DPD - Slikts serviss
Vissliktākais piegādātājs, ar kādu man bijusi darīšana vispār! Lūk, manis kā pasūtītāja pieredze, pasūtot preces, ko piegādāt nodeva dpd latvija. Es šeit izklāstīšu faktus.
Viņi atsūta sms rīta pusē ar saviem esošās dienas plāniem - "šodien vienas konkrētas stundas ietvaros būsim klāt ar paku". Protams, ka nekāda vienošanās par šādu piegādes laiku ar mani kā sūtījuma saņēmēju nekad nav bijusi un viņi pat nebija papūlējušies ar mani sazināties, lai par to vienotos (nekādā formā) .
Līdzīgi kā tas būtu vairumam cilvēku šādā situācijā, viņu norādītais laiks man nederēja, tāpēc izmantoju dpd norādīto interneta vietni, kur mainīt piegādes adresi vai vismaz piegādes laiku. Izrādās, ka adresi sistēmā nevar ievadīt pilnīgi tā kā to var latvijas pasta adresē (piemēram, kompleksa korpusa numuru nevar) , kā arī piegādes laiku var izvēlēties tikai datuma formā sākot ar rītdienu. Loģiski, ka man neder tikai datums, man jāprecizē arī piegādes laiks, tāpēc izmantoju norādīto tālruņa numuru, lai sazvanītu dpd latvija klientu apkalpošanu.
Beidzot sazvanījis dpd latvija klientu apkalpošanu (vienmēr bija jāgaida vismaz 5-10 minūtes līdz pacels kāds no operatoriem) , nosaucis perfekti un skaidri sūtījuma numuru un operatore arī apstiprināja, ka to sapratusi, pēc ilgākas skaidrošanās izdevās pārcelt piegādi uz man pieņemamu laiku (taču tur piedāvātais intervāls bija 4 stundu ietvaros) . Vienojāmies, ka tas notiks nākamajā dienā, atkārtoti pajautāju operatorei par datumu un laiku, kad tas notiks, viņa apsolīja, ka būs nākamajā dienā attiecīgajā laikā attiecīgajā adresē. Pārpratumu nebija.
Pienāk nākamā diena, tuvojas norunātais piegādes laiks, tomēr man jau sāka rasties aizdomas, ka nekas netiks piegādāts, jo ierasto "ultimāta sms" nebiju saņēmis. Sazvanīju atkal dpd klientu apkalpošanu - jā, izrādās, nekas šodien netiks piegādāts, varot pārcelt uz rītdienu. Viņi neko nezin, ar kuru operatoru es vakar esot runājis un viņa ne par ko neatbildot! Protams, nepatīkami, ka loģistikas "profesionāļi" ir tik izklaidīgi un pavirši, tomēr neatmetis cerības vienojos pārcelt piegādi uz vēl vienu dienu un tad norādītāja laikā man paka tikšot piegādāta! Atkārtoju vismaz 3x datumu, laiku un adresi, par ko visu esam vienojušies, kad man paku beidzot jāsaņem, operatore apstiprināja to un apsolīja, ka tiks piegādāts.
Pienāk šī diena, zinot, ka šiem var kaut kas arī nesanākt jau no rīta pazvanu un noskaidroju vai būs. Būšot šodien! Vēlāk atnāk sms ar citu pakas numuru, ka būšot tajā laikā adresē. Mazliet izbrīnos par citu pakas numuru, bet tomēr kurjers sazvana un piegādā. Taču kā izrādās, šis nelielais sūtījums bija sadalīts 2 daļās un šis kurjers piegādāja tikai 2. Daļu un pat bija izbrīnīts, ka es vēl neesot saņēmis 1. Daļu! Acīmredzot, 1. Sūtījuma daļa bija ar to sākotnējais pakas numurs, ko man divas dienas solīja un nepiegādāja. Lieki pieminēt, ka tā arī man 1. Sūtījuma jeb galveno daļu nepiegādāja! Īsāk sakot - noziedzīga nolaidība un nepieņemama attieksme pret klientu! Vai tiešām tas nebūtu pamats rakstīt ptac, jo es šādu attieksmi uzskatu par klientu krāpšanu!?
Nekad, atkārtoju, nekad neizmantojiet dpd latvija piegādes pakalpojumus, ja vien jums ir izvēle!
Komentāri (8)
Tu taču neesi īsti normāls...
Palasot tavus komentārus šajā portālā, tieši tāds secinājums rodas par tevi.
Viņu vietā es tev vispār nepiegādātu...
Argumenti?
Bet kādos laukos tu esi ja teu nau Omniva?
Man Omnivas pakomāts ir 2km attālumā, bet es varu savākt preci kautvai 03:00 naktī.
Es neizvēlējos viņus, šos diletantus (DPD) izvēlējās pārdevējs.
Paldies par situācijas izklāstu!
Lai gadījumu varam identificēt un izskatīt, lūdzu norādiet pakas numuru vai informāciju par saņēmēju.
Lūdzam atbildi sūtīt uz e-pastu [email protected]
Pateicoties par sapratni un gaidot Jūsu atbildi,
DPD Latvija SIA
Sapratāt? Neviens tapēc vairs neizmantojiet DPD pakalpojumus.
lol