DPD - Dara, kas ienāk prātā
Sūtījumam bija 2 piegādes mēģinājumi un otrajā mēģinājumā tika atstāts paziņojums par to, ka man jāsazinās ar DPD par nākamo piegādes mēģinājumu. Tiklīdz sazinājos, man tika paziņots, ka sūtījums ir nosūtīts atpakaļ. Kāda jēga paziņojumiem, ja to paši nepilda? Ieteica sazināties ar uzņēmēju... Sūti'jumus pasūtu caur aplikācijām, kur bieži nav norādīts ne uzņēmējs, ne valsts no kurienes sūtīs... Liels "Lāča pakalpojums" DPD darbiniekiem, par savas iniciatīvas izrādīšanu un paku nosūtīšanu atpakaļ.
Komentāri (5)
"Sūtījumam bija 2 piegādes mēģinājumi" - uz ko tad cerēji, ka DPD ieviesīs regulāru reisu tavai piegādei? Adresāts nav sastopams, sūtījums tiek nosūtīts atpakaļ.
Ja paziņojumā norēdīts, ka pēc otrā piegādes mēģinājuma ir jāsaznās ar DPD, tad tā arī tika darīts. Tajā pašā paziņojumā ir skaidri uzrakstīts "pēc 3. piegādes mēģinājuma sūtījums tiks atgriezts nosūtītājam". Es no savas puses noteikumus izpildīju, bet par DPD to nevarētu teikt. Jāatzīmē, ka sūtījumus iegādājos no aplikācijām, kur neuzrāda uzņēmēju, secinājums - esmu palikusi bez sūtījuma, zaudējusi naudas līdzekļus tar to tikai un vienīgi DPD darbinieku neadekvātās rīcības dēļ!
Neesi padomājusi par to, ka sūtījumu piegāde arī izmaksā naudu un ja 2. reizes nav bijis iespējas saņemt sūtījumu, tad naudas līdzekļus esi zaudējusi tikai un vienīgi savas vainas dēļ.
Labdien,
Lūdzu pieņemiet mūsu atvainošanos par sūtījuma Nr. 05168964743952 neveiksmīgo piegādi.
Apstākļi norāda, ka sūtījuma piegāde, tika nodrošināta 2 reizes.
Pirms katras piegādes, saņēmējs, ar īsziņu starpniecību tika informēts par piegādes faktu un laiku. Turklāt nesastopot saņēmēju adresē, kurjers, atstāja paziņojumus par vizīti.
Tā kā piegādes mēģinājumi nebija veiksmīgi, nākamajā darba dienā (10.04) mēs sazinājāmies ar atbildīgo nosūtītājvalsts DPD un informējam par faktu, attiecīgi gaidot norādes par turpmāko rīcību ar sūtījumu.
Diemžēl, 7 darba dienu laikā, atbilde netika saņemta ne no DPD Nīderlande, ne no saņēmēja, līdz ar to, saskaņā ar vienoto starptautisko DPD procedūru, sūtījums 23.04.2018 tika atgriezts nosūtītājam Nīderlandē.
Vēlamies Jums apliecināt, ka nodrošināt veiksmīgu sūtījumu piegādi mums ir ļoti svarīgi, nezaudējot klientu uzticību mums, tāpēc lai no šādām situācijām izvairītos turpmāk nākotnē, mēs informējam, ka ikviena sūtījuma ne-piegādes faktam ir iespējams sekot DPD Latvija mājas lapas sadaļā Sūtījuma meklēšana - https://www.dpd.com/lv. Ievadot pakas numuru, klienti var sekot līdzi sūtījumu piegādes izpildes kvalitātei, kā arī operatīvi iegūt informāciju par problemātiskajām pakām.
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām.
Diemžēl fakti liecina, ka šis teikums tomēr nav patiess: "nodrošināt veiksmīgu sūtījumu piegādi mums ir ļoti svarīgi". Augusta sākumā kurjers pēc neveiksmīga piegādes mēģinājuma neatstāja paziņojumu pastkastītē, kas ir brīvi pieejama pie mājas durvīm bez nekādiem kodiem. Paziņojums tika izsūtīts pastkartītes veidā, izmantojot Latvijas pasta pakalpojumus (!) pēc 4 dienām (!) pēc piegādes mēģinājuma. Kā tas saskan ar "7 dienām" un "vienoto starptautisko DPD procedūru" un pārējo "blah-blah-blah", uz kuru jūs te atsaucāties? Telefoniski jūsu operatore pateica, ka vajadzēja pašiem sekot piegādes gaitai internetā un vispār esam vainīgi (1) mēs paši, (2) sūtītājs, bet tikai ne DPD darbinieki, un nometa klausuli. Pašlaik šo lietu izskata jūsu "kvalitātes dienests" un pēc tam visticamāk tiks iesniegta sūdzība PTAC, kā arī prasība par zaudējumu atlīdzināšanu, kas tika nodarīti jūsu darbinieku nolaidīgas rīcības rezultātā. Jo jau tagad redzu, ka pēc manas pretenzijas saņemšanas neko neesat darījuši zaudējumu mazināšanai un sūtījums jau tika atgriezts sūtītājam (pretenzijas saņemšanu apstiprinājāt, kamēr paka vēl bija ceļā).