Itella - Serviss
Itella kurjers zvana, lai piegādātu sūtījumu, bet, kad uzzina, ka klients nav mājās, informē, ka sūtījumu piegādās nākamā dienā - svētdienā. Nogaidot visu dienu kurjeru, tā arī kurjers svētdiena neierodas. Purmdienas pēcpusdienā zvanot uz itella servisa tālr. Klients uzzina, ka sūtījums novirzīts uz pakomātu. Droasi cien, ja nebūtu zvanīts, neuzzinātu, ka kurjers neveiks piegādi uz norādīto sūtaijuma adresi. Aizejot uz pakomātu pēc sūtījuma tiek secināts un datēts, ka sūtījums ir atplaests vaļā un pakomātš ne iepakojumā mētājas veiktais sūtījums. Kaut kas tāds piedzīvots pirmo reizi. Saucas - ieliec pats sūtījuma iepakojumā, kurā tas bijis un vēl reklamē savu uzņēmumu kā uzticamu, kurš rūpīgi izturas pret sūtījumiem!
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Pievienot komentāru