Adrese: |
Starptautiskā Lidosta Rīga Rīga Mārupes novads Latvia - LV-1053 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | 90001100 +371 6 7207069 |
Fakss: | +371 6 7207369 |
Informācija: | Administrācija |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 16:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Ceļojumi • Aviokompānijas |
Sociālie tīkli: |
AirBaltic - Sūdzības un atsauksmes
AirBaltic - Apkalposanas
Izöidoju Riga uz Frankfurti pie Mainas 16.40 plkst. 15.00 gandriz nedabuju infarktu no meitenes nenormali spalgas balss un runasanas atruma skalruni- angliski informacijas sniegsana- meitene ta blava angliski- uz,anibu uzmanibu , ka visi uzgaidama telpa sedosie palecas. Dariet tacu kaut ko! Informacija jasniedz mierigi patikama balsi lai nesatrauktu pasazierus pirms lidojuma. Jautajot lidmasina kad mes nosedisimies- latviski un vaciski mani nesaprata stjuartes runa tikai krieviski un angliski-...
AirBaltic - Slikts serviss
Saksu ar to, ka parasti, redzot kadu sudzibu par airbaltic, nepieversu tam uzmanibu un vel zinamos brizos so kompaniju diskusijas aizstaveju. Ticu, ka iemesls tam bija, ka nekad nebija jaatrisina kada negaidita situacija vai problema. Lidoju loti biezi helsinki - riga un atpakal, izmantoju gan finnair, gan airbaltic - atkariba no lidojumu laikiem un bilesu pieejamibas, diemzel soreiz izvelejos airbaltic. Tatad situacija: nopirku biletes julija, lai lidotu augusta ar viru uz rigu. Julija...
AirBaltic - Bagāžas nozaudēšana
16. Jūlijā tika veikts tiešs reiss Rīga-Adler, tika nodota 1 bagāža. Lidojuma beigās atklajās ka bagāža tika nozaudēta. Uzreiz tika uzrakstīts iesniegums par bagāžas nozaudēšanu. Pēc notikušā neviens neinformēja un nesniedza informāciju par nozaudēto.
AirBaltic - Lidojumi
Šodien,29.06.2018. Plkst.15;10, plkst.15;18 un plkst.15;24 (3 Air Baltic lidmašīnas) pēc pacelšanās zemā lidojumā pārlido pāri Beberbeķiem (arī manai mājai) ! Vai tiešām viņiem nav jāievēro nekāds lidojuma koridors? Vai degvielas taupīšana ir pāri visam? Tikai un vienīgi Air Baltic lidmašīnas tā rīkojas! Kāpēc citu kompāniju lidmašīnas var lidot Rīgas līča virzienā un tad mainīt lidojuma virzienu, bet Air Baltic - nē!
AirBaltic - Slikts serviss
Paldies, airbaltic, par jauko dzimšanas dienas dāvanu! Savas mantkārības un šaurās domāšanas dēļ,cilvēks netiek mājās. Varbūt pasekojiet līdz pasaules notikumiem un šādas negatīvas pieredzes dēļ nezaudēsiet klientus! Biļetes tika iegādātas laicīgi (otrs vīrietis vispār biļetes nopirka 2017.gada augustā!) cik laicīgi ir jānopērk biļetes un jāiečekojas,lai tiktu lidmašīnā Un nekāda kompensācija nespēj kliedēt šo negatīvo pieredzi! Malači, tā turpiniet un drīz vieni paši varēsiet plivināties gaisā! Reiss: Dānija-Latvija,ap plkst. 20:40 pēc LV laika!
AirBaltic - Melošana
Достали не реально, пихают рекламу на дурака, начинаешь оформлять билет так не дают, и начинают по техническим причинам изменять цену. В итоге на 50 Евро цена стала дороже, вопрос времени был минута. Что за ценовая политика у этой долбанной компании, пускают пыль в глаза а после когда ты уже инсайдер берут тебя и тупо обманывают. Причем пишут обратиться в колл центр и бронировать там, когда звонили цена была еще дороже чем у них же на сайте. Будете бронировать билеты приготовьтесь при...
AirBaltic - Slikts serviss bezatbildība no lidostas darbinieku puses
Kauns ka mums ir avio kompānija kam klienta problēmas ir vienaldzīgas. Galvenais iekasēt naudu no pasažiera.. Un lai pazūd. Var noņemt no reisa ja koferis 1 gramu par smagu, pārdevam vairak bilešu nav vietas, nepaspēja uz gate 5-10 min. Nav sportiski ātrs un bezkaunīgs. Jo jāgrūsta visi kas pagadās ceļā.. - sūtit reklāmas par akcijas un tad parādās cita summa. Pirkšanai. Palīdzibas nebūs, bet tikai atrunas.. Esam pirmā vietā sūdzību skaitā. Darbinieki rupji nezinoši vienaldzīgi. Esmu aplidojusi...
AirBaltic - Naudas ieturēšana
Iegādājos biļeti uz 15. Aprīli un nācās atcelt veselības dēļ (rakstiskā veidā pēc operācijas oficiāla ārstniecības iestāde austrijā neatļāva lidot) atcēlu lidojumu vakardien (21. Martā) , kas manuprāt ir ļoti laicīgi, un 150€ vietā man atgrieza 6,57€, kas attiecīgi ir lidostas nodoklis, kautgan noteikumos ir minēts, ka ja veselības iemeslu dēļ cilvēkam nav iespēja uzkāpt uz klāja, biļetes summa tiek atgriezta! Kā attaisnojums man tika pateikts, ka jūs esat iegādājies lētāko pieejamo biļeti tajā...
AirBaltic - Nopirku biļeti, laicīgi iečekojos, bet tā kā airbaltic pārdod vairāk biļetescnekā sēdviet tad mani neielaida lidmašīnā.
Kompānija tirgo vairāk biļetes nekā tā spēj uzņemt uz klāja. Laicīgi nopirku biļetes un iečekojos, bet neielaida lidmašīnā jo nav vietas. Rezultātā jālido pēc vairākām stundām uz Somiju tad atkal jāpārsēžas lai tiktu uz Rīgu. Plāni izjaukti, un kompensācija 400 eur man neiznāca proporcionāla zaudējumam...
AirBaltic - Krāpšana un patērētaju tiesību neievērošana...
Sveiki! Pasūtīju biļetes Somija-Latvija! Aizpildot pieteikumu un samaksājot par biļetēm, ievēroju ka esmu uzrakstījis nepareizo uzvārdu, pasūtot biļeti, domāju par meitu un viņas veselību, un ierakstīju draudzenes uzvārda vietā savu uzvārdu... Oky, rakstu Airbaltic ar lūgumu par papildus samaksu nomainit to uzvārdu uz pareizo... Atbilde = šai biļešu klasei nav iespēja nomainīt nedz uzvārdu, nedz vārdu... Praktiski sanāk tā ka, pakalpojumu vairs nevaru saņemt... Nauda samaksāta, bet pakalpojumu...
AirBaltic - Nemaksā kompensācijas par atceltiem lidojumiem
13.08.2017. Burtiski 50 min. Pirma izlidošanas tika atcelts bt reiss 345 rīga - kauņa, nenodrošinot nokļūšanu kauņā, izlidojot ne ātrāk kā 1 stundu pirms vai ierodoties kauņā ne vēlāk kā 2 stundas pec paredzetā ierašanās laika. Atbilstoši es regulas par aviopasažieru tiesībām prasībām. Tā vietā, lai samaksātu kompensāciju 2 pasažieiem 500 eur apjomā, bt tērē manu laiku un raksta bezjēdzīgas atbildes: "vēlos jums paskaidrot, ka lidojums tika atcelts neparedzama tehniska defekta dēļ. Plānotajam...
AirBaltic - Neatbildīga rīcība pret klientu
Situācija sekojoša: Ģimene (Sieva, divi bērni (3 gadi un 11 mēneši, vīrs) ceļoja no Londonas (Getvika) uz Latviju. Vīram pie iečekošanās tika samaksāta papildus maksa par izvēlētu vietu tuvāk ģimenei. 3 stundas pirms lidojuma tika paziņots, ka viņš ir stand by. Rezultātā sievai ir stress un vairs nav iespēja bērnu barot ar krūti. Kur palika samaksātā nauda? Vai vispār Jūs domājat ar prātu, kā sieva ar diviem maziem bērniem ceļo viena pati. Šis tā netiks atstāts, sūdzēšos citām iestādēm.
AirBaltic - Krāpšana
Ceļoju bieži. Esmu sastapusies ar dažadam situācijām, bet izskatās, ka airbaltic domā, ka ir paši "gudrākie". Nu kā ar viņiem lidot, ja katru reizi (neparspilešu katru reizi) , kad vēlos iegadāties biļetes no sakuma norāda vienu cenu, kad esi jau gatavs veikt maksājumu tevi izmet no lapas norādot "ka nespēj garantēt cenu" un uzreiz cena ir paaugstināta. Goda vārds, cien. Airbaltic, Jūs domājat, ka esam idioti? Jusu cenu politika un attieksme pret potenciālajiem klientiem ir vienkārši...
AirBaltic - Krāpšana
Nepietiekama informācijas sniegšana mājas lapa līdz ar ko sanāca nepatīkama situācija uz muitas! Sakara ar dokumentiem! Un kā jau pieņemts viņi visu noliedz! Un dīvainākos, ka burtiski pēc mēneša visas sadaļas tiek pielikts viens teikums klāt un pierādīt jau viņiem nevar, ka iepriekš tāds nekas nebija!
AirBaltic - Krāpšana
šorīt no rīta man atnāca e-mails ar sekojošu informāciju- lēti ceļojumi Bilunda-Rīga sākot no 99€ turp,atpakaļ Ja ir iedota šāda cena, tātad kādos no datumiem šī cena ir pieejama, bet izejot cauri visam kalendāram šādas cenas nav. Zvanot uz AirBaltic man atbild, ka cena ir fleksibla-sākot no...un iespējams kāds jau ir iegādājies šīs biļetes pa konkrēto cenu...Kā tas ir iespējams, ja es izpētīju visas cenas līdzko man atnāca e-mail. E-mails atnāca 08:03 Zvans AirBaltic 08:09 Vai tiešām?
AirBaltic - biletes iegade
Nekad nebiju sajūsma par Airbaltic kompāniju, biezi redzot cik garas rindas stāv pie Airbaltic info centra, gaidot autobusu lidojumā vietā vai vnk tādēļ ka reiss tika atcelts. Bēdīgi slavens kantoris. Tagad pats jau trešo dienu mēģinu nopirkt biļeti uz Vāciju un apmaksāt lidojumu caur Paypal, bet pagāja 3 dienas un mani joprojām izmet atpakaļ uz galveno lapu.
AirBaltic - Attieksme pret bērniem
Lidojām reisā Monako-Rīga, BT696, kur mazās meitenes savā starpā spēlējās lidmašīnās ejā. Stjuartes vārdā Līga jau bija jaušama neapmierinātība, kad bērnu dēļ tika traucēta viņas eja...līdz vienā brīdī viņa sagrāba bērnus aiz rokas un paraustīja..Diemžēl arī mani nervi neizturēja un sāku uz viņas burtiski bļaut, uz ko bija atbilde, bērniem jāsēž ir savos krēslos...tik man ir jautājums, vai nu Līgai nav savu bērnu vai kas ir par problēmu, bet diemžēl bērni 3 stundas nesēž tā vienkārši...
AirBaltic - atcelto reisu vietā tiek maldināti cilvēki un nav viņiem risinājums
Šodien 17.09.16. Tika slegta ielidošana un izlidošana no lidostas Rīgas. Par ielidošanu un izlidošanu informācijā bardaks. Zvanot uz maksas izziņu tālr.nauda par zvanu tika iekasēta vājprātā...uzdodot jautājumu par reisiem kuriem jābūt pēc grafika...atbildi neviens nesniedz..atbildot ka neko nezinot!!!! Superrr..ne..airbaltic rullee. Sekoju līdzi kā viņi norāda... viss it kā turpinās..reisus pārceļ uz vēlāku laiku...tik 10min pirms norādītās izlidošanas reiss tiek Atcelts...turklāt neko...
AirBaltic - slikts serviss
Lidoju 16.09.16 no Rigas uz Londonu, Gatviku, reiss BT653, biju pasutijusi maltiti Lasis terjaki merce, 9 eiro. Lasis - mazitins gabalins, virspuse melns, divi maz mazitini saldo piparu gabalini, viens cukini gabalins, tejkarote risu. Terjaki merci neatradu, ka ari sali un piparus. Toties bija cukura pacina un sausa krejuma pacina. 150 ml apelsinu sulas un cake brownie.. Skelite rupjmaizes, starp citu, garsiga, un sviesta pacina. Izskatijas tas viss loti, loti nabadzigi, jo ielikt mazak...
AirBaltic - serviss un attieksme
Zvanīju šai kompānijai,lai samainī'itu aviobiļeti un atlidotu uz Latviju apmēram 2 nedēļas ātrāk sakarā ar to, ka māte nokļuva slimnīcā un ārsti nedeva nekādas cerības.Atpakaļbiļete jau bija nopirkta internetā. bet bez papilus maksas, jo neviens jau savu aiziešanu viņpasaulē neplāno. Izrādās, ka šo kompāniju var sazvanīt tikai par PAUGSTINĀTAS maksas tālruņiem.....Sākumā attieksme bija visnotaļ saproroša, bet tad pēkšņi tika paziņots, ka vajadzīga miršanas apliecība....Sacīju, ka cilvēks vēl ir...