www.sudzibas.lv DPD Apzagšana

DPD - Apzagšana

Veicu pasūtījumu no internetveikala, konkrēti no sportsdirect, viss super līdz ierodas kurjers un piegādā paku ar tekstu- jums būs vē otra paka, kura šobrīd pazudusi. Jautāju kā pazudusi? Kā var pazust? uz ko kurjers atbildēja, reizēm tā gadoties, bet, lai es neuztraucoties viss būs kārtībā. Rezultātā no pasūtītajām 18 precēm saņemu divas. Jāsaņem liela paka, bet rezultātā mazs miskastes maiss ar 2 kastēm. Uz jautājumu, kad būs otra paka,kurjers atbild- nedēļas beigās... ok gaidu, pienāk jau nākamā nedēļa, jau nākamās beigas, pakas joprojām nav... Zvanu uz DPD, tur pasaka, viss saņemts -jums bija viens sūtījums, lai sazinos ar internetveikalu, kurā iepirkos... uz jautājumu kādēļ kurjers zināja, ka pakā nav visu preču DPD atbildi nesniedz, tā nevarot būt, viss, kas bijis pakā esot piegādāts, lai sazinoties ar internetveikalu.
Sazinos ar sportsdirect, vai tiešām pasūtījums sadalīts vairākos sūtijumos un vai visas preces nosūtītas?
Sportsdirect atbild, ka viss sūtījums nodots kurjeram vienā pakā un sūtījumā.
DPD vainu neuzņemas, bet man nav nedz preču nedz naudas. Un vēl jātērē savs laiks pakas meklēšanā. Ļoti slikts serviss! Visiem, kam sanāk sadarboties ar šo kurjeru iesaku nofilmēt pakas saņemšanu no kurjera un arī pakas atvēršanu. DPD atcerieties, zeme ir apaļa...

A

Komentāri (3)

Работяга 13.09.2018

Ja kurjers ta teica tad tas paka apzagta dpd noliktava vai tas nosutita cita vieta. Kurjers nevar zinat to kas cela, bet ja tas jau bija redzesloka tad tas aizbraca cita virziena

DPD Pārstāvja atbilde 14.09.2018

Patiesi atvainojamies par nepatīkamu situāciju.
Lai pārbaudītu lietas apstākļus, lūdzam atsūtīt sūtījuma numuru uz [email protected]

Gaidot Jūsu atbildi,
Ar cieņu
DPD

A Agnese25 06.10.2018

Man arī nāca pasūtījums no sportsdirect caur dpd, finālā atnāca šāda paka. Vēlāk konstatēju, ka pakā atrodas preces, kuras neesmu sūtījusi un iztrūkst dažas no pasūtītajām. Zvanīju uz info centru, jo domāju, ka varbūt bijušas vairākas pakas, kuru iepakojumi bojāti un preces nepareizi saliktas atpakaļ, tur atbildēja, ka jāgriežas ar pretenzijām pie sportsdirect, jo ja sūtījuma iepakojums būtu bojāts, tad tas paliktu noliktavā un tālāk nesūtītu. Tas nekas, ka pus paka nolīmēta ar dpd līmlenti. Pirmo reizi šāda vilšanās.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes