Adrese: |
Starptautiskā Lidosta Rīga Rīga Mārupes novads Latvia - LV-1053 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | 90001100 +371 6 7207069 |
Fakss: | +371 6 7207369 |
Informācija: | Administrācija |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 16:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Ceļojumi • Aviokompānijas |
Sociālie tīkli: |
AirBaltic - Sūdzības un atsauksmes
AirBaltic - Bagāžu bojājums
Labdien! Diemžēl sastopos ar nepatīkamo situāciju. Lidoju ar bērnu, līdz ar to līdzi bija bērnu rati. Lidojuma Nīca-Rīgā, pie lidmašīnas durvīm nodevu ratus. Atlidojot, konstatēja ka rati vizuālu ir bojāti, viss rokturis ir novērtēts, stipri, pilnīgi ka plasmas daļas ir stipri bojātās. Vērsos pie airbaltic, jo nodod bagāžu pilnīga kārtība, es vēru to tāda formarmata arī saņemt, bet diemžēl saņēmu atbildi, ka aviokompānija nekompensēs ratus bojājumus, jo tie ir tikai vizuālas, un netraucē...
AirBaltic - Slikta attieksme, necieņa un slikts serviss
Добрый день, всем! Хотели бы рассказать про данную компанию. Да, первым делом, это частая задержка рейсов. Хорошо, случается, всякое бывает. Но...отношение к пассажирам - это нечто. И не могли пройти мимо этого. Не уважение, грубость и негатив. Разве так можно относиться к людям?! Был рейс из Испании. Мы обратились за помощью к персоналу на борту по поводу мест в самолёте. Так как люди, сидящие рядом, сильно раздвинули кресла и мы просто "влипли" в свои сидения и так невозможно было сидеть...
AirBaltic - Reisa atlikšana par vairāk kā 2 stundām
29.09.24 Air Baltic reiss r17274282 tika vairākas reizes atlikts. Tas izlidoja gandrīz 2,5 stundas vēlāk. Mūsu mājdzīvnieki tika ieslēgti mājā ilgāk, nekā vajadzētu, mēs paši bijām pārguruši un uztraukušies. Mums ir nodarīti materiālie zaudējumi. Mēs samaksājām par biļetēm Airbaltic kopā 415.98 eiro. Rayanair Cena būtu bīJusi 93.16 eiro. Pieprasām kompensēt mums biļešu Cenas starpību – 322,82 eiro. Ilona Jepsena
AirBaltic - Terrible service
Чудовищный сервис. Билеты выкуплены за 7 месяцев до полета. Тип - classic. Оплачен выбор мест туда и обратно. Ранняя регистрация на обратный рейс, за 5 дней, и приоритетная сдача багажа на прямой рейс компании. Полёт туда - принесли не ту еду, которую заказали. Обратно - первыми сдали багаж, а при посадке - у вас overbooking. Как? Qr коды о регистрации с подтверждением мест получены на телефоне за 5 дней до вылета обратно в ригу. Представителя авиакомпании в аэропорту будапешта нет. Персонал...
AirBaltic - Krāpšana, cenšas uz biļetēm
Air baltic bilesu Cenas ir nereālas ekonomiskai klasei cenu politika ir šausmīga, tas jau ir par daudz. Izskatās ka lidojumu Cenas ir salīdzināmi ar Monako vai arabuvalstim😂, ir sevišķi vasaras perioda, diemžēl daudzi avioreisi tika nonemti no Lielbritānijas uz rīgu un cilvēkiem nav iespējas nokļūt mājas izņemot airbaltic reisiem.
AirBaltic - Drausmīga apkalpošana un atieksme pret klientiem
Veicu auto nomu airbaltic piedāvātā auto nomas kompānijā, kad tika pirktas lidojuma biļetes. Par nomu un lidojumu pienākas bonusu punkti. Pagājuši divi Mēneši kopš lidojuma un bonusa punktu joprojām nav. Airbaltic atbilde ir: nav mūsu problēma, sazinies ar auto nomu. Noma atbild ka viņiem nav nekādā sakara ar airbaltic bonusa punktiem. Airbaltic šī pat vairs neatbild uz manām ziņām. Ja tev kādreiz gadās problēma ar šo kompāniju, tad rēķinies ka tiksi pasūtīts trīs mājas tālāk un tiksi ignorēts. Turies tālāk no šī pārvadātāja.
AirBaltic - Bez paziņošanas dzēsti kluba punkti
Man 01.01.2024 iztecēja punktu termiņš, bet ne reizi 2023. gadā es nesaņēmu par to nekāda veida paziņojumu. Protams, pašam būtu bijis jāseko līdzi, bet tāpat nejauki pat e-pastu neatsūtīt. Iesaku cilvēkiem pašiem sekot līdzi, it īpaši, ja jums ir liels punktu skaits - AirBaltic ir izdevīgi, ja jūs palaižat garām punktu derīguma termiņu.
AirBaltic - Slikts serviss. Apsūdz mani kad es nepatiesību stāstu
Maltīte tika pasūtīta 2 mēnešus pirms lidojuma. Bet maltīte tomēr netika pasniegta lidojuma laika . Stjuartes (olga) ķiķināja lidojuma laika, ļoti nenopietna attieksme pret pasažieriem. Šokējos serviss. Es uzrakstīju airbatic customer services par šo gadījumu. Viņi mani uzrakstīja kad es nestastu patiesus faktus. Izrādās kad stjuartes man esot piedāvājušas ēdamo bet es neatsaucos. Vai arī neesmu sēdējusi norādītajā sēdvieta. Kādas muļķības. Man neviens nepiedāvāja ēdamo. Bet pasažieri ka...
AirBaltic - Slikts serviss
Pērkot biļeti turp - atpakaļ Rīga - Stokholma iegādājos atpakaļceļa biļeti no arlandas 15.10. Liels pārsteigums man bija, kad reģistrēju biļeti, izlidošanas laiks pēkšņi ir 20.05. Nekāda skaidrojošā e pasta, ne sms. Tagad Rīgā papildus izdevumi par mašīnas stāvvietu un vismaz 5 h vēlāk ierašanās mājās. Esmu dusmīga! Rez. Nr. Ki4eaq
AirBaltic - Nesaņēmu biļeti
! 9.10 es apmaksāju 2 biļete uz Barselonu. Lidojums no 07.02 2024 līdz 17 .02 nauda bija noņemta, bet biļetes netika atsūtīts un tagad es nezinu rezervācijas numuru un man nav apstiprinājums par pirkumu, izņemot izraksta no banka ludzu atsūtiet apstiprinājumu ar cieņu Lubova Zaka.
AirBaltic - Neizpildīts pakalpojums
Labdien! 22.09.2023. pl.16.50 lidoju ar reisu BT603 no Rīgas uz Briseli. Bija pasūtīta maltīte, kuru nesaņēmu. Kā paskaidroja stjuarte, tā netika piegādāta. Pievienoju rēķinu. Lūdzu atgriezt naudu par nesaņemto pakalpojumu. Mans konta numurs: LV40HABA0551000988503 Ar cieņu- Zaiga Mangusa.
AirBaltic - Slikts serviss
AirBaltic vairs nav AirBaltic. Tāds kādu pazinām iepriekš, kad lidojumu varēji izbaudīt, kad tas bija kvalitātes rādītājs. Nu tas ir kļuvis sliktāks par Ryanair noteikti. Konveijera sajūta. Aizmirsti par izlidošanu laikus, vienmēr kavē. Tad kad būtu jau jākāpj iekšā, tikai nolaižas lidmašīna no iepriekšējā reisa, visus izmet ārā un krāmē nākamos pasažierus. AirBaltic lidmašīnu arī neredzēt, vienmēr kāda citas iznomātas aviokompānijas grabaža ar izļurkātiem krēsliem utt. Biļetē rakstīt...
AirBaltic - Slikts darba devējs
Sāku strādāt airbaltikā, no sākuma nodrošina apmācības un cilvēku iepazīst intervijā, protams, ja viss ir gludi, tiec uz apmācībām, apmācībās tiek norādīts, ka apgūsi vissu nepieciešamo, lai uzsāktu savas darba gaitas, protams pozicionēšu to, ka apmācībās tev apsalūti neko neiemāca, visam tiek vienkārši pavirši pārskriets pāri, tikai lai saucamie pasniedzēji būtu izpildījušies termiņos un nodevuši qvotu. Liek nervozēt par it kā neuztverto vielu, kaut gan vissiem pie vienas vietas, vai tu vispār...
AirBaltic - Slikts serviss, krāpšanas mēģinājums
Lidoju ar suni no Rīgas uz Berlīni 21.07.2023. un no Berlīnes uz Rīgu 24.07.2023. (par lidojumu ar nelielu mājdzīvnieku biju veikusi atsevišķu samaksu gan turp ceļam, gan atpakaļ ceļam). Atbilstoši Airbaltic norādītajai informācijai par reģistrēšanos lidojumam, es to varēju izdarīt tikai lidostā - un tam bija jābūt bez maksas. Turpceļā lidostā Rīgā tiku brīnišķīgi apkalpota, iereģistrēta lidojumam ar suni, man pat tika piedāvāta iespēja sēdēt kopā ar vīru. Izcils serviss. Atpakaļceļā viss bija...
AirBaltic - Tehniskās kļūdas un apkalpošana
2023. Gada maijā Airbaltic notika datu noplūde (tehniska kļūda nr1) , kuras rezultātā manās rezervācijā tika pārceltas uz citiem datumiem un laikiem. Pēc kļūdas atrašanas man tika atsūtīti divi e-pasti ar jaunajām rezervācijām, solīts, ka tās tiks nomainītas arī manā Airbaltic profilā. Jūlija sākumā vēlējos rezervēt vietas un pamanīju, ka solījums nav izpildīts, rezervācijas numurs nav ticis mainīts, paskaidroja, ka atkal ir tehniska klūda (jau otrā) un, ka vajadzēs reģistrēt lidojumu kopējot...
AirBaltic - Maldināšana
2022 gada decembrī tika iegādāts radiem kā kāzu dāvana ceļojums uz Rhodes salu. Pēc četriem mēnešiem izrādījās ka sieva ir stāvoklī un ārsts lidot aizliedza. Airbaltikā jebkādu palīdzību atteica jo mēs neesot paredzējuši citu cilvēku likteni. Gribējām samaksāt par pasažieru vārdu maiņu bet ne. Pērciet jaunas biļetes. Noteikumos rakstīts ka var tādu iespēju iegādāties bet kad mēģini to darīt tad nekā.
AirBaltic - Krāpšanās
Ir apnicis airbaltic krāpšanās un shēmošana ar jaunajām lidmašīnām. Šogad jau 4 reizes iegādājos dārgās aviobiļetes uz eiropās valstīm(Vīne, Nīca, Barselona, Minhene - citas avio kompānijas ir līdz 3 reizēm lētākas) . Sakarā ar to, ka man ir bail lidot izvēlos maksāt dārgāk un lidot ar mūsu jaunajām lidmašīnā, ko esam paši samaksājuši no saviem nodokļiem. Tieši nevienā reisā nebija jauno lidmašīnu (vecas grabažas) , krēsli neatliecas, nolietotas un grabošas. Tai pašā laikā, no katras lidosta...
AirBaltic - Slikts serviss, slikta komunikācija, neatbilstoša pakalpojuma cena
Labdien! Vēlos iesniegt sūdzību par airbaltic pakalpojumiem. 11. Maijā lidojām no Rīgas uz milānu. Iepriekšējā dienā saņēmu e-pastu, ka tiekam informēti par lidmašīna tipa maiņu. Tas, protams, ļoti apbēdināja. Lidojums tika izpildīts ar vecu, netīru lidmašīnu. Bet pieņemu, ka var gadīties visādi... Atpakaļ lidojums bija paredzēts 24. Maijā no romas. Iepriekšējā vakarā saņēmu ziņu par lidmašīna tipa maiņu! Vai ir izvēle nelidot? ! Lidostā sastapāmies arizteikti nelaipnu attieksmi pie...
AirBaltic - Very bad service
Dear AirBaltic, “Unfortunately” I would like to share the “terrible” experience which I had together with my family with one of your staff who is supposed to be a kind of “representative of yours! “ Today around 11.00 in the morning at the Riga Airport we came to the Air Baltic service center desk. The reason for our visit was to ask about the payment email from AirBaltic for the added suitcase for my son's flight to Billund which I never received the night before even if I had a “your...
AirBaltic - Bojājums/slikts serviss/Bagāžas atgriešana
27.01.23. lidoju no Salonikiem (Grieķija) caur Frankfurti (ar pārsēšanos) uz Rīgu. Rīgas lidostā bagāžas soma 27.01.23. tā arī nenonāca. Nācās pieteikt bagāžas iztrūkumu Lost&Found kantorī. Pēc 4 kalendārām dienām man atveda somu ar kurjeru uz mājām - netīru, ar salauztu rāvējslēdzēju un bez jebkādas piedāvātās kompensācijas no Airbaltic puses. Rūpes par klientu un serviss augstā līmenī? Lidojošs boltiks jūs esat, bet ne Airbaltic aviokompānija...