Itella - Krāpšana
Savu paciņu, kura bija jāsaņem 6.11. Neesmu vēl saņēmusi 27.12.
Visur uzrādās, ka sūtījums ir jau sen nogādāts Itella. Sazvanoties ar Itellas konsultantu tika atbildēts, ka paciņa ir bijusi nogādāta narvesen izņemšanas vietā, bet par to nesaņēmu ziņu ne telefoniski, ne pa epastu.
9.12. Tiek apstiprināts, ka sūtījumu piegādās vēlreiz citā datumā. Nesaņemu.
Tālāk mēģinot noskaidrot, kur ir mans sūtījums epastā man tiek atbildēts, ka sūtījums Latviju nav sasniedzis, bet informācija ko saņēmu iepriekš un pati redzu liecina, ko citu!?
Uz maniem epastiem vairs neatbild…
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Papildinot iepriekšējo sūdzību:
Protams, rakstot uz epastu, kas tika ieteikts saņēmu informāciju, ka sūtījums Latviju nav sasniedzis utt.
Sazinoties ar sūtītāju man atbildēja pilnīgi pretēju informāciju! Sūtījums Latviju bija sasniedzis, taču Itella to ir nosūtījusi atpakaļ. (Kas ir saprotams, ja nesaņemu nekādu ziņu un neizņemu laikā savu sūtījumu ;) )
Visu šo laiku nan ir melots trīs mēnešu garumā, ka sūtījums vel ir ceļā un nav sasniedzis Latviju kaut gan jau sākotnēji man teica pareizu informāciju, ka paciņa ir bijusi izņemšanas punktā, bet vairs nevar noteikt konkrētu atrašanās vietu…
Aizmirsa tikai pieminēt, ka tā ir ceļā atpakaļ pie izsūtītāja.
Šobrīd ir veikta atkārtota izsūtīšana un cerams šoreiz saņemšu savu ilgi gaidīto pasūtījumu.
Komentāri (1)
Diemzhel tadi bezatbildigi darbinieki tur strada. Es pats biju tur nostradajis un redzeju tadas lietas, bet par cik es stradaju paku shkiroshanas terminali, maz vareju ietekmet. Sainieties ar ITELLA LOGISTICS Parstavi vai paku terminala vaditaju Igoru Shatrovski. Iespejams jums sniegs nepiecieshamo atbildi. Jo pec idejas visas pakas ir apdroshinatas un tados gadijumos piemeram ka jus viniem jasedz visas pakas summa.