DPD

SIA DPD
Adrese: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67387284
+371 67060519
Darba laiks: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

38%
Sūdzības
526
Atrisinātas
108
Ar atbildēm
560
Apskatīt statistiku

DPD - Sūdzības un atsauksmes

DPD - Slikts serviss. Nav piegādāts savlaicīgi, nevar sazināties.

Slikts serviss. Nav piegādāts savlaicīgi, nevar sazināties. Vakar (28.12.2018) saņēmējs nebija mājās. Ar kurjeru vienojamies piegādāt Paku Skapis TC Dole. Apsolīja piegādāt pirms dienas beigām (28.12.2018). Šodien (29.12.2018) nekas nav piegādāts, nav iespējams sazināties ar kurjeru vai nu klientu apkalpošanas dienestu (telefona līnija ir izslēgta). Pasūtījums bija ļoti svarīgs un steidzami vajadzīgs dāvanai jaunajam gadam. Jums ir vissliktākais serviss. Вчера (28.12.2008) получателя не было дома. С курьером договорились доставить в Paku Skapis TC...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Отвратительный сервис. Мало того что не доставили вовремя - списали на дверные коды, которых нет и в природе, не попытались выяснить контакты для доставки. Так еще, когда клиент сам нашел свою посылку и дал свои контакты, и пошел на встречу, и решил сам забрать посылку, за 5 минутное ожидание обхамили! Не слов! Давно такого не встречала у нас.

DPD - Nepiegādāts sūtījums

Nepiegādāts sūtījums 19.12.2018. Nodevu sūtījumu Dpd paku bodē Circle k uzpildes stacijā Juglā. 21. Decembrī nolēmu pārbaudīt, vai sūtījums ir piegādāts. Izrādījās, ka tas vēl pat nav paņemts uz piegādi. Sazvanīt kompānijas pārstāvjus nebija iespējams, tādēļ rakstīju E-pastu. Saņēmu atbildi no operatora: "labdien! Paldies par jūsu E-pasta vēstuli! Informācija ir nodota un šodien tiks nodots kurjeram. " šodien jau ir 26. Decembris un sūtījums vēl arvien "atrodas ceļā"? ! Kā tas nākas, ka, nosūtot paciņu ārpus Rīga...

DPD - Ievadot pin kodu, neatveras skapīša durvis, bet pēc laika paziņo, ka jau ir izņemta prece.

Ievadot pin kodu, neatveras skapīša durvis, bet pēc laika paziņo, ka jau ir izņemta prece. Vai vēl kādam ir gadījies tā, ka ievadot pin kodu dpd pasta stacijā, skapītis neatveras un ekrānā parādās teksts- atvainojiet, šobrīd sūtījumu nevaram izsniegt. Un , pēc laika zvanot uz klientu apkalpošanas centru, pasaka, ka šis skapītis ir atvērts un jau izņemta prece. Kā? Teica, ka pārbaudīs kameras ierakstus. Ir tāds 'gļuks' kādam vel bijis? Un kā beigusies tāda situācija?

S Sabīne Tišutina 19.12.2018
Komentāri 0

DPD - Bojajums

Bojajums Pasūtiju piegādi no Latvijas uz Vāciju Chicco Bērnu staigulim. Izsūtītājs - mana mamma, saņēmējs- Es. Pie preces pieņemšanas kurjeram tika palūgts atzīmēt, lai nekrauj virsū smagumus. Acīmredzot tas nav iespējams. Saņēmu salauztu mantu. Staigulis salauzsts divās vietās- izskatās, ka kāds pārbraucis pāri ar mašīnu vienai malai. Iepakojums - liela soma, pavirsu staigulim liels, biezs vilnas ratu maiss. DPD man atmaksāja piegādes izmaksas un piebilda, ka pašai jāatbild par neatbilstošu...

S sudibasuser 04.12.2018
Komentāri 2 Bērni

DPD - Slikts serviss, nevar piegadat.

Slikts serviss, nevar piegadat. Bija pasūtīts telefons no Tele2 mājaslapas. Vienīgā piegādes iespēja bija caur DPD. Pasūtijums bija 30.10.2018, piegādes datums 01.11.2018. 01.11.2018 es nomainiju piegādes adresi un automatiski piegāde tiek pārcelta uz nākamo darba dienu, tātad 02.11.2018. 02.11.2018 zvana no šķirošanas centra un jautā kādā laikā būs ērtak saņemt sūtijumu un nosauc VECO adresi, pēc tā, ka viņš konstatēja, ka tagad ir cita adrese, pateica ka saņemšu SMS un piegāde būs pirmdien (05.11.2018). Šodien (05.11.2018...

DPD - Sūtījums netika piegādāts

Sūtījums netika piegādāts 15.10.2018 veicu sarunu ar Tele 2 operatoru, kurš piedāvāja mainīt tarifu un caur DPD kurjeru piegādāt jauno sim karti. Vienojāmies par laiku, ko norādīt, kad būšu mājās, lai sagaidītu kurjeru. 16.10 pienāca sms, ka nākamajā dienā DPD kurjers man piegādās paku. Nu labi, viss kārtībā, domāju, ka kurjers ieradīsies laikā no 14 - 18, ko minēju operatoram. Esot darbā, 17.10. plkst. 9:15, man atnāk sms, ka šodien no 10:48-11:48 piegādās paku. Es nevarēju tikt mājās, jo strādāju ārpus Rīgas un ar...

DPD Latvija - Briesmīga apkalpošana

Briesmīga apkalpošana Nekulturāli kurjeri, kas var pat apsaukāt klientus. Laiks bija nomainīts, atbrauca, nebrīdinot, ka brauks no rīta, nevis vakara pusē, kā bija norunāts, par izteiktu pretenziju sakarā ar piegādes laiku - sadzirdēju visu ko, tikai ne atvainošanās. Man piegādāja dokumentus, gribēju visu pārbaudīt, jo tie bija svarīgi, rupjā formā bija pateikts, ka neko nedos paskatīties, viņam nav laika un vispār uz klientu viņam pietiek, un vispār lai parakstu ātrāk, viņu nekas neinteresē. Man vajadzēja...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Dpd недостаточно знать ваш адрес, чтобы доставить посылку. Подождав посылка уедет обратно отправителю. Уведомление по почте, смс? Забудьте! Классический набор оправданий - телефон, дверь с кодом, отсутствие клиента. Даже если всё это есть и вы весь день дома. Даже latvijas pasts работает лучше. Время доставки переносится несмотря на договоренное.

DPD - Paka no 220.lv netika piegadata

Paka no 220.lv netika piegadata Esmu loti neapmierināts. Pasūtiju jaku no 220.lv internetveikala. Plānotā piegāde šodien 14.09.18. Gaidu gaidu un nav. Neatsūta vsp info plkst. Cikos būs piegāde. Zvanu un atbild ka paka nez kapēc ir valmieras terminālā vēl, šodien diez vai būšot piegāde. Esmu loti neapmierināts, jo rėkinos ar izpildes laiku un datumu.

DPD - Apzagšana

Apzagšana Veicu pasūtījumu no internetveikala, konkrēti no sportsdirect, viss super līdz ierodas kurjers un piegādā paku ar tekstu- jums būs vē otra paka, kura šobrīd pazudusi. Jautāju kā pazudusi? Kā var pazust? uz ko kurjers atbildēja, reizēm tā gadoties, bet, lai es neuztraucoties viss būs kārtībā. Rezultātā no pasūtītajām 18 precēm saņemu divas. Jāsaņem liela paka, bet rezultātā mazs miskastes maiss ar 2 kastēm. Uz jautājumu, kad būs otra paka,kurjers atbild- nedēļas beigās... ok gaidu, pienāk jau...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Esmu loti, loti neapmierināta ar vińu piedāvāto servissu. No sākuma vińi piegādā manu pacińu citam cilvēkam, pavisam citá vietà, péc laika risinot situáciju, dabùju pacinu. Pasutijums nepatika, piesaku kurjeru, lai pacinu savac un aizsuta atpakal uz veikalu, kurjers neatbrauc noteiktaja diena, nav jau ta, ka katru dienu sezu majas, jastrada ari ir, atbrauc cita diena nebridinot, neesmu majas, paa telefonu paliek rupjsh. Sarunaju caur klientu apkalposanu, ka atbrauks cita diena. Atbrauc cita...

DPD - Apkalpošana,ĻOTI SLIKTA,lai neteiktu vairāk !

Apkalpošana,ĻOTI SLIKTA,lai neteiktu vairāk ! Tātad 13.07.2018 veicu sūtījumu no lmt mājas lapas, pasūtīju viedtālruni. Ar mani sazinājas LMT darbinieks, lai precizētu piegādes laiku . Tuvākais datums kurā man piedāvāja saņemt sūtījumu bija šodiena 17.07.2018, operātors vēl vēlējās precīzēt man pieejamāko laiku ,kad saņemt sūtījumu ,tas būtu no 8:00-18:00,jeb no 18:00-22:00. Es izvēlējos otro variantu no 18:00-22:00. Un pie tā arī palikām, . Vakardien saņēmu sms no LMT, kad paka ir nodota kurjerdienestam (DPD) un plānotā piegāda ir...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss 25. Aprīli draugs palūdz steidzami aizsūtīt telefonu viņam uz Uk, savējo pārdevis un no manis jaunu ieķēris. Nolēmu izmantot dpd servisu jo biju vienreiz jau izmantojis līdz Igaunijai, (tur arī nokavēja piegāde uz vienu dienu, kam negadās) mājaslapā bij rakstīts, ka piegāde 4-6 dienas. Tātad, 26. Aprīlī devos uz pakomātu Valdemārā ielā un katru dienu pārbaudīju tracking. Šodien (jau nākamās nedēļas sestdiena) ir 4. Maijs un paka joprojām ir Nīderlandē jau 3 dienas. Viņa jau nav piegādāta 9...

DPD - Dara, kas ienāk prātā

Dara, kas ienāk prātā Sūtījumam bija 2 piegādes mēģinājumi un otrajā mēģinājumā tika atstāts paziņojums par to, ka man jāsazinās ar DPD par nākamo piegādes mēģinājumu. Tiklīdz sazinājos, man tika paziņots, ka sūtījums ir nosūtīts atpakaļ. Kāda jēga paziņojumiem, ja to paši nepilda? Ieteica sazināties ar uzņēmēju... Sūti'jumus pasūtu caur aplikācijām, kur bieži nav norādīts ne uzņēmējs, ne valsts no kurienes sūtīs... Liels "Lāča pakalpojums" DPD darbiniekiem, par savas iniciatīvas izrādīšanu un paku nosūtīšanu atpakaļ.

DPD - Apzagšana, pazaudēšana, attieksme.

Apzagšana, pazaudēšana, attieksme. Gribu izteikt ļoti lielu fuj šai firmai, vairāk nekad dzīve nesaistīšu neko ar viņiem. 30. Marta paka tika nodota DPD PickUp paku bodē Salaspilī, taka pa vidū svētki paku kurjers no turienes savāca 3. Aprīli, labi, rēķinam 4 dienas, pakai bija janokļūst uk, protams nekā, zvanot konsultantiem man pasaka, kad nav nekādas informācijas un nezin, kur paka atrodoties, tas jūsu prat ir normāli? Attieksme vienkārši pretīga. Ja šodienas laika nebūs nekādu zinu es noteikti atradīšu advokātu un tiesāšo...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Vissliktākais piegādātājs, ar kādu man bijusi darīšana vispār! Lūk, manis kā pasūtītāja pieredze, pasūtot preces, ko piegādāt nodeva dpd latvija. Es šeit izklāstīšu faktus. Viņi atsūta sms rīta pusē ar saviem esošās dienas plāniem - "šodien vienas konkrētas stundas ietvaros būsim klāt ar paku". Protams, ka nekāda vienošanās par šādu piegādes laiku ar mani kā sūtījuma saņēmēju nekad nav bijusi un viņi pat nebija papūlējušies ar mani sazināties, lai par to vienotos (nekādā formā) . Līdzīgi kā...

DPD Latvija, interneta veikals 220.lv - Nepamatota informacija

Nepamatota informacija Заказала мобильный телефон воспользовавшись предложением о беспроцентном кредите от Lateko Lizing в информации об акции указан срок кредита до 6 месяцев заказ был оформлен в субботу 17 марта в понедельник 19 марта на электронную почту пришло подтверждение заказа и договор от Lateko Lizing но сумма ежемесячного платежа оказалась со всеми процентами созвонившись с оператором выяснилось что в информации ошибочно указан срок кредита до 6 месяцев вместо 3 месяцев извинились и предложили аннулировать...

DPD - Slikts serviss un sūtījuma nozagšana

Slikts serviss un sūtījuma nozagšana Šī uzņēmuma pakalpojumus vairs neizmantošu nekad. 1) visas reizes, kad tika izmantoti viņu pakalpojumi, piegādes notika absolūti bez nekādas intereses par klienta ērtībām, atsūta sms, jau pēc pāris minūtēm atved, un nevienam neinteresē, ka cilvēki pa dienu strādā un nevar teleportēties uz mājām. Zvanot konsultantiem, aizvest citur nepiekrīt. Ja mēģināt uzreiz norādīt darba adresi - tad tik pat labi nezini, vai neizdomās vest tad, kad esi jau mājās. Pārcelt uz citu laiku neļauj, tikai uz citu...

DPD - Slikts serviss, rupja attieksme

Slikts serviss, rupja attieksme Piegādā preces nevis vadoties no klienta norādītā laika, bet vadoties no kurjera grafika, absolūti ignorējot vairākkārtējus lūgumus. Kurjers vienkārši nomet klausuli, bet kad preci beidzot piegādā, paprasa nevis uzrādit pasi, bet iesniegt pases kopiju! Vieglak pašam aizbraukt pakaļ. Nevienam neiesaku izvēlēties dpd.. Slikts serviss, slikta attieksme.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes