Itella - Sliktākais klientu serviss
Vienkārši drausmīga pieredze! It īpaši ar klientu servisu. Raksti cik gribi, neviens tev Nepalīdzēs, ņem un tesies vairākus kilometrus uz citu rajonu pakaļ paciņai, jo viņiem nokritīs pirksti, ja pārvietos uz tuvāku pakomātu! Nav jau pirmā reize, kad ir teikts, kad netieku pakaļ, pasaka, lai kādam citam pajautāju. Mums darīt nav ko? Jums par to maksā! Man tagad atkrīt dāvanas bērniem superīgā itellas servisa dēļ. Man nav ne laika, ne sava transporta, lai kratītos kilometriem tālu, tas skaitās normāls piegādes uzņēmums?
Cien. Klient,
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Lai mēs varētu pārbaudīt un atrisināt radušos situāciju, lūdzu sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected] norādot Jūsu sūtījuma izsekošanas numuru, un Jūsu telefona numuru.
Paldies,
Itella Klientu atbalsta komanda
Komentāri (3)
Viņi kļūdījās ieliekot citā pakomātā?
Vēlos piebilst, ka rakstīt uz norādīto e-pastu nav jēgas. No pēdējiem 4 sūtījumiem 3 tika ievietoti nepareizajos pakomātos (katru reizi citā). E-pasti tika sūtīti, situācija nemainās. Labākais un vienīgais, ko šajā situācijā var darīt, ir neizvēlēties viņu pakalpojumus.
Un uz sūdzībām atbild super ātri, uz e-pastiem labi, ja nedēļu, pietam atbildes e-pastā informācija nav ne noderīga, ne situāciju risinoša. Man pateica, ka 4km attālumā pakomāts sanāk “turpat” un lai pati eju pakaļ. Neskatoties uz to, ka man tuvākais pakomāts ir 2min attālumā no mājas un vēl starp tiem 4km ir vēl vismaz 3 pakomāti. 👍🏻