Adrese: |
Ciedri Lielvārži Ķekavas nov. Latvia - LV-2123 (Biroja adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6 7815 900 |
Fakss: | +371 6 7815 939 |
Darba laiks: |
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Itella - Sūdzības un atsauksmes
AtrisinātaItella - Ļoti slikts serviss
Principa lasu sūdzības un saprotu kad neesmu vienigais kur ātra dhl piegāde tiek aizēnota ar krūmu servisu itelia. Izsekošana tiek radīts kad paciņa meģināta piegādāt, bet patiesība neviens pat nav bijis pie mājas vai mēģinājis sazinaties ar mani. Nevienam neiesaku šo kantori un iet ar līkumu ja tas ir iespējams. Nesaprotu kādēļ dhl sadarbojas.
Itella - Ļoti ilga pakas piegāde
Pēc ārzemju sūtījuma nonākšanas itella šķirošanas centrā, sūtījums piecas dienas tika vadāts kurjera mašīnā, bet tā arī nenonāca pakomātā. Jautājot zvanu centram par iemeslu, to nosaukt nevarēja. Beigās lūdzu mainīt piegādes veidu uz piegādi konkrēti uz adresi. Atkal solījums, ka iespējams piegādās tuvākās dienas. Arī sazvanīt zvanu centru ir kaut kas nereāls. Jāgaida pa 20 minūtēm. Slikts serviss.
Itella - Ļoti slikts serviss
Trīs dienas pēc kārtas saņemu sms, ka man jāierodas pakaļ pakai uz kaut kādu mini maximas stāvlaukumu, tur buss stāvēs. Otrajā dienā pēc šīs sms atsūtīšanas zvanīju uz klientu centru - 30min neviens neatbildēja. Trešajā dienā sazvanīju un sarunāju, ka manu paku ievietos tuvākajā pakomātā. Ceturtajā dienā atkal atnāk tā pati sms par stāvlaukumu. Atvainojos, bet kas tas par šausmīgu servisu? ! Kāpēc man jābrauc tālu pakaļ savai pakai uz kaut kādu mistisku stāvlaukumu, ja to varēja ievietot man pakomātā tieši pie mājām? Nekad neko neizvēlēšos pasūtīt caur itella un smartpost.
Itella - Ļoti slikts serviss
Pie preces saņemšanas kurjeram tika vaicāts vai nevajag parakstīties par preces saņemšanu - uz ko kurjers atbildēja ka nevajagot. Pēc kāda laika kurjers zvana un Saka ka tomēr vajagot parakstu. Tika piedāvāti gan laiki gan adrese, bet vienmēr kurjers atbildēja - pa tālu, nav laika utt. Nu tad neko. Bet turpinājām saņet zvanus gan vakarospēc pl.21, gan brīvdienās. Nevienā brīdī nebija atvainošanās ka zvana vēlu vai brīvdienās. Tika zvanīts arī no pašas itella un arī bez atvainošanās - vienkārši...
Itella - Serviss
Itella kurjers zvana, lai piegādātu sūtījumu, bet, kad uzzina, ka klients nav mājās, informē, ka sūtījumu piegādās nākamā dienā - svētdienā. Nogaidot visu dienu kurjeru, tā arī kurjers svētdiena neierodas. Purmdienas pēcpusdienā zvanot uz itella servisa tālr. Klients uzzina, ka sūtījums novirzīts uz pakomātu. Droasi cien, ja nebūtu zvanīts, neuzzinātu, ka kurjers neveiks piegādi uz norādīto sūtaijuma adresi. Aizejot uz pakomātu pēc sūtījuma tiek secināts un datēts, ka sūtījums ir atplaests vaļā...
Itella - slikts serviss
Jau trešo dienu gaidu paku Liepājā(CR874317092DE),melīgi kurjeri sistēmā uzrāda ka esot bijis,bet neviens nav mājās. Taču tie ir klaji meli mājās visu laiku kāds ir gan 15.01.24,16.01.24 gan šodien 17.01.24. Kāpēc tāda bezatbildība pa darbu. lūdzu skaideojumu par šīm neizdarībām Kad vienreiz būs kārtība, paka jau Liepājā un nevar to piegādāt kur skatās uzņēmuma vadība. Jau vairākas reizes zvanu uz kompāniju bet viss kā pret sienu tikai solījumi
Itella - slikts servis
Jau trešo dienu gaidu paku Liepājā(CR874317092DE),melīgi kurjeri sistēmā uzrāda ka esot bijis,bet neviens nav mājās. Taču tie ir klaji meli mājās visu laiku kāds ir gan 15.01.24,16.01.24 gan šodien 17.01.24. Kāpēc tāda bezatbildība pa darbu. lūdzu skaideojumu par šīm neizdarībām
Itella Logistics SIA - Krāpšana, slikts serviss, bezkaunīga attieksme pret klientiem
Saņēmu ziņu no Itella Smartpost 05.01.2024. ka mana paka ir ievietota paku skapī un devos tai pakaļ šai pašā dienā pl. 17.00. Atverot skapīti bija šoks, jo tas bija tukšs un pakas tajā nebija. Nofotogrāfēju skapi un nekavējoties zvaniju uz Itella klientu centru, gadijums manuprāt ļoti nepatīkams, bet tur man vienā mierā atbildēja, ka sazināsies ar mani 3 darba dienu laikā un viss. Uztraucos, jo piegādātāja mājas lapā kas paku bija nosūtījis un Itella izsekošanas sistēmā uzrādijās, ka paka ir...
Itella - Slikts serviss
Jau 3 dienas pēc kārtas raksta, ka pievedīs paciņu un tā arī nekas nav atvests. Kurjers arī bez vēsts pazudis, nezvana, neraksta. Itella ir viens liels mēsls. Citi kurjerdienesti ir daudz labāki par šito mēslu. Naudu galvenais atpakaļ arī nevar dabūt, jo prece ir no Vācijas sūtīta un tur ar to pārdevēju viss ir labi, nav viņu vaina, ka Latvijā ir autisti ne kurjeri.
Itella - Slikts serviss
Paka vizinās ar kurjeru jau kuru dienu, kurš visu laiku atzīmē, ka "es neesot mājās". Zvanu operatori neceļ (visi vienā strīpā sūdzas? vai tāda nemaz tur nav?). Saziņa ar interneta formām-bezjēdzīga. Ja kurjeram nav telefona nr., ar kuru sazināties ar mani, tad nodot to viņam arī nevar! Prieku par ātro DHL piegādi no ārzemēm aizēno šis viss haoss.
Itella - Slikts serviss. Nekorekta, melīga institūcija
Preces piegāde nenotiek laicīgi! Piegādā paciņu no Vācijas Itellai 05.01.2024 piektdienā. Pēc telefona zvana uz Itella biroju par preces saņemšanu, 08.01.2023 pirmdienā tā esot vēl uz paletes. Piegāde nebūšot pirmdien info no Itellas ofisa. Tomēr pirmdienā ap pusdienas laiku saņemu ziņu un tālruni, ka piegādās pirmdienā. Gaidām pirmdien, otrdien, trešdien no piegādātās paciņas nekā. Kaut gan izsekojot preci, Itella ierakstījusi prece netikusi piegādāta, jo adresāts nav bijis mājās. Meli! Bijām...
Itella smartpost Zvana Centrs - Slikts darba devējs
Neiesaku strādāt Itella smartpost zvanu centrā. Kopš uzņēmumā, Itella zvana centra nodaļas darbs ir haotisks un apstākļi nepieņemami. Ļoti liela darbinieku mainība. Itella Zvana centra darbinieki strādā regulāri virsstundās, bet ar visu to nedēļām iekavēti ienākošie zvani, e-pastu daudzums ir tūkstošos, klienti nikni, komunikācija ar klientiem nekāda. Par tādu darba samaksu, tādu vadītāju kā un darba apstākļiem neiesaku nevienam nākt šeit strādāt.
Itella - Krāpšana
Savu paciņu, kura bija jāsaņem 6.11. Neesmu vēl saņēmusi 27.12. Visur uzrādās, ka sūtījums ir jau sen nogādāts Itella. Sazvanoties ar Itellas konsultantu tika atbildēts, ka paciņa ir bijusi nogādāta narvesen izņemšanas vietā, bet par to nesaņēmu ziņu ne telefoniski, ne pa epastu. 9.12. Tiek apstiprināts, ka sūtījumu piegādās vēlreiz citā datumā. Nesaņemu. Tālāk mēģinot noskaidrot, kur ir mans sūtījums epastā man tiek atbildēts, ka sūtījums Latviju nav sasniedzis, bet informācija ko saņēmu iepriekš un pati redzu liecina, ko citu!? Uz maniem epastiem vairs neatbild…
Itella - Slikts servidd
Pasūtījām Ziemassvētku dāvanas bērniem Temu. Piegāde paredzēta 16.-22.dec. Paka jau 21.dec. bija Itella Rīgā. 22.dec. mēģināja vest, bet pakomāti pilni. Nekādu ziņu nedod klientiem. 23.dec. sazvanījām klientu servisu, kas ir nevis serviss, bet tukša runāšana no grāmatas, ka centīsies piegādāt. Es saku, ka esmu gatavs braukt pakaļ un viņu noliktavu, bet tā nevarot, jāgaida tad sms un 50:50 vai atnāks tajā dienā. Tā arī Ziemassvētku dāvanas no 23.dec. rīta nav kustinātas un mētājas kau kur Itellas bardakā. Žēl, ka Temu un citi izvēlās sadarboties ar to Itellu. Priecīgus svētkus!
Itella - Slikts, katastrofāls serviss
Laicīgi tika pasūtīta paka no internetveikala Vācijā. Latvijā paka tiek aizturēta jau vairāk kā nedēļu no 11.12.2023... Uz e - pastiem standartabilde - atbildēsim 2 dienu laikā. Konkretizācijās nekādas. Uz tel zvaniem atbild paka kavējas, paka tiks izsūtīta... Konkrēti nekā! Pie izsekošanas liek likta maldinoša info - ka klients nebija sasniedzams (16.12.2023) , ziņas nekādas, tel. Neviens nezvanīja, pakas izsekošsnas kodrs rāda paka ir Jelgavā un vis. Nekāda info par tālāku darbību, kavējuma iemeslu kompānija nesniedz!
Itella - Sliktas attieksme un piegadi
Mūsu mikrorajona atrodas 3 smartposta pakomati, bet jau 3 pasūtījums cita mikrorajona atsūtījāt, ka no mana adrese problēma tik tālu līdz sūtījumu no savas adreses. Bieži slimo meita un ar mazu bērnu bīstami braukt caur visu pilsētu aukstuma veselibai.
Itella - Paciņa ievietota tālākajā pakomātā
Vēlos izteikt sūdzību par paciņas novietojumu. Šobrīd ir jābrauc pakaļ sūtījumam, kurš atrodas otrā pilsētas galā. Skaidrs, ka pirmssvētku laiks, daudz pasūtījumu, taču man nebūtu jātērē sava nauda, lai nokļūtu līdz paciņai. Lūdzu, ierīkojiet papildus pakomātus Jelgavas pilsētas centrā.
Itella - Sliktākais klientu serviss
Vienkārši drausmīga pieredze! It īpaši ar klientu servisu. Raksti cik gribi, neviens tev Nepalīdzēs, ņem un tesies vairākus kilometrus uz citu rajonu pakaļ paciņai, jo viņiem nokritīs pirksti, ja pārvietos uz tuvāku pakomātu! Nav jau pirmā reize, kad ir teikts, kad netieku pakaļ, pasaka, lai kādam citam pajautāju. Mums darīt nav ko? Jums par to maksā! Man tagad atkrīt dāvanas bērniem superīgā itellas servisa dēļ. Man nav ne laika, ne sava transporta, lai kratītos kilometriem tālu, tas skaitās normāls piegādes uzņēmums?
Itella - Отвратительный сервис
Не мог получить посылку 15 дней, пытались доставить но меня не бывает дома до 12 дня. Прошу положите ее в пакомат или измените время доставки, они говорят да да да и ничего не происходит. По итогу я за своей Priority посылкой должен был идти на стоянку Maxima черт знает куда чтобы забрать ее. Курьер присылает за 1 час смс что приедет, мне от этого не легче, хоть бы за день присылали или с вечера.
Itella - Ужасный сервис
Divas reizes pēc kārtas mēneša laikā otrais sūtījums no alliexpress tiek nosūtīts uz citu pilsētu, 300 km attālumā no galamērķa. Es vēlos dzirdēt atbildi no uzņēmuma, kas tas ir? Un ko viņi dara cilvēkiem, jo mēs viņiem maksājam naudu par pakalpojumiem?