www.sudzibas.lv K Senukai Slikts servis

K Senukai - Slikts servis

Labdien,šodien vēlējos iegādāties dažas preces robota slotiņas un Power bank.., apkalpoja mūs jauns puisis ar zīmīti es mācos runājot krievu valodā neskatoties ka biju sasveicinājusies latviešu valoda,pēc kā bija saruna turpināta krievu valodā,kad tika izteika kas mūs intresē pārdevejs vienkārši lēnā gaitā staigājot meklēja atslega, un 10 minūtes kaut ko meigināja saprast vai derēs slotiņas jeb nē,pēc kā tika paziņots ka laikam varbūt un nederēs sapratu ka nav jēgas kaut ko konslutēties jo cilveks pats nav droš savā atbildē,pēc tā teicu ka gribu iegādāties Power bank uz ko pārdevejes pārprasot 3 reizes vaicāja vai tiešam es to ņemšu,negribejot man atdot preci rokās teica ka preci aiznesīs uz kasi un tur es varešu apmaksāt,jautājot atkal vai tiešām gribu to iegādāties,pirmo reizi mūža tiku spiesta sajusties kā zagle kaut kāda vai bezpajumtniece it kā reali nevaru iegātaies preci par 20 €,paņemot citu vēl preci apmaksāju pie kases Power bank,bet vairs uz
Kesko Senukai nav vispār velmes iet lai justos tāpat ka šodien un arī citiem obligāti neiteikšu.

06.12.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 06.12.2023

Labvakar!
Paldies, ka sazinājāties ar K Senukai un dalījāties savā iepirkšanās pieredzē.
Mums ir patiesi žēl, ka tā nav bijusi pozitīva.
Labprāt dzirdētu ko vairāk par šo situāciju tapēc lūdzam Jūs sazināties ar mums elektroniski, rakstot uz [email protected] norādot arī veikalu un dienu kad veicāt pirkumu.
Atvainojamies par nepatīkamo situāciju un gaidīsim no Jums ziņu.
K Senukai

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes