Adrese: |
Uriekstes iela 8a, Rīga Latvia - LV – 1005 (Biroja un juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67387284 +371 67060519 |
Darba laiks: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
DPD - Sūdzības un atsauksmes
DPD - Slikts serviss
Es pasūtiju savu preci veikalā kur piemaksāju 20€ par ātrāku piegādes laiku, jo jau rīt lidoju prom. Jau 4 dienas man šo paku piegādā uz nepareizu adresi. Šobrīd zvanu jau 5 reizi, lai uzzinātu kur mana paka ir šoreiz. Ļoti slikts serviss.
DPD - Slikts serviss, nepiegādā sūtījumus
Biju pasūtījis sūtījumu. Saņēmu no dpd izziņu un e-pastu, ka sūtījums ir piegādāts uz pakomātu akropolē. Braucu speciāli pakaļ, bet atverot pakomātu konstatēju, ka sūtījums nav ievietots un ir tukša kaste. Piezvanīju uz to krāpnieku iestādi, kur man atbildēja, ka sūtījums nezināmu iemeslu dēļ ir aizvests atpakaļ uz noliktavu, bet ka atbildīgā darbinieka neesot un ar mani sazināsies nākamajā dienā. Tā arī sūtījumu neesmu saņēmis un neviens informāciju nesniedza.
DPD - Slikts serviss
10.10.19 pasūtīju no internetaptieka.lv zales. Pasutiju pirms 12 diena. Lidz sodienaj neesmu sanemis paku. Zvaniju uz internetaptieka.lv prasiju par preci. Vinji atbildeja ka ir nodots kurjeram dpd. Tas jau man ne pirma reize.
DPD - Serviss ir totāls mēsls
Vairākas dienas jau gaidu paciņu, bija problēmas pasūtījumā, bet ātri tikām galā, bet problēma ir paša DPD Servisā! Šie cilvēki paši maiņa pasūtījuma datu un laiku, un man ir jāsaskaņo jās ar viņiem?, šī kompānija neprot sadarboties ar klientiem! Es pasūtīju ar piegādi uz adresi kas ir 8€, bet dēļ tā ka viņi mainīja laiku man it kā vajag pielāgoties uz pakomātu, un tādā gadījumā es zaudēju 8€ piegādes apmaksu, jo uz pakomātu 1a.lv ir bezmaksas pasūtījums! No DPD puses es vēlos atalgojumu, par man sagādātajām neērtībām un pakāsto naudu par pasūtījuma piegādi!
DPD - Sliktss serviss
Aizsutiju 8 septembrii caur Ventspils dpd pakomatu paku uz Holandi,rakstiits bija,ka nonaks galamerki pec max 6 d. Pagaaja 2 ned. Paku suutiju pati sev ar savam mantam uz Holandes adresi,pati jau esmu Holande,bet pakas.nav un nav. DPD uz epastiem neatbild. Paka bija ljoti man svariigas lietas. Samaksaaju 31 eur,un tads servsiss? Kur manas mantas?
DPD - Ļoti Slikts serviss
Labdien! Pasutiju telefonu no bites kompanijas caur internetu.piegade ar dpd kurjeru.( nav pirma reize) pec 2 dienam atnaca sms no dpd ka paka bus piegadata nakoša diena no 9-18.Ok Gaidu.nav.planoju savu vakaru jo ir piektdiena.dpd kurjera nav.zvanu uz biti .tur atvainojas bet neko nevar lidzet.Tad atnak sms un atkal no dpd ka paka bus piegadata no 19.25-20.25! Tas ir norm.! No sakumsa no 9-18.tad no 19.25-20.25? Kas ta par nirgašanu! Ja raksta no 9-18,tad kp neved?! Ludzu noskaidrot.kp ta notiek.kp muļķo cilvekus!?
DPD - Piegāde
Pasūtīju preci veikala! Izvēlējos piegādes veidu ar dpd kurjeru! Mans sūtījums braukājas ar to “kurjeru”jau nedēļu! Piedāvātais laiks man nederēja darba deļ, tāpēc ar kurjeru sazvanoties vienojamies par nākošo dienu līdz 12: 00! Neatbrauca, klausuli neceļa, vakara sazvanoties teica ka viņš nevedot preces pirms 12: 00! Es apstulbu, nu ok! Pajautāju vai piegāde sestdien, viņš teica ja! Teicu ka sestdien visu dienu gaidīšu! Neatbrauca! Klausi necel! Pirmdien atnāk izziņa ka bus piegāde tad un tad!...
DPD - Bojājums
Sveiki! 21.08.2019 tika piegādāta paka no sports Direct Plks. 11.10 kurjers piegādāja uz maju. No sports direct pasūtījuma tika neliela dāvana sports direct krūze, kas tika sabojāta. Bet paldies par ļoti ātru un precīzu piegādi.
DPD - Slikts serviss
Pasūtīju preci, kuras piegādi īstenoja Dpd kurjers, kurš no rīta piezvanīja un sacīja, ka šodien plānota mana pasūtījuma piegāde, uz lūgumu, vai preci var piegādāt pēc plkst. 16: 30, saņēmu atbildi, ka nē un kurjers nekāda gadījumā mani negaidīs pat 15 minūtes, ilgākais 5 min. Kurjers nevarēja pateikt piegādes laiku. Plkst 15: 20 saņemu zvanu no kurjera, kurš saka, ka būs 50 minūšu laika (t. I. 16: 10) . Es atprasos no darba un braucu pieņemt preci, esot ceļā plkst. 16: 06 zvana neapmierināt...
DPD - Slikts serviss, zems līmenis
Kompānija ar zemu apkalpošanas līmeni. Kurjers klausuli neceļ, neatbild, kad piegādā preci. Tizls kā visa dpd kompānija, jo tiku uzrakstījis iesniegumu - pretenziju uz ko šie āksti tā arī rakstiski nespēj atbildēt. Uzskata ka uzrakstīt uz e-pastu - mēs atvainojamies ka mūsu kurjers idiots, tad šie doma ka lieta atrisināta. :)
DPD - Slikts serviss
Labdien, vēlos pasūdzeties par dpd piegādes servisu. Jau kuru reizi ar viņiem negatīva pieredze. Tā kā pasūtot sports direct preces nevar izvēlēties piegādes firmu. Pati kompānija nosaka dīvainus piegādes nosacījumus. Piegādes dienā nosaka laiku, kuru cilvēks pat uz 1 minūti nevar samainīt, var samainīt tikai piegādes dienu. Šoreiz vispār universāls gadījums. Iepriekšējā dienā ne viens nepabriedināja kā plānota piegāde, kā tas bija ierasti. Atsūtīja īsziņu kā šodien noteiktajā laikā bū...
DPD - Iesaiņojuma bojajums.
Labdien! Vakardien 17.05.2019 13: 50 no Dpd kurjera saņēmām savu sūtījumu briesmīgā stāvoklī. Kārba bija deformēta un no viena stūra pat saplēsts gabals. Tāda sajūta ka to kāds atvēra. Kurjers no savas puses vispār neko negribēja atbildēt un pēc iespējas ātrāk aizbrauca, sākot ka visus jautājumus jāuzdod Dpd Ofisā viņš neko nerisina. Tā rezultātā sūtījums tika bojāts un iekšā bija dārga aparatūra - jaudas pastiprinātājs. Darbspējas darba stāvoklī, bet ar redzamiem bojājumiem. Pēc Dpd paziņojumā...
DPD - Slikts serviss
Pirmo reizi paku nepiegadāja, jo tur nebija noradīts telefona numurs - pazvanīju, viss ok atstāju savu tel. Numuru un bija sarunāts kā paku nogadās nākamajā dienā. Nākamajā diena nepiegadāja. Ir ok, gaidām talāk, viss var gadīties.. Sekoju trackingam, pamodos agri no rīta, paka bija nodota kurjeram, aizgaju atvert durvju ar kodu, jā kas lai varētu 100 % tikt iekšā daudzstāvu majā. Viss beidzas ar to kā kurjers pat nepazvanīja, trackinga rakstīts kā bija nepieciešams durvju kods un info centra...
DPD - Slikts serviss
Šodien ar Dpd saņēmu preci, kas tiek ņemta uz līzingu. Vai tiešām preces saņemšanas brīdī nav atļauts pārlasīt līzinga kompānijas sastādīto līgumu, lai pārliecinātos, ka ar līguma punktiem viss ir kārtībā? Dpd kurjers apgalvoja pretēji, un, pamatojoties uz citu klientu gaidīšanu, apgalvoja, ka līgums jāparakstos bez lasīšanas!
DPD - Slikts serviss
Pirmo reizi saskaros ar dpd uzņēmumu un jau spriežu par to ka klientu apkalpošanas serviss ir ļoti zems! 15.03.19 no 1a.lv pasūtīju televizoru. 14.03.19 man atnāca sms ka no plks 18: 00-19: 00 saņemšu savu paciņu! Tāpēc atprasījos no savas darba vietas lai ātrāk tiktu mājās! Esot mājās, kurjers zvana un saka ka pēc 15 min būs un piebilst ka man ir nepieciešama pases kopija! Biju izbrīnīta jo nekur iepriekš man netika rakstīts ka man būs tāda nepieciešama. Sarunāju ar kurjeru ka šo 15 min laikā...
DPD - Плохой сервис.Обман.
Уже несколько лет без проблем заказываю в германии корм для своих животных. Имею постоянную регистрацию в интернет-магазин, где указан адрес доставки с телефоном. Вот и сегодня жду свой заказ, периодически заглядываю на свой э-майл и на сайт службы доставки dpd. Вижу, что заказ передан курьеру. Сижу жду. Опять захожу в dpd и вижу, что курьер не смог доставить заказ т. К. Не смог зайти в подъезд а в заказе не указан код. Но у нас нет кода, вход свободный. А это значит, что курьер занимается...
DPD Latvija - Krāpšana, slikts serviss.
Pirms Ziemassvētkiem 16. decembrī nodevu paciņu SIA “DPD Latvija” Pickup punktā kurbada ielā 8, Rīgā. Saskaņā ar mājaslapā pieejamo informāciju paciņa bija jāpiegādā adresātam Vācijā 3-5 darba dienu laikā. Par sūtīšanu biju veicis priekšapmaksu un nodevu paku pickup punktā uzrādot 2d svītru kodu. Paku pieņēma, noskenēja 2d kodu un nākamajā dienā mēģinot izsekot paciņu uzrādījās, ka paciņa no pickup punkta ir saņemta. Ieejot meklētājā pēc nedēļas nebija redzama nekāda kustība, ka paciņa pat...
DPD - Sadarbība
Тоже столкнулась с плохим сервисом дпд.. Нужно было заказать и прислать посылку (большую) поэтому доставка тоже стоила бы не плохо, около 100 евро... По э-почте связалась с консультантом (лаура тренце) .. Посылка так как большая надо было заполнить форму как юридическое лицо (хотя таким не являюсь) поэтому у меня возникли вопросы как ее заполнить у меня нет фирмы, номеров там разных и эта сотрудница на меня просто забила и пропала.. Вот такой неудачный первый опыт с этой фирмой...
DPD - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss, ievieto ne īstajos pakomātos, aizbildinās, ka neesot vieta. Vienreiz nepaziņoja, ka vispār ir piegādāts, otrajā reizē aizveda arī uz citu pasta staciju, kurai nav "draudzīgs" darba laiks. Kā arī svētdien plkst.7.03 saņēmu sms, par to ka divu darba dienu laikā jāizņem. Noteikti neizvēlēšos vairāk šo piegādes veidu!
DPD - Problēmas ar preces saņemšanu
Šodien bija nepatīkama pieredze ar šo uzņēmumu. Pasūtīju elektroniku ar piegādi uz mājām. Tad nu piektdienā man atsūta sms ar piegādes laiku, kurš ir pēc dažām stundām. Secināju, ka nevaru būt tik ātri mājās un vēlējos mainīt laiku. Izrādās piegādes laiku mainīt viņi nevar. Var tikai datumu mainīt. Brīvdienās preces netiek piegādātas, tātad jāgaida vēl 3 dienas līdz saņemšu nākamo sms. Un arī tad nav iespējams saplānot laiku. Tātad jāgaida sms ar kārtējo nejauši izvēlēto laiku un jācer, ka tad...