DPD

SIA DPD
Adrese: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67387284
+371 67060519
Darba laiks: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

38%
Sūdzības
526
Atrisinātas
108
Ar atbildēm
560
Apskatīt statistiku

DPD - Sūdzības un atsauksmes

DPD Domā zaļāk! - Tik nekvalitatīvu apkalpošanu neesmu sen redzējusi!

Tik nekvalitatīvu apkalpošanu neesmu sen redzējusi! Labdien, viss sākas ar to, ka man dzimšanas dienā radi no Vācijas sūtija dāvanu, izmantoja DPD kurjera pasta pakalpojumus. DPD atsūtīja izziņu, ka kurjers piegādās no 16 līdz 17 paku, es mācījos laikā no 14 līdz 18. Sazinājos ar DPD servisu, kur man nelaipna balsi atbildēja, ka var pārcelt uz citu datumu piegādi. Paskaidroju arī, ka nevāru būt katru darbadienu mājās, jo mācos un piedāvāju savu risinājumu- pārcelt uz citu dienu un piegādāt no rīta līdz 14, kad esmu vēl mājās. Uz ko operator...

DPD - atsauksmes

atsauksmes Vai kadam ir zināms kaut kas par darbu dpd Vācija latviešiem un par tiem kuri sež Vācija (Munhen un Hanover) un aicina uz darbu? Jo ir tada lieta ka tur notiek krāpšanas liek daudz soda naudu vienkaršak neizpilda to ka saka pie pieņemšanas uz darbu. Ka dzīvojamajs telpa ir laba bet kadas viņas ir īstenība zina tikai tie kuri tur dzīvo. Sakiet ka ir) ) )

DPD - Nesaņemts pasta sūtījums

Nesaņemts pasta sūtījums Izsekojot paku pēc sūtītāja Hermes identifikācijas numura, konstatēju, ka mana paka atrodas DPD Latvija šķirošanas terminālā. Tā bija ienākusi 13.decembrī. Zvanīju uz DPD Latvija un lūdzu manu paku sameklēt. Saņēmu atbild, ka vienīgais pēc kā paku var atrast ir DPD piešķirtais identifikācijas numurs. Pakas nosūtītājs man DPD numuru nebija darījis zināmu. Jautāju, kur šo numuru es varu uzzināt, atbilde bija, ka DPD Latvija nekonsultē jautājumos, kas skar citas pasta piegādes kompānijas. Pa šo...

DPD - Slikts serviss, drausmīga attieksme

Slikts serviss, drausmīga attieksme Sūtiju no UK paciņu. UK mājaslapā piegādes terminš bija norādīts 26.12.17. Pēc dažām dienām atnāk ēpasts no DPD LV,ka orientējošais piegādes termiņš būs 15.12.17. Šodien 15.12.17 gaidīju sms par piegādes informāciju,kuru tā arī neesmu saņēmusi.. Pārbaudot savu epastu ap plkst. 13.00 ieraugu no DPD LV vēstuli,kura bija nosūtīta no rīta 15.12.17, ka paciņa tomēr būs piegādāta šodien no plkst. 12:38 -14.38.. Pamanot telefonā vienu neatbildētu zvanu (12:35), momentāli pārzvanīju(13:20) ,bet atbdi...

DPD - Piegāde

Piegāde Vai tiešām kurjeram pirms preces piegādāšanas grūti piezvanīt un pārjautāt par piegādes laiku? Speciāli pie pasūtījuma norādīju, ka pirms piegādes vēlams pusstundu iepriekš piezvanīt. Kurjers piezvana un saka, ka prece jau klāt (protams iepriekš nekāda cita ziņa nav bijusi). Normāli cilvēki pa dienu strādā un nevar tā pēkšņi uzreiz pieņemt piegādāto preci.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Šī sūdzība vairāk būs vērsta uz DPD tehnisko daļu un tiem, kuri atbild par to, lai atnāk visas sms, e-pasti utt. par to, ka saņemts sūtījums. Man zvana kurjers ar tekstu, ka man ir pienācīs sūtījums. Forši! Bet es neesmu mājās un saku, ka neesmu arī nekādu sms saņēmusi lai ieplānotu savu laiku, vai pāradresētu sūtījumu uz ko kurjers saka, ka viņam rādās, ka sms ir nosūtīta. Okēj saprotu ka viņš ir tikai cilvēks, kurš piegādā sūtījumus saku, ka rakstīšu ofisam, lai risina problēmu. Lieki teikt...

DPD - Плохой сервис,бардак и ложь

Плохой сервис,бардак и ложь Крайне не рекомендую. Бардак и ложь. Короче если с первого раза у них не получиться вас поймать то потом замучаетесь искать и ловить свою посылку при этом они лихо и радостно отправят вашу посылку обратно. Полного отстоя компания. Тетки на телефоне муму жуют путают цифры долго у когото потихому что то узнают и в итоге чтото обещают и ...ничего не происходит.

DPD - Briesmīga attieksme pret klientiem

Briesmīga attieksme pret klientiem Sūtījumu piegādā tikai pašiem izdevīgā laikā. Arī milzīgu paklāju piedāvā vest uz darbu, ja neesmu mājās laikā no 12.-13.00. Briesmīga attieksme! Piedāvāju piemaksāt, nekā...Sliktākā servisa paraugs. Vajadzētu mācīties no UPS, kas vienmēr pajautā vai būsiet mājās. Arī atgriežot preci, -kad kurjers var savākt paku...

Dpd Latvija. Sūtījuma nepiegādā!! - Krāpšanās, slikts serviss, klientu ignorēšana

Krāpšanās, slikts serviss, klientu ignorēšana Ir apmaksāts sūtījums no ASV, par piegādi samaksāts. Pienāk paziņojums no kaut kādas firmas starpā, ka jāveic muitošana un viņu pakalpojumu apmaksas. Kontaktos norādīts DPD Latvija, DPD Latvija neko par viņiem nezinot tas esot viņu partneris! Uz kontaktiem neiet! Sauktais viņu partneris vispār atrodas Francijā un nav kontaktējams, visi uzrādīti kontakti nav reāli un nedarbojas! Muitas procedūras es varu veikt pats un neesmu līdzis kādus muitas brokerus, bet DPD spiež veikt papildus maksājumu...

Dpd Latvija. - Melošana, krāpšana.

Melošana, krāpšana. Nekad neeiet strādā uz DPD Latvija, darbinieku rotācija, maldināšana par samaksu, vergu darbs, stāsta pasakas, lai tik ieviliinātu pastrādā,t meklē durakus, līgums neatbilst stāstitājam, smaukšanās ar samaksu, neapmaksāta OVP sola ka to uzreiz apmaksās, bet beigu beigās pat orģināli neatdot. Sola citu, bet beigās izrādās ka pavisam cita alga ir darbiniekiem, kas tur strādā jau gadiem. Nevienam neiesaku zaudēsiet savu laiku, veselību un būsiet apkrāpts ar samaksu.

DPD - DPD un Tele2

DPD un Tele2 DPD ir tiešām "fantastiska" firma Latvijā. Fantastiska pēdiņās. Grūti spriest kura ir labāka - DPD vai Tele2, varbūt abas strādā vienoti. Situācija -vēlējos pāriet no Bites uz Tele2, jo tur tika piedāvāts zemāks tarifs. Super, sarunājām dienu un adresi (mana darba vieta) uz kurieni kurjeram ir jābrauc. Pienāk konkrēta diena, es strādāju un gaidu zvanu. Darba laiks no 9:00 - 18:00. Visas dienas garumā zvana nav. Aizbraucu mājās, nikna, neizpratnēs. Domāju, sagaidīšu nākamo dienu un tad sākšu...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Jau 5 darba dienas kavē piegādi, sola, bet nepiegādā! Gribu izteikt nosodījumu dpd servisam. 02.05. nevarēju būt mājās un elektroniski pārcēlu saņemšanas datumu uz 03.05. neko nesaņēmu. 08.05. zvanīju, teica, ka piegādās 09.05. biju visu dienu mājās. neko nesaņēmu. zvanīju 10.05. teica, ka mana paka ir šķirošanā un to pasteidzināt nevar. kur tā ir, kad un vai vispār saņemšu, nezinu. Esmu samaksājusi par to ~ 70 Eur -tagad viss vējā? Man vēl vienai pakai jānāk, diemžēl atkal caur DPD, ko lai daru - man jāatsakās no precēm (piegādātāju dpd ir izvēlējies tirgotājs)... Skumji...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Nav foršs serviss - īpaši no kurjeru puses. Nav ieinteresēti sūtījuma kvalitatīvā piegādē. Sūtījuma nepiegādās iemesls vienkāršs - nevarēja sazvanīt. Tiešām - palaidu garām šo zvanu. Bet kurjers mājā ar astoņiem dzīvokļiem, nevarēja atrast 6to un vnk piegādāt paku. Pat nemēģināja, jo nevar taču sazvanīt. Kad zvanīju atpakaļ, kurjers jau neceļ. Zvanu operātorei uz centrāli. Operātora atbilde - esot pie cita klienta. Un tā 3 reizes pēc kārtas? Pie viena klienta vai dažādiem? Man ir bijušas vēl...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Loti bieži tiek saņemtas preces bojātas, un to iemesls ir bezrūpīga to pārvadāšana. Preces tiek mestas, kāpts ar kājām uz tām. Tas ir mans pašu secinājums, kā arī ļoti daudz paziņu, draugu un radu ir konstatējuši. Brīžiem liekas, ka viegāk ir aizbraukt tai precei pašam pakaļ, nekā izmantot jūsu pakalpojumu, jo sabojāto preci tirgotājs apmainīt nevēlas, sakot ka tā ir piegādātāju vaina. Nesen nopirku gumijas laivu ar visiem tai vajadzīgiem piederumiem un pumpis bija bojāts varēja...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Rakstu sakara ar to, kad piektdien biju majas lai sanemtu bernam sutito davanu no Anglijas. izradas kurjers bija par ko atstata zimite liecinaja. Nu labi man zidainis taja bridi loti raudaja, kad iespejams nesadzirdeju zvanu. prieksa brivdienas puika loti gaida pirmdienu laibeidzot sanemtu jau nokavejusos davanu no teta dzimsanas diena. pirmdienas ritā redzu piebrauc Dpd kurjers un esmu loti priecīga un gaidu kad nāks augša bet pēc neilga laika ne durvju zvans, ne telefona zvans kurjer...

DPD - Slikts serviss, klientu sūdzību ignorēšana

Slikts serviss, klientu sūdzību ignorēšana Pasūtīju preci internetveikalā, kā piegādi izvēloties DPD kurjerpastu. Vēlamais preces saņemšanas laiks tika norādīts piektdienas vakars. Piektdienas vakarā, nesagaidot kurjera zvanu, pārbaudīju DPD tracking lapu, kurā iespējams izsekot preces atrašanās vietu un pārvietošanos kopumā. Tajā tika norādīts, ka pēdējā "kustība" notikusi ceturtdien un ka saņēmēja adrese ir norādīta nepareizi. Sazinājos ar internetveikalu, kur apliecināja, ka adrese ir norādīta precīzi. Internetveikals sazinājās ar...

Dpd Latvija. - Slikts serviss

Slikts serviss Sveiki. Tika veikts pasūtījums no RD Electronics, viņi paziņoja, ka piegādās DPD pasūtījumu. Kurjers paziņoja, ka pasūtījums tiks piegādāts no 18-22:00 piektdienas vakarā. Šobrīd pulkstenis ir 23:39, kurjers tā arī nav devis ziņu. Kad zvanījām 21:57 kurjeram- ziņoja, ka nav taču vēl 22:00 izsmejošā balsī un teica, ka tūlīt būs klāt. Tā arī nav saņemts pasūtījums. Ieteiktu Latvijas Pastam, kā arī citām kompānijām (RD Electronics piemēram) nesadarboties ar tik neprofesionālu kompāniju, ka visi...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Gaidiju savu sutijumu 2 nedelas, pirmdienas rita esmu darba un man atnak sms 07.06 [ DPD kurjers sodien 9.36-10.36 piegadas jums paku. Ja velaties mainit dienu atbildiet1;2;3;] Es sms aizsutu atbildi , ka adrese varu but tikai 14.15, atnak atbilde [Si ir automatiska zina. Atbilde sastadita nepareizi] , nu neko gaidu kas buis talak. 9.14 zvana DPD kurjers[ nu vai jus busiet noraditaja adrese? Uz ko es atbildu ka nebusu, vai nevar pec plkst. 14, atbildeja ne nevarot, ka uz laukiem precu piegade...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju internet veikalā ledusskapi. Īpaši atzīmējot dienas, kad es varu preci saņemt. Pēc pāris dienām, dienām, piektdienā man zvana darbinieks no DPD, ka vedot preci. Bez iepriekšējas vienošanās un citā dienā, ko esmu iepriekš norādījusi kā iespējamu. Neesmu Rīgā un līdz ar to nevaru saņemt preci un nosaucu dienu, laiku, kad es varēšu - otrdiena. Šo dienu speciāli izbrīvēju, jo zinot DPD kurjeru vajadzības ir primāras, nevis klienta laiks. Iepriekšējos pasūtījumos aŗi ir bijis, ka ir...

DPD - Preces bojājums, vilšanās

Preces bojājums, vilšanās Pasūtīju sev divdurvju skapi "Tik", nebija problēmu ar pašu piegādi vai ar piegādes laiku.Bet izsaiņojot skapi laukā no iepakojumiem redzu, ka skapja muguras plāksne ir tik bojāta ka no iepakojuma daļa pat izbira pa gabaliem, atlikusi daļa bija ar iesistām bedrītēm. Domāju, ka defekts radies tieši piegādes laikā, par to arī liecina saplākšņu apdauzītie stūri.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes