DPD Domā zaļāk! - Tik nekvalitatīvu apkalpošanu neesmu sen redzējusi!
Labdien, viss sākas ar to, ka man dzimšanas dienā radi no Vācijas sūtija dāvanu, izmantoja DPD kurjera pasta pakalpojumus. DPD atsūtīja izziņu, ka kurjers piegādās no 16 līdz 17 paku, es mācījos laikā no 14 līdz 18. Sazinājos ar DPD servisu, kur man nelaipna balsi atbildēja, ka var pārcelt uz citu datumu piegādi. Paskaidroju arī, ka nevāru būt katru darbadienu mājās, jo mācos un piedāvāju savu risinājumu- pārcelt uz citu dienu un piegādāt no rīta līdz 14, kad esmu vēl mājās. Uz ko operators atbildēja, ka var pārcelt datumu, un mēģinās sarunāt piegādi rīta pusē.
Konflikts it kā bija atrisināts, bet nākamajā dienā,- saņemu izziņu par to, ka kurjers piegādās sūtījumu no 14;43 līdz 15:43! Kas par murgu, es neesmu mājās!
Kas notiek ar DPD klientu apkalpošanu? Ja nevarat piegādāt sūtījumu klientam vēlamā laika un diena, vispār nedrīkst uzņemties apkalpot! Tik nekvalitatīvu apkalpošanu neesmu sen redzējusi, nerunājot par to, ka sūtījumi ir atplesti vaļā, nebirdinot sūtījuma saņēmēju!
Komentāri (3)
Kā latviešiem patīk visus izdancināt pēc sava prāta.
Kā redzams nu neizdevās viņai sarunāt piegādi rīta pusē. Un ko tagad?
Es arī esmu saskāries ar šādu DPD rīcību, bet nekādi tu tur neko neizmainīsi, raksti cik sūdzības gribi.
Skatos, gadu laikā nekas nav mainījies. Man arī pateica, ka manā rajonā piegādā 11:00-12:00 un nevienā citā laikā vai brīvdienā piegādes nenotiek. Ej kaut pakārties, ņem darbā brīvdienu, lai saņemtu kurjersūtījumu :D
Labdien,
Paldies par situācijas izklāstu. Lūdzu pieņemiet mūsu atvainošanos!
Lai noskaidrotu kāpēc radusies šāda situācija, norādiet DPD sūtījuma numuru un saņēmēju, lai varam veikt lietas apstākļu tālāko noskaidrošanu, atbildi nosūtot uz e-pastu [email protected].
Pateicoties par sapratni un gaidot Jūsu atbildi,
DPD Latvija