K Senukai - Slikts serviss
Īsumā - bojāta prece, aizkavēšanās par pāris nedēļām, slikta apkalpošanas kvalitāte.
Labdien, vēlējos iegādāt vannu ar pieliekamu sienu, pārliecinājos par piegādes datumu uz 21. Decembri, kas arī tika apstiprināts pasūtījuma laikā. Protams, daļa no preces tajā datumā neatnāca un nolēmu nogaidīt svētku dienas, jo zinu ka varētu būt problēmas ar piegādi svētku dienās. Tomēr ņemot to visu vērā es nesaņēmu absolūti nekādu ziņu par aizkavēšanos vai preces piegādes laiku, tāpēc nolēmu piezvanīt un noskaidrot situācijas būtību. Sākumā zvanīju uz Dpd, jo prece tika nodota piegādei, bet tur man teica, ka vannas sienu man sūtīs ar "pakomātu", kurā nemaz neielien tā prece uz kaut kādu Rīgas adresi (pasūtīts bija uz jēkabpili) . Nodomāju, ka tas ir diez gan interesanti, jo tomēr vanna man atnāca uz pareizo adresi un abas preces tika iegādātas vienā sūtijumā, tapēc nodomāju piezvanit uz k senukai. Zvana laikā noskaidroju, ka prece īstenībā tika bojāta un nekādu informāciju man vairāk nesniedza. Mēģināju prasīt par aizstāj preces piegādi vai naudas atgriešanu, bet mani noraidīja uz apli kladzinot frāzi, ka apmēram atšujies un gaidi (zvans norisa 15: 40, 28.12.23) . Nē nu ļoti labi risina problēmas, prece kavējas par nedēļu un šis process ievilksis kā minimums uz vēl nedēļu bez iespējas dabūt naudu atpakaļ vai vismaz citu preci izsūtīt, vai jeb kādu citu risinājumu. Neko labu diemžēl nevaru pateikt par šo uzņēmumu, jo nebija nekādas iniciatīvas šo situāciju risināt, principā ja pats nebūtu zvanījis tad tā arī neuzzinātu, ka ar piegādi kaut kas aizgāji greizi. Pirmo reizi izmantoju šo internetveikalu un jau pirmajā reizē radās problēmas, neisaku nevienam neko šeit sūtīt..
Labdien.
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un piedāvājām situācijas risinājumu.
Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām.
Pievienot komentāru