www.sudzibas.lv AirBaltic Slikts serviss. Apsūdz mani kad es nepatiesību stāstu

AirBaltic - Slikts serviss. Apsūdz mani kad es nepatiesību stāstu

Maltīte tika pasūtīta 2 mēnešus pirms lidojuma. Bet maltīte tomēr netika pasniegta lidojuma laika
. Stjuartes (olga) ķiķināja lidojuma laika, ļoti nenopietna attieksme pret pasažieriem. Šokējos serviss.
Es uzrakstīju airbatic customer services par šo gadījumu. Viņi mani uzrakstīja kad es nestastu patiesus faktus. Izrādās kad stjuartes man esot piedāvājušas ēdamo bet es neatsaucos. Vai arī neesmu sēdējusi norādītajā sēdvieta. Kādas muļķības. Man neviens nepiedāvāja ēdamo. Bet pasažieri kas sēdēja man blakus tika visu laiku tika apkalpoti ar alkoholu.
Vairāk airbaltic pakalpojumus neizmantošu un arī pastāstīšu tālāk lai cilvēki redz ka ir…. Un mani apsūdz par meli.

23.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Komentāri (2)

B Bez_vārds 23.01.2024

Galvenais jau pieminēt alkoholu 😁😁😁 varēji jau paēst lidostā kautko, lidmašīnā nav forši ēst jebkurā gadījumā, ja vien nelido uz ASV, jo ilgs ceļš.

P Pavasariite 24.01.2024

Šajā gadījumā ,ja maltīte tika pasūtīta, apmaksāta,lai to baudītu lidojuma laikā. Kāpēc jāēd lidostā.Meita pasūtīja mammai...kura mēroja tālu ceļu līdz lidostai.Šajā gadījumā lai nokļūtu galamērķi ,pie saviem mīļajiem.Ceļā tika pavadītas 12 st.Jā,jā...tas ir tikpat kā līdz ASV!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes