Adrese: |
Uriekstes iela 8a, Rīga Latvia - LV – 1005 (Biroja un juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67387284 +371 67060519 |
Darba laiks: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
DPD - Sūdzības un atsauksmes
DPD - Preces bojājums, vilšanās
Pasūtīju sev divdurvju skapi "Tik", nebija problēmu ar pašu piegādi vai ar piegādes laiku.Bet izsaiņojot skapi laukā no iepakojumiem redzu, ka skapja muguras plāksne ir tik bojāta ka no iepakojuma daļa pat izbira pa gabaliem, atlikusi daļa bija ar iesistām bedrītēm. Domāju, ka defekts radies tieši piegādes laikā, par to arī liecina saplākšņu apdauzītie stūri.
DPD - Nepieņemama attieksme pret klientu
Sūtījums netiek piegādāts, lai gan adresāts atrodas piegādes adresē. Iemesls - neesot telefona numura. Vienojoties par sūtījuma saņemšanu birojā vismaz 3 stundas iepriekš, paka pēc tam tik meklēta vismaz 40 minūtes. Attieksme birojā zem katras kritikas, uz lūgumu kontaktēties ar kādu no vadošajiem darbiniekiem atbilde netiek sniegta. Nekompetences un zemas apkalpošanas kultūras spilgtākais paraugs, ieteiktu, ja vien iespējams, izvēlēties jebkuru citu loģistikas kompāniju.
Dpd Latvija. - Ļoti slikta attieksme pret klientiem
Neuzticiet veikt sūtījumus ar DPD Latvija . Paka ar nr.05710000064732 izsūtīta ceturtdien-12.05.2016.gadā , bet nav vēl saņemta pirmdien-16.05.2016.gadā . DPD mājas lapā parādās , ka ir jau saņemta piektdien-13.05.2016.gadā. MEĻI . KAUNS . Telefonsarunā ar DPD administrāciju tika solīts , ka varbūt otrdien saņemšu .
Dpd.lv - Slikts serviss
"21.03.2016, 14:40, Liepāja (LV), Paņemta no nosūtītāja." Solījums ir līdz 5 dienu laikā tiks nosūtīta uz Dānīju, Odensi. 2 reizes bija uzrādīta kraušanas kļūda un mana paciņa, ar produktiem, paldies Dievam nekas ātri bojājoš par laimi visiem, tika iekrauta nepareizā mašīnā. Beigu beigās: "29.03.2016, 16:41, Odense C (DK) Diemžēl mēs neesam spējuši piegādāt Jūsu paku. Saņēmējs 2.reizi nav piegādes adresē." Protams svētki ir saprotams, bet kādā sakarā tad nedrīkstēja pabrīdināt. Nav pat zinām...
DPD - Заказ не доставлен
В крупном интернет магазине был сделан заказ с доставкой курьером. Заказ был передан курьеру 18.12.2015 в 07:19. Планируемая дата доставки 23.12.2015. 23 декабря - никто не позвонил и заказ не привез. Звонили в магазин, они обещали связаться с курьером и узнать где товар. 28 декабря - снова звонили в магазин. Оказалось им не отвечают и где товар они не знают. Обещали выяснить. 29 декабря - Оператор сказала, что один запрос уже открыт, от курьера ответа нет и подала второй запрос. 30 декабря -...
DPD - Nepiegādā laikā
Veicu pasūtījumu ar dpd kurjerpasta piegādi. Sūtījumu bija jāatved 03.12.2015 laikā no 18.00- 22.00, taču sūtījumu nesaņēmu. Nākošās dienas rītā biju darba, ar mašīnu 2 min. attālumā no mājām, taču piegādāt man sūtījumu uz darba atdresi kurjers atteicās. Kas tā par attieksmi??? Ja nevarat piegādāt preci laikā, tad esiet tik laipni un pielāgojaties klientiem, vai zvaniet iepriekš un vienojieties.
DPD - Nelikumiigi /kurjers
Nepatīkami esmu pārsteigta, ka iegādājoties preci interneta veikalā, ar kurjera piegādi dzīvesvietā un maksājot skaidrā naudā, uzrādot personu apliecinošu dokumentu, parakstoties un atstājot savu personas kodu, kā obligāts tiek prasīts id kartes 5. Cipari no 7. Cipariem...??? Ko kurjers ievada skenerī...??? Sazinoties ar datu valsts inspekciju un izstāstot savu konkrēto situāciju, saņēmu atbildi, ka šajā konkrētajā situācija, kad prece tiek pirkta interneta veikalā, nebūtu pieprasāms ka...
DPD - Rupja attieksme
Šodien ļoti pārsteidza DPD kurjera negatīvā, nelaipnā attieksme. Kurjers zvanīja tikai brīdī, kad bija jau piebraucis pie adreses. Kad pateicu, ka esam izgājuši un varu būt pēc 15 minūtēm, un parasti kurjeri par piegādi brīdina iepriekš (arī veikalā, kur pasūtīju preci, bija informācija, ka kurjers zvanīs vismaz 30 min.pirms piegādes), kurjers ļoti rupji atbildēja, ka viņam ir 60 klienti dienā, un nav viņa pienākums kādam zvanīt. Preci šodien vairs nepiegādāšot, lai gaidot nākamo piegādi. Vi...
DPD - Sūtījuma piegāde
Labdien...Lieta tāda, ka šodien es saņēmu sūtījumu no internetveikala caur DPD kurjeru...Kurjers piezvanīja 11.01 un teica ka būs pēc 15-20 minūtēm, bet atbrauca 12.12.Iepriekš netiku brīdināts, ka šodien tiks atvests pasūtījums.Par kavēšanos arī netiku brīdināts.
DPD - Nepiegādā laikus
Gribējās padalīies ar to ja jūss izvelaties DPD kurjeru tad varat īlgi gaidīt sūtijumu.Jo 10.06.15g Manam sūtijumam bija jāpiegādā no 8-14:00 uz līdz šobaltdienai nav pienākusi. Nevar gaidīt visu dienu!!Nezinu ko viņi dara tajā laika ka nevar piegādāt laikus!!!!
DPD - Darbinieki atļaujās mest nost klausules. Kā arī bļaut viršu klientam. Kā arī nezina elementāras lietas.
Tika zvanīts uz DPD , atbildēja operatore. uz jautājumu, vai Jūs pārvadājat gultas? viņa atbildeja ka NĒ. jo "preces , kas ir garākas par 3 m un smagākas par 32 kg", nepārvadā. Nezināju, ka standarta gultas, kuru izmērs, ir 1,60x2 m. patiesībā ir 3 m garas, un smagākas par norādītajiem kg. vismaz manējā, ko gribēju vest atbilst uz pusi mazākiem parametriem. VADĪBA! JŪSU UZŅĒMUMĀ STRĀDĀ ĪPAŠI DARBINIEKI. KURU DĒĻ JŪS PASĒJAT NAUDU. JO ES PERSONISKI, NEKAD NEKO VAIRS PAT I NEPLĀNOŠU PASŪTĪT, DĒĻ ZEMĀ APKALPOŠANAS LĪMEŅA.
DPD - drausmīgs serviss
Drausmīgs serviss, Klients nav nekādā cieņā. No rīta zvanīja puisis ,norunājām konkrētu laiku ,kad man piegādās sūtījumu. Pēc ,kādas stundas ,kad manis,nebija mājās (jo norunātais laiks bija pēc trim stundām) ,zvanīja cits kurjers ,ka viņš esot klāt. Kad paziņoju ,ka neesmu mājās un ,ka bija norunāts konkrēts laiks ,viņš man paziņoja ,ka tajā laikā viņš netaisās man neko vest un ,lai ,tad gaidu pirmdienu , Uz ,ko es atbildēju ,ka man vajag šodien un bija norunāts ,ka man atvedīs šodien tikai...
DPD - Vienaldība, meli, nopietni zaudējumi
Paciņa netika piegādāta laicīgi, neatnāca arī paziņojums, tāpēc zvanīju uz DPD klientu apkalpošanas servisu. Negribīgi paskaidroja man, ka paciņas saturs ir bojāts, izlijis šķidrums. Kad uzzināju, ka DPD neuzņemas vainu, sūtīju atpakaļ uz Nīderlandi, lai atgriestu naudu par sūtījumu. Kad sūtījums tika nosūtīts atpakaļ, konstatējām, ka ir pazaudēti(nozagti) priekšmeti no paciņas. Un pievienota atvainošanās vēstule latviski. Vēstulē standarta teksts, kurā DPD neuzņemas vainu. Ļoti "profesionāla"...
DPD - Piegāde Nav notikusi!
Kā tas nākas, ka piegāde ir no 08:00- 18:00 , bet tagad jau ir 19:23 un jau projām nav piegādāts, pat tad, kad zvanīju uz kantori... Šodien uzrādīja, ka no rīgas uz pastendes DPD kantori, manis pasūtītā prece tika piegādāta jau 08:20 un tas arī vīss, jo līdz manai adresei tā tālak nav nogādāta! zvanīju pat uz DPD klientu apkalpošanas servisu, kuri sazinajas ar kurjeru, kurš esot teicis, ka prece tiks piegādāta 17:00 -18:00.... Visas dienas grafiks man ir vnk sabojāts sakarā ar šo nolaidību! Pat...
DPD - vilsanas
Esmu loti neapmierinata ar SIA DPD kurjeru precu piegades grafikiem......Pasutiju preci,bet par cik man darba laiks ir katru darba dienu no astoniem ritaa lidz pieciem vakara....bet majas pec darba varu but tikai septinos.....jo darbs ir Riga,bet dzivoju Jumprava.....man kurjers, kuram butu japiegada pasutijums...atsakas man pieejama laika atvest pasutijumu....par piegadi esmu samaksajus un par preci pasutito ari....... Jautajums..kam tad mums tads kurjerdienests,ja nav iespejams piegadat preci...
DPD - Nekvalitatīvs serviss un ļoti nelaipna apkalpošana
Kurjers atteicās piegādāt man vēlamā laikā, jo viņš tad "nevarot". Kompromiss nekāds, pretimnākšana nulle. Prece jāsaņem tai pašai personai, kas to iegādājusies. Neceriet, ka jūsu sievai vai citam tuvam radiniekam ļaus saņemt preci jūsu vietā. Tādi esot viņiem noteikumi. Absurda situācija, jo ir gan kontaktinformacija pircejam, gan adrese... Lietojot DPD ārpus LV šādas problēmas nebija. Izskatās, ka LV ofisā vadība nejēdz ko dara.
DPD - Нарушение прав потребителя
При заказе товара (компьютера) в интернет магазине www.1a.lv в лизинг. По истечению двух дней товар был доставлен мне курьерской компанией "SIA DPD Latvija".Без лишних слов предложили подписать все бумаги.После просьбы перед подписью о проверке товара мне было отвечено: -Только после подписей всех договоров.Данные условия поставила компания "SIA DPD Latvija".Соответственно нарушив права потребителя.P.S.: Покупая какой либо товар, обязательно проверяйте его работоспособность и наличие всей комплектации (будь то магазин, или интернет магазин).
DPD - Vienaldzīga attieksme
ļoti vienaldzīga attieksme pret klientu, ņemot vērā, ka viņi sniedz kurjerpasta pakalpojumus. Lai Rīgas teritorijā saņemtu paciņu, ir jāgaida 3 !!!! dienas, jo pirmaajā dienā nepiegādā dēļ "nevarēja atrast adresei" (lai gan zvanīju uz klientu daļu un nosaucu savu telefona nr., lai nodod kurjeram, lai var pazvanīt, ja ir problēmas ar adresāta atrašanu). šodien 2.dienā zvanu un interesējos, kur ir mana paciņa, izrādās, ka to tagad varēšu saņemt tikai rīt. Jo kurjers neesot mani varējis sazvanīt...
DPD - Kurjieri nestrādā
Vajadzēja man preci atvest 19.12.2012. Kurjers man nav zvanijis. Dāvana ko pasūtiju tikai var dabūt 28.12.2012. Tad jau sanāk, ka man ir ziemassvētki jāpārceļ uz to datumu. Es kurjeram neko nemaksāšu par piegādāšanu. Neiesaku uz svētkiem nevienam lietot DPD kurjera pakalpojumus!!!
DPD - nepiegādā laikā, rupju apkalpo
DPD ir reāli drausmīgs apkalpošanas līmenis. 1. Klientu specialiste runā tā, itkā viņa man maksā lai es izvēlos DPD pakalpojumus... 2. Kurjeri, kas nāk savākt sūtijumus - tas vienkārši atsevišķs stāsts. Neodod dievs paka nav līdz galam gatava sūtīšanai - man bija situācija, kad es līmēju kasti ciet ar skotču, kurjers ieraudzot ka sūtijums nav sapakots, pagriezas un aizbrauca. Kad es šokā zvanu uz DPD ofisu, man saka, ka pati esmu vainīga, jo sūtijumam bija jābūt gatavam... Teorētiksi varbūt...