Adrese: |
Ciedri Lielvārži Ķekavas nov. Latvia - LV-2123 (Biroja adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6 7815 900 |
Fakss: | +371 6 7815 939 |
Darba laiks: |
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Itella - Sūdzības un atsauksmes
Itella - Slikts serviss
Pasūtiju paciņu no Vācijas ar šo firmu 4 dienas jau atrodās šķirošanas procesā manā pilsētā kaut vai parasti šīs proces ilgst nevairāk kā 1 dienu.Sazvanīt nevienu nav iespējams vienmēr visas līnijas ir aizņemtas,sūtiju arī ē-pastā ziņu un arī nesagaidiju atbildi!
Itella - Slikts serviss
Ļoti ļoti esmu vīlies šajā kompānijā nozaudē sūtījumu un papildus ievieto 3 reizi šķirošanā neskatoties uz to ka kavē piegādi jau 3 darba dienu! Kur atbildības sajūta viņiem ir? ! Proti veicu saziņu ar visām pusēm un Itella neko neuzsāk kamēr pret viņiem toni nepaceļ un arī brīžiem ilgi jāgaida kamēr atbildēs!
Itella - Nepiegādā, nav info
Izsekojot savu sūtījumu redzu, ka sūtījums ir mēģināts piegādāt, lai vai nekādi mēģinājumi nav bijuši - vismaz man neviens nav ne zvanījis, ne sūtījis Sms! Zvanīju viņiem uz klientu servisu, taču neviens neko atbildēt īsti nemācēja! Kad saņemšu sūtījumu tā arī nav zināms! Sūtījums ir tiešām ļoti svarīgs un cerēju, ka pēc iespējas ātrāk saņemšu, taču diemžēl nekā!
Itella - Pretīgu apkalpošanu
Ar tik pretīgu apkalpošanu nebiju sastapies ļoti sen. Man pēc vienas pakas jābrauc uz otru pilsētas galu, pēc otrās pakas uz pavisam citu galu! Viņi neatbild uz zvaniem, neatbildēja uz e-pastiem. Sazināšos ar interneta veikalu, lai viņi atsakās no Itella piedāvājuma!
Itella - Slikts serviss
Sveiki, atļaušos pasūdzēties par šo kantori. Saņemu ziņu ka mans sūtījums ir piegādāts, eju pakaļ, nevaru atvērt durvis skapītim, izskatās ka nestrādā viena poga. Zvanu, izstāstu situāciju, teica lai aizeju uz pakomatu pēc britiņa ka nomainīs kodu un lai zvanu kad bušu klāt, zvanu viņiem, nosauc to pašu veco, pasaku ka tas ir vecais kods, pasaka ka nosutis sms pec britiņa jauno, saņemu veco atkal, zvanu viņiem, man pasaka mēs atvainojamies sistēma nedarbojas, pectam pasaka ka nodo...
Itella - Slikts serviss, piegāde uz citu pilsētu, kā norādītajā piegādes adresē.
Piegādes serviss vienkārši graujošs - paciņas piegādes adrese norādīta kā Alberta iela, Rīgā, paku piegādā uz Artilērijas ielu Jūrmalā, Slokā. Tas pat nav cits rajons, bet pilnībā cita pilsēta, tie ir 40 (!) km vienā virzienā, nemaz nerunājot par laika patēriņu. Un šādi jau otro reizi nedēļas laikā! Saprastu, ja pilna paku skapja gadījumā var gadīties, ka sūtījums tiek ievietots netālu esošā skapī, bet nu ne jau citā pilsētā. Šoreiz arī nebija iespējas cīnīties, lai Itella paku piegādātu...
Itella - Paciņa no Hamburgas nav piegādāta jau 18dienas, telefonu neceļ, uz e-pastiem neatbild
Pirmo reizi saskaros ar tik sliktu servisu! Nevienam neiesaku. Vecmāmiņa bērnam uz 10 gadu jubileju sagatavoja bērnam ļoti nozīmīgu paciņu un izsūtīja laikus kā dzimšanas dienas pārsteigumu. Sūtījums izsūtīts no Hamburgas pasta 06.02., tur teica, ka paciņa pienāks 3-4 dienu laikā. Tagad ir 23.02.paciņa nav pienākusi, telefonu viņi neceļ (esam pie telefona gaidījuši līdz pat stundai), uz aizūtīto e-pastu neatbild. Godīgi sakot, nezinām pat ko domāt. Pilnīgākie kràpnieki! Bērns par paciņu...
Itella - Slikts serviss
Strīda nav, jo ir vienkārši slikts serviss. Tāda sajūta, ka jūsu sūtījumu "iemet" pilnīgi vienalga kurā smartpost terminālī, neskatoties uz adresi. No adreses 500 m attālumā ir 3 smartpost termināļi: drogas, Āgenskalna tirgus, arcada, bet paciņas tiek " iemestas " olimpijā (2,5 km no adreses) vai pepsi boulingā (2 ,2 km no adreses) . Tas notiek atkārtoti, neskatoties uz jau esošu manu sūdzību. Ko tur strīdēties - viennozīmīgi slikts darbs! Pie tam pasūtītājam nav iespējams izvēlēties ne piegādes veidu, ne pakalpojuma sniedzēju.
Itella - Drausmīgs serviss
Zvanot viņiem nākas gaidīt ilgi kamēr kāds pacels klausuli. Bet kad paceļ, tad ir nelaipni un neļauj runāt met nost klausuli un bļauj. Tad zvani atkal un tad viņi Saka ka es aizņēmumu tikai līniju un nomet klausuli. Takā mans vīrs runā angļu valodā, domāju ka tā ir viņa uzņēmumu politika. Kad zvanīju es Saka ka trešajām personām informācija nesniedz un nomet klausuli. Mēģināju pajautāt lai iedod maiņas vadītāju vai kādu citu, augstāk stāvošu personu, teica ka viņiem tādu iespēju nav. Tagad vismaz ir skaidrs, ka tur visi strādā kā grib un nav nekāds atbildības.
Itella - Slikts serviss
Pilnīgākais bomžu kantoris-ātros ienakošos DHL sūtījumus reģistrē ka nepiegādātus automātiski un neliekas ne zinis kamēr pats nesāc meklēt... pārbaudīts vismaz uz 10 pakām-rezultāts identisks! Ja no ārzemēs vajag ko steidzīgi-iesaku DPD,citādi var sanākt gaidīt pat nedēļu papildus...
AtrisinātaItella - Nevar piegādāt sūtījumu vairākas dienas
1. Februārī saņemts epasts ka itella piegādās paku… kad sekoju pakai tad izrādās ka viņi jau 3 reizes meģināja piegādāt bet neizdevas, visos laikos biju mājās… neviens nezvanīja ne durvīs ne pa telefonu… kad beidzot izdevas sazvanīt viņus, operatore teica ka man jārestartē telefons… man nav vārdu, visi cilvēki mani var sazvanīt bet kurjers nevar… un iziet no mašīnas un piezvanīt dzīvoklī arī nevar… ritdien būs astota diena kad meģināšu noskaidrot kur paka… nomainīju uz pakomāta piegādi, bet...
AtrisinātaItella - Ļoti slikts serviss
Principa lasu sūdzības un saprotu kad neesmu vienigais kur ātra dhl piegāde tiek aizēnota ar krūmu servisu itelia. Izsekošana tiek radīts kad paciņa meģināta piegādāt, bet patiesība neviens pat nav bijis pie mājas vai mēģinājis sazinaties ar mani. Nevienam neiesaku šo kantori un iet ar līkumu ja tas ir iespējams. Nesaprotu kādēļ dhl sadarbojas.
Itella - Ļoti ilga pakas piegāde
Pēc ārzemju sūtījuma nonākšanas itella šķirošanas centrā, sūtījums piecas dienas tika vadāts kurjera mašīnā, bet tā arī nenonāca pakomātā. Jautājot zvanu centram par iemeslu, to nosaukt nevarēja. Beigās lūdzu mainīt piegādes veidu uz piegādi konkrēti uz adresi. Atkal solījums, ka iespējams piegādās tuvākās dienas. Arī sazvanīt zvanu centru ir kaut kas nereāls. Jāgaida pa 20 minūtēm. Slikts serviss.
Itella - Ļoti slikts serviss
Trīs dienas pēc kārtas saņemu sms, ka man jāierodas pakaļ pakai uz kaut kādu mini maximas stāvlaukumu, tur buss stāvēs. Otrajā dienā pēc šīs sms atsūtīšanas zvanīju uz klientu centru - 30min neviens neatbildēja. Trešajā dienā sazvanīju un sarunāju, ka manu paku ievietos tuvākajā pakomātā. Ceturtajā dienā atkal atnāk tā pati sms par stāvlaukumu. Atvainojos, bet kas tas par šausmīgu servisu? ! Kāpēc man jābrauc tālu pakaļ savai pakai uz kaut kādu mistisku stāvlaukumu, ja to varēja ievietot man pakomātā tieši pie mājām? Nekad neko neizvēlēšos pasūtīt caur itella un smartpost.
Itella - Ļoti slikts serviss
Pie preces saņemšanas kurjeram tika vaicāts vai nevajag parakstīties par preces saņemšanu - uz ko kurjers atbildēja ka nevajagot. Pēc kāda laika kurjers zvana un Saka ka tomēr vajagot parakstu. Tika piedāvāti gan laiki gan adrese, bet vienmēr kurjers atbildēja - pa tālu, nav laika utt. Nu tad neko. Bet turpinājām saņet zvanus gan vakarospēc pl.21, gan brīvdienās. Nevienā brīdī nebija atvainošanās ka zvana vēlu vai brīvdienās. Tika zvanīts arī no pašas itella un arī bez atvainošanās - vienkārši...
Itella - Serviss
Itella kurjers zvana, lai piegādātu sūtījumu, bet, kad uzzina, ka klients nav mājās, informē, ka sūtījumu piegādās nākamā dienā - svētdienā. Nogaidot visu dienu kurjeru, tā arī kurjers svētdiena neierodas. Purmdienas pēcpusdienā zvanot uz itella servisa tālr. Klients uzzina, ka sūtījums novirzīts uz pakomātu. Droasi cien, ja nebūtu zvanīts, neuzzinātu, ka kurjers neveiks piegādi uz norādīto sūtaijuma adresi. Aizejot uz pakomātu pēc sūtījuma tiek secināts un datēts, ka sūtījums ir atplaests vaļā...
Itella - slikts serviss
Jau trešo dienu gaidu paku Liepājā(CR874317092DE),melīgi kurjeri sistēmā uzrāda ka esot bijis,bet neviens nav mājās. Taču tie ir klaji meli mājās visu laiku kāds ir gan 15.01.24,16.01.24 gan šodien 17.01.24. Kāpēc tāda bezatbildība pa darbu. lūdzu skaideojumu par šīm neizdarībām Kad vienreiz būs kārtība, paka jau Liepājā un nevar to piegādāt kur skatās uzņēmuma vadība. Jau vairākas reizes zvanu uz kompāniju bet viss kā pret sienu tikai solījumi
Itella - slikts servis
Jau trešo dienu gaidu paku Liepājā(CR874317092DE),melīgi kurjeri sistēmā uzrāda ka esot bijis,bet neviens nav mājās. Taču tie ir klaji meli mājās visu laiku kāds ir gan 15.01.24,16.01.24 gan šodien 17.01.24. Kāpēc tāda bezatbildība pa darbu. lūdzu skaideojumu par šīm neizdarībām
Itella Logistics SIA - Krāpšana, slikts serviss, bezkaunīga attieksme pret klientiem
Saņēmu ziņu no Itella Smartpost 05.01.2024. ka mana paka ir ievietota paku skapī un devos tai pakaļ šai pašā dienā pl. 17.00. Atverot skapīti bija šoks, jo tas bija tukšs un pakas tajā nebija. Nofotogrāfēju skapi un nekavējoties zvaniju uz Itella klientu centru, gadijums manuprāt ļoti nepatīkams, bet tur man vienā mierā atbildēja, ka sazināsies ar mani 3 darba dienu laikā un viss. Uztraucos, jo piegādātāja mājas lapā kas paku bija nosūtījis un Itella izsekošanas sistēmā uzrādijās, ka paka ir...
Itella - Slikts serviss
Jau 3 dienas pēc kārtas raksta, ka pievedīs paciņu un tā arī nekas nav atvests. Kurjers arī bez vēsts pazudis, nezvana, neraksta. Itella ir viens liels mēsls. Citi kurjerdienesti ir daudz labāki par šito mēslu. Naudu galvenais atpakaļ arī nevar dabūt, jo prece ir no Vācijas sūtīta un tur ar to pārdevēju viss ir labi, nav viņu vaina, ka Latvijā ir autisti ne kurjeri.