Itella - Ļoti slikts serviss
Pie preces saņemšanas kurjeram tika vaicāts vai nevajag parakstīties par preces saņemšanu - uz ko kurjers atbildēja ka nevajagot. Pēc kāda laika kurjers zvana un Saka ka tomēr vajagot parakstu. Tika piedāvāti gan laiki gan adrese, bet vienmēr kurjers atbildēja - pa tālu, nav laika utt. Nu tad neko. Bet turpinājām saņet zvanus gan vakarospēc pl.21, gan brīvdienās. Nevienā brīdī nebija atvainošanās ka zvana vēlu vai brīvdienās. Tika zvanīts arī no pašas itella un arī bez atvainošanās - vienkārši nosakot - mums vajag parakstu. Plus tika melots par to ka kurjers nav varējis sazvanīt. Vienkārši rupja un bezkaunīga attieksme.
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Komentāri (1)
Itella konkrēti sūdīga firma.
Ja ir citas iespējas, nekad neizmantojiet šo miskasti.