirmo stāvu un iekrāmēt kurjeru automašīnā. Kā arī jautājums par jūsu komunikāciju ar klientiem - jūs solāt atzvanīt un sniegt informāciju, bet neievērojat savus solījumus (vairākas reizes) , un katrā jaunā sarunā sākas no jauna, it kā nebiju zvanījis pirms tam. Kā arī, nesaprotu kāpēc jūs nevarat vēlreiz vienoties ar “Venipak”?

15.03.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 21.03.2024

Labdien,
Mums ir patiešām žēl, ka Jums bija negatīva pieredze, iepērkoties mūsu interneta veikalā. Situāciju izdevās atrisināt ar piegādes dienestu un prece veiksmīgi tiek atgriezta uz noliktavu.
Informācija par tālāko situācijas risinājumu Jums ir nosūtīta uz Jūsu e-pastu.
Patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Dmitry Katz 02.04.2024

DPD paņema so galdu un iznesa, bet viss atgriešanas process bija ļoti slikts

D

Komentāri (1)

E Elviss Preslijs 15.03.2024

Tāpēc, ka Senukai nerūp klients. Savukārt ar Venipak nevar vienoties, jo par to ir jāmaksā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes