Adrese: |
Starptautiskā Lidosta Rīga Rīga Mārupes novads Latvia - LV-1053 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | 90001100 +371 6 7207069 |
Fakss: | +371 6 7207369 |
Informācija: | Administrācija |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 16:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Ceļojumi • Aviokompānijas |
Sociālie tīkli: |
AirBaltic - Sūdzības un atsauksmes
AirBaltic - Bojājums/slikts serviss/Bagāžas atgriešana
27.01.23. lidoju no Salonikiem (Grieķija) caur Frankfurti (ar pārsēšanos) uz Rīgu. Rīgas lidostā bagāžas soma 27.01.23. tā arī nenonāca. Nācās pieteikt bagāžas iztrūkumu Lost&Found kantorī. Pēc 4 kalendārām dienām man atveda somu ar kurjeru uz mājām - netīru, ar salauztu rāvējslēdzēju un bez jebkādas piedāvātās kompensācijas no Airbaltic puses. Rūpes par klientu un serviss augstā līmenī? Lidojošs boltiks jūs esat, bet ne Airbaltic aviokompānija...
AirBaltic - Klientu maldināšana, ja ne pat krāpšanās
Airbaltic paziņo, ka reiss atcelts, piedāvā manu pa lētu naudu un ļoti savlaicīgi pirktu biļeti mainīt pret citiem datumiem vai adgtiezt naudu... Bet tai pašā laikā biļetes ir pieejamas uz manu plānoto reisu...Acīmredzami, ka reiss nav atcelts, tikai manu biļeti plāno pārdot par daudz augstāku cenu... Nedaudz pretīga sajūta, zinot ka par cik tur % valsts kompānija... Mani vienkāršā valodā čakarē...
AirBaltic - Aizkavēts reiss un pazaudēti bērnu rati
Sākšu ar to, ka lidojums tika aizkavēts par 1.5h līdz ar ko nokavēju tranzītu. Airbaltic apmaksāja viesnīcu, taksi utt. Lidojums notika nākamajā dienā arī tranzītā parīzē. Galamērķis tbilisi atlidojot uz tbilisi bērnu rati nav. Bērnam 8 Mēneši. Arī, kad Rīgā nodevām bagažu man nevisai patika birka, ko airbaltic uzzlīmēja uz ratiem nekādas informācijas par galamērķi. Tikai mans uzvārds un viss. Tranzītā parīzē, lai tiktu uz tbilisi vajadzēja ar airfrance lidot. Tagad esmu 5. Dienu tbilisi dusma...
AirBaltic - Slikts serviss
Nopirku biļetes lidošanai uz Norvēģiju Airbaltic kompānijā un biju ļoti vīlusies, kad jaunas lidmašīnas vietā man bija jālido ar vecu, sagrabējušu lidmašīnu ar kompāniju carpatair. Airbaltic krāp savus klientus nopirktā pakalpojuma vietā, nebrīdinot, slepus iebāžot pasažierus norakstītā lidmašīnā. Neiesaku tuvākā laikā nevienam izmantot airbaltic pakalpojumus! Ceru, ka aviokompānijas menedžeri atrisinās situāciju.
AirBaltic - Ignorē klientus un nevēlas uzņemties atbildību!
Jau vairāk kā pirms divām nedēļām man tika aizkavēts reiss par 3h, kā rezultātā nokavēju arī savienoto reisu un galamērķī nonācu 12 h vēlāk. Līdz pat šim momentam neesmu saņēmusi savu bagāžu, taču sazināties ar airbaltic ir praktiski neiespējami. Uz e-pastiem man netiek atbildēts vispār, un klientu apkalpē neviens nav ieinteresēts palīdzēt. Regulāri tieku sūtīta pie citiem kolēģiem, vai tiek pāradresēts zvans uz numuriem, kas neceļ klausuli. Airbaltic nevēlas uzņemties atbildību par notikušo, un, ja izdodas kādu sazvanīt, tad "rāda ar pirkstiem" uz jebkuru citu aviokompāniju, lidostu utt.
AirBaltic - Bezatbildība!!! Nepiegādā pasažierus gala mērķī, bet izmet svešā vietā!!
Bezatbildība un krāpniecība! Reisus vienmēr aizkavē, neizlido laicīgi solītajā laikā. No sākuma pārcēla reisu uz 1 stundu un samainīja uz airhorizont lidmašīnu. Pēc gaidīšanas stundas apsēžāmies lidmašīnā, bet nelīdojām! Sēdējām lidmašīnā lidlaukā gaidīšanas režīmā bez gaisa un ūdens vēl ap 2 stundām! Un pats jautrākais, ka mūs nepiegādāja gala mērķī un 2: 00 naktī izmeta Palangas lidlaukā, kad 22: 00 bija jābūt Rīgā! Protams, airbaltic neparūpējās par cilvēku izmitināšanu! Gaidījām kad beigsies šīs murgs līdz 13: 30 nākamās dienas! Sargājaties no airbaltic aviokompānijas!
AirBaltic - Izmet pasažierus naktī svešā lidostā un neliekas ne zinis 13 stundas!!!
Vai esat mēģinājis divos naktī nepazīstamā pilsētā atrast naktsmītni? Nē? Tas airbaltic nodrošinās jums šo burvīgo piedzīvojumu! Jau iepriekšējā komentārā rakstīju par airbaltic nedienām ar kavētiem reisiem. Bet, ka izrādās, tas bija tikai sākums! Pēc 2 st un 45 minūšu gaidīšanas (no kuriem 2 stundas pagāja ieslēgtiem karstā lidmašīnā, jo ārā bija 27 grādi, un bez ūdens) mēs beidzot izlidojām. Taču pusstundu pirms nosēšanās mums tika paziņots, ka Rīgas lidostā ir remonts un mēs nosēžamie...
AirBaltic - Lidojumi kavējas par vismaz 2 stundām!!!
Nekad mūžā vairs nepirkšu Airbaltic biļetes, un nevienam neiesaku. Kuram interesanti, palasiet 16.06.22 Travelnews rakstu par to, ka Airbaltic trūkst detaļas, tā kā acīmredzot šāds serviss ir uz palikšanu. Tieši šobrīd sēžu lidmašīnā, kurai vajadzēja izlidot pirms 2 stundām, un ik pēc 15 min mums saka, ka vēl 15 jāgaida... Turklāt, lidmašīna nemaz nav Airbaltic, bet kaut kādas Maltas čartera aviokompānijas. Un, pirms nedēļas bija tieši tas pats, kavēts lidojums par 2 stundām.
AirBaltic - Lidojumu kavējumi
Ja JUMS JŪSU LAIKS IR DĀRGS, tad nekādā gadījumā nepaļaujieties uz Airbaltic, 80% LIDOJUMI KAVĒ KĀ MINIMUMS 1 LĪDZ 2 STUNDĀM, šādu statistiku esam ar visiem darba kolēģiem (kuri 4 reizes nedēļā lido) pēdējo mēnešu laikā saskaitījuši, un kas ir daudz sliktāk- tieši tuvie reisi ir tie, kuri nekad nepaceļās laikā! Pilnīgs trakums, ka es Jums saku! Tik slikti ar laikiem nekad nekur mav bijis! ŠAUSMAS! Un galvenais, ka Airbalticam par to ir pilnīgi napļivatj! Man kauns par Airbaltic, KAUTKAS IR JĀMAINA!
AirBaltic - Lidojuma kavēšanās un pilnīga neieinteresētība no Airbaltic puses
Pāris dienu laikā vairāki lidojumi kavējās par stundu līdz pat 4 stundām. Braucot uz Briseli svētdienas lidojums aizkavējās par 1h, savukārt trešdienas vakarā lidojums atpakaļ aizkavējās par vairāk kā 3h. Zvanot uz kontaktālruni, no darbinieka nebija nekādas ieinteresētības un palīdzības. Eiropas savienības regula EC261/2004 par lidojumu aizkavēšanās kompensāciju netika ievērota, pat vaučeri, ko citas lidsabiedrības izsniedz proaktīvi, Airbaltic neizsniedza vispār. Ļoti neprofesionāla attieksme!
AirBaltic - Reisa kavēšanās un atcelti reisi
Bijām nopirkuši biļētes no Rīgas uz Dublinu caur Viļņu, jo tas bija dienas reiss, lai nevajadzētu 6 no rīta lidot, jo mums ir nelielas grūtības ( bērns ar īpašām vajadzībām ). Iepriekšējā dienā saņēmu sms , ka reiss no Viļņas uz Dublinu ir atcelts. Braucu uzreiz uz lidostu, lai atrastu piemērotu lidojumu. Rezultātā lidojām 2 dienas vēlāk ar kaut kādu čehu aviokompānijas lidmašīnu,kas bija briesmīgā stāvoklī. Veca, ar salauztiem galdiņiem, priekšējā sēdekļa mugura 50 cm no sejas... Briesmīgi! Cik ilgi tas turpināsies?
AirBaltic - Mūžīgā lidojumu pārcelšana un kavēšanās
Lidojumi nekad nenotiek laikā, esmu regulārs airbaltic pasažieris un tik tiešām ar skumjām jāSaka, ka no 40 manis veiktajiem lidojumiem no berlīnes uz rīgu pēdējo 6 mēnešu laikā tikai 2 ir bijuši precīzi laikā, konstantas lidojumu pārcelšanas pēdējā brīdī, kad esi jau lidostā, šai kompānijai ir zelta standarts, atcelšanas ir nedaudz retāk, taču konstanti esošas! Tas ir tik tiešām skumji, jo kā latvietis vēlos atbalstīt mūsu uzņēmumus, taču ar šādu darbības stilu jūtos pretīgi, kad man ar...
AirBaltic - Slikts serviss
Neuzticaties šij kompānijai! Reisi kavējas. Bieži pārliek lidojuma laikus. Bieži tas velkas lidz pat 10h uzticība šadai aviokompānijai manās acīs ir 0. Rada tik klientam papildus izmaksas un pilnīgi ignorē jel kādu kompensāciju atmaksu. Nekad vairs nelidošu ar šo aviokompāniju. Citiem, iesaku nākotnē izvelēties kādu labāku aviokompāniju, tikai ne Airbaltic.
AirBaltic - Sliktākā aviokompānija ar kādu esmu saskāries
Ļooooooti skumji, ka lv aviokompānijai ir tik bēdīga politika. Visu laiku šajā kompānijā tiek stumta nodokļu maksātāju nauda, bet pret klientiem izturas kā pret mēs***m! 1) jau tas fakts ka lai viņus sazvanītu - zvans ir maksas. Pilnīgi visām normālām avio līnijām pasaulē ir "Toll Free" numuri, jeb bezmaksas. 2) nopirkām biļetes uz Daniju, beigās sanāca, ka gribēju atcelt. Biļetes ir non-refundable, ok saprotu, katram fare, ir "fare rules", saprotu, ka nauda ir zaudēta, atgriezt var tikai...
AirBaltic - Maldinoša prakse
Airbaltic veic maldinošu uzņēmējdarbību! Cenas labas lidojumiem? Vēlējāmies lidot 4 personas Nopirkt varējām vienā reizē 2 biļetes, nopirkām samaksājām Tad mēģinājām vēl nopirkt pieaugušais +bērns , mājaslapa neļāva , nopirkām tikai 1pieaugušo Tad pirkām priekš bērna vienu pieaugušā biļeti ar papildus piemaksu , lai var samainīt vēlāk uz bērna biļeti. Jo bērnam atsevišķi neļauj nopirkt. Air baltic nevēlas mainīt pieaugušā biļeti pret bērna. Kaut bērnam būtu jābūt lētāk. tad izdomā , ka samainī...
AirBaltic - Spamošana, uzbāzīga reklāmu sūtīšana
Šī kompānija konkrēti jau apnikusi ar savām agresīvam reklāmām un regulāro spamu manā e-pastā. Būtība ir tāda, tika iegādātas ar rezervāciju biļetes. Uz e-pastu Saka pienākt reklāmas par atlaidi bagāžai. E-pastā nospiežu atteikties no šādu ziņu saņemšanas, taču viss turpinās - ik pa laikam atkal reklāmas. Sazinos ar viņu operatoriem, pasaka ka redziet ar to ir par maz kas tiek darīts, lai atteiktos no reklāmām. Esot vēl viens punkts jānospiež, lai reklāmu nebūtu. Ok, tiek izdarīts, kādu laiku...
AirBaltic - Nelauj lidot māmiņai ar trim bērniem, pazemo un ņirgājas
Māmiņa viena lido uz Vāciju ar trim maziem bērniem, viss norit labi līdz jākāpj uz lidmašīnu kur pasaka ka ne jums nav govis testa, māmiņa stāv un gaida kamēr tiek ielaisti visi pārējie lidmašīna, tas viss apmēram vairāk ka 30 minūtes, pēc tam tiek pateikts jūs jau varējāt pa šo laiku uztaisīt testu es jūs atteicu un jūs nekur nelidojat, nekādu naudu neatgriež pērkat jaunu biļeti, māmiņa ar trim bērniem kas krāj visu gadu lai aizbrauktu nevar atļauties pēkšņi nopirkt uz vienu galu visiem...
AirBaltic - Обман, плохой серис
Снова произошла неприятная ситуация с компанией Airbaltic. Был оплачен дополнительный багаж заблаговременно. То есть к сдаче багажа было 46 кг. Приехав в аэропорт Пулково, меня заставили оплатить 60€ в связи с тем, что вес чемодана составил 35 кг! На мой вопрос, почему я должна оплачивать, если уже оплатила, мне было сказано, что более 32кг в одном чемодане не допускается. Но на посадочном талоне такой информации не было. Про ручную кладь всё чётко написано, а про сдаваемый багаж одна цифра-46...
AirBaltic - Maldinoša informācija
Uzskatu, ka teikums Airbaltic mājaslapā "Visas Biļetes ir maināmas" ir maldinošs un būtu jāpabeidz - "visas biļetes ir maināmas pēc tarifu plāna. " tad ari pasažierim ar 8 klašu izglītību būs skaidrs, ka opcija nav bezmaksas.
AirBaltic - Плохой сервис
26.07.2921 в 8.00 осуществлялся рейс Рига - Санкт-Петербург. Прибыв в аэропорт за 2,5 часа, я почти два часа провела в очереди, чтобы сдать багаж. Ни о каком быстром обслуживании, дистанции речи вообще не шло. Очень мало стоек. Это при условии, что я была зарегистрирована на рейс, было необходимо только сдать багаж. Перед полетом было заказано и оплачено питание на борту. Но питание по неизвестным причинам было не организовано. Персонал попросил меня показать инвойс, где указано, что у меня...