AirBaltic

Air Baltic Corporation AS
Adrese: Starptautiskā Lidosta Rīga
Rīga Mārupes novads
Latvia - LV-1053
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: 90001100
+371 6 7207069
Fakss: +371 6 7207369
Informācija: Administrācija
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 16:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Ceļojumi  •  Aviokompānijas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

3%
Sūdzības
162
Atrisinātas
2
Ar atbildēm
10
Apskatīt statistiku

AirBaltic - Sūdzības un atsauksmes

AirBaltic - Багаж, стоянка

Багаж, стоянка Сегодня возвращалась с Дании, купили билет за 72, 00 Лс, оказалось, что еще и за багаж надо платить. в конечном счете мы заплатили 145 лат. Летели нормально, но обслуживание ужастное, стюардессы с грустными лицами ходили, создавалось такое ощущение как будто они работали 3-ое суток без отдыха.. Прилетели в Ригу, по началу в самолете ждали пока трап привезут, в салоне дышать было нечем, дети резко начали реветь у кого-то началась паника, но тут озарило работников открыть выход.На автобусах...

AirBaltic - airBaltic

airBaltic Пытался зарегистрироваться в интернете на рейс из Берлина в Ригу. Все как обычно. До этого успешно зарегистрировался на рейс с AirBerlin из Штутгарта в Берлин - без проблем. Но с AirBaltic не все так просто. Выдали сообщение на странице, что на данный рейс регистрация в интернете невозможна и следует обратиться за регистрацией в аэропорт Тегель. В день вылета, за несколько часов, попытался еще раз, но на этот раз информация на странице гласила о том, что данное предложение было отменено или...

AirBaltic - Nepatiesi sniegta informacija!!!

Nepatiesi sniegta informacija!!! Problema ir sekojosa! Visiem ir zinama situacija, ka bija attcelti lidojumi del vulkana izvirduma, nu tas ta ka butu skaidrs. Mans virs taja bridi atradas Francija(Nice), pasutiju vinam bileti caur internetu uz 17.04.10. Ka ari citus, so lidojumu ari atcela! Vins devas uz sis airBaltic kasi, kur vinam iedeva numuru uz kuru zvanit un pasutija 3 majas talak. Nekadas izmitinasanas uz barosanas nebija piedavats, ka vini te skandinaja, itka vinu kompanija "rupejas" par saviem klientiem. Me...

AirBaltic - Stjuartes nekorekta rīcība

Stjuartes nekorekta rīcība 06.02.2010, 3 cilvēki lidojām ar jūsu aviokompāniju uz Hurgadu, un vienai manai ceļa biedrenei bija 50 gadu jubileja. Bijām nolēmušas to lidmašīnā nedaudz atzīmēt, bet jūsu asortiments(kurš ir galīgi nekāds, vīns tikai sausais, alus, nekāda izvēle, degvīns- kurš mums nelikās piemērots un kautkāds briesmīgs koktēlis)mūs galīgi neiepriecināja, tāpēc arī nolēmām atvērt lidostā iegādāto koktēli, kurš tika ieliets plastmasa glāzītēs, pie mums pienaca vecākā stjuarte un ļoti taktiski aizrādija, ka...

AirBaltic - aviokompanija

aviokompanija Lidojot janvāra sākumā uz Oslo novēroju - nabaga meitene ņemās pa geitu- pasažieri nebordojas, biļešu automāts pīkst, reiss kavējas, pasažieri ir neapmierināti.Vai tad tiešām Air baltic nevar atļauties pieņemt darbā vairāk aģentu? Tas pats attiecas arī uz čekinu - no rītiem garas rindas un tikai 4-5galdiņi ir vaļā! nu protams, es saprotu ka ir jāekanomē, lai Bertoldiņam sanāktu aldziņa, bet taču nevajag to darīt uz izlidojošo pasažieru rēķina!

AirBaltic - Maksa par reģistrāciju

Maksa par reģistrāciju AIRBALTIC PAZĪŅOJUMĀ:No šī gada 16.novembra Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" ieviesīs maksu par reģistrāciju lidojumiem lidostā piecu eiro (latu) apmērā katram pasažierim, informē aviokompānija. Maksa par reģistrāciju lidojumam attieksies uz ekonomiskās klases pasažieriem, kuru biļetes iegādātas pēc jauno noteikumu izsludināšanas 4. novembrī. No reģistrācijas maksas lidostā ir atbrīvoti pasažieri ar kustību traucējumiem, bērni līdz 12 gadu vecumam un pasažieri, kas lidojumam...

AirBaltic - Viss sliktākais serviss

Viss sliktākais serviss Pēdējā pusgada laikā sanāk diezgan daudz lidināties pa Eiropu vidēji 6 reizes mēnesī un aviobiljetes rezervē uzņēmums kurā strādāju. Par cik dzīvoju Latvijā lielāko tiesu sanāk pirmā lidmašina (ja ir paredzama pārsēšanās tālākam ceļam) ar ko izlidoju ir no AirBaltic avio kompānijas. Līdz šim brīdim pus gada laikā kad esu lidojis ar AirBaltic organizētiem lidojumiem nevienu reizi neesu nokļuvis galamērķi bez problēmām un bez papildus izmaksām, nemaz neskaitot savu nervu bojāšanu sakarā ar to ka...

AirBaltic - Nekad nelidojiet ar Air Baltic

Nekad nelidojiet ar Air Baltic Iesaku nekad velti netērēt naudu un nelidot ar Air Baltic. Nododot bagāžu Air Baltic rokās, mani apzaga un galamērķī ierados ar spēčigi patukšotu koferi. Attieksme pēc tam arī pretīga. Velti piebilst, ka neko no nozagtā man neatlīdzināja un pat necentās palīdzēt. Lidojot ar lētajām kompānijām, nekad nebija nācies piedzīvot, ka, nododot bagāžu, darbinieki viņu apzags. Normāla kompānija censtos cīnīties ar problēmām iekšienē, nevis vainot un atkratīties no klienta. Nekad dzīvē vairs nelidošu ar...

AirBaltic - Pazudušas somas un slikta attieksme

Pazudušas somas un slikta attieksme Pirmkārt:esmu pati stjuarte un ja man sāk stāstīt nezin kādus brīnumus, ka pirmajā rindā nedrīkstot sēdēt ar lauztu kāju, bet mazgadīgus bērnus šī "jaukā" stjuarte iesēdināja, viņas ērtības dēļ, varbūt vajag pateikt taisnību, jo nezin ar ko runā un muļķis neviens arī nav. Otrkārt, kā, ja ir 2 latvieši un viens krievs var paskaidrojumus sniegt krievu valodā. Treškārt, kā stjuarte var latviski cispār nerunāt, bet tikai krieviski vai angliski! Ceturtkārt:pazuda somas un Airbaltic administrācija ir...

A anna 13.07.2009
Komentāri 17 Aviokompānijas

AirBaltic - Uzhasnij podhod k klijentu

Uzhasnij podhod k klijentu Airbaltic- ochenj plohoje obsluzhivanije klijentov, gruboje otnoshenije, sbori i nalogi v 3 raza previshajut stoimostj bileta, a otnoshenije k klijentu hamskoje, sovershenno ne otvechajut za svoi dejstvija i obeshjanija., polnij otstoj, narod beregite svoi nervi i denjgi

K KATJA 19.05.2009
Komentāri 10 Aviokompānijas

AirBaltic - Nekorekta rīcība

Nekorekta rīcība AirBaltic jau kuro reizi atceļ vai maina reisus. Nesen biju Berlīnē reiss bija paredzēts 19:40, bet iepriekšējā dienā pienāca sms, ka reiss tiek pārcelts uz 15:30, līdz ar to izjaukts viss plānotais darba grafiks un tikšanās!!! Pusgadu atpakaļ nopirku biļetes uz Venēciju, kā dāvanu, lai apsveiktu ģimenes locekļus īpašā jubilejā, tagad atnāk sms, ka atpakaļ ceļa reiss tiek vispār dzēts un vai nu tiek atdotas biļetes atpakaļ vai arī tiek pārceltas uz nākamo dienu. Viesnīca ir apmaksāta un...

AirBaltic - Slikta apkalposana un attieksme!

Slikta apkalposana un attieksme! Vakar no rita atgriezos no Irija pec 2 menesu prombutnes. Biju sev un savam delinam izvelejusies sim lidojumam AIR BALTIC un izdariju vislielako kludu ko tagad nozeloju. Kad iegadajos bileti pieregistreju 2 somas, jo tomer celoju ar bernu un visa ka ir tik daudz-biju rekinajusies ar to, ka samaksats ir par 2 somam kurai katrai ieksa varbut pa 20kg, tadel sapirkos daudz ko lidzi, jo zinaju ka ta pat neparsniegsu noteito normu 40kg. Ierados lidosta 8 no rita ar lielu prieku brienu uz...

Z zane 25.01.2009
Komentāri 22 Aviokompānijas

AirBaltic - pakalpojumu kvalitate

pakalpojumu kvalitate Air Baltic ir viena no vissliktakajam aviokompanijam ar kuram nacies lidot! Nelaipna, dazkart pat asa attieksme no apkalpojosa personala lidmasina. Lai gan aviobiletes cena ir diezgan augsta, dzerieni un maltite nav taja ieklauti.Ne reizi izlidosana nav notikusi laika, vismaz par pusstundu lidojumi bija atlikti.Centisos darit visu iespejamo lai nakotne izvairitos lidot ar so aviokompaniju!

AirBaltic - не возмещают ущерб за утраченый багаж

не возмещают ущерб за утраченый багаж 02 августа 2008 года вернулась из Ирландии, а багаж зарегистрированный в Дублине нет. Составили в аэропорту акт, через время написала заявление в компанию о потере багажа и 2 месяца ждала ответа. В конце концов получила ответ, что возмещение получу, но не в полном объеме и то только после того, как предоставлю чеки на все, что было в чемодане, включая сам чемодан. Это был первый шок. Я не расчитывала, что мой багаж свиснут и мне же надо будет отчитываться. Предложили в таком случае купить...

AirBaltic - letaas aviobiletes

letaas aviobiletes Vienkarshi bezkauniga cilveku mulkjosana!!! Esmu shokaa...Uz e-pastu regulari no Air Baltic atnak letie piedavajumi aviobiletem ar e-kjirsiiti, soreiz noleemam, ka gribam ar draugu februari aizlidot uz Barselonu, rakstits, ka biletes no 49Ls, apaksaa pie noteikumiem teksts:"Transakcijas maksa un nodokļi iekļauti cenā. ". Ieejam majas lapaa, izvelamies aptuvenos datumus, skatamies jaa, ir! - turp pa 33Ls, atpaklaj, pa 38Ls - lieliski, uzspiezham...paraadaas astronomiska kopeejaa summa pie...

AirBaltic - atstāj lidostā, bet bagāža aizlido

atstāj lidostā, bet bagāža aizlido Internetā iegādājos biļetes lidojumam Rīga-Sharm el Sheika - Rīga . Uz Ēģipti aizlidoju bez problēmām, bet mājupceļš sagādaja īstas šausmas, ka man, 68 gadus vecam cilvēkam, negribas pat atcerēties. Ierados savlaicīgi lidostā 2008. gada 16.novembrī. lai lidotu uz Rīgu. Piereģistrējos, nodevu bagāžu, izgāju muitas un pasu kontroli, bet uzaicinājuma doties uz lidmašīnu vēl nebija.Devos pastaigā pa lidostu, dzirdēju, ka aicina doties lidmašinu, steidzos samaksāt par pirkumu un skrēju uz izeju...

AirBaltic - Nekorekta informacija

Nekorekta informacija Mers man pilns!Iegadajos aviobiletes Riga-Billund, taka parcelos uz Daniju pa nopietno, tad ari mans kakis tiek nemts lidzi!Bet ko jus domajat, vai tas ir tik vienkarsi?Pieteikt vienam knapi 5. kg smagam kakim nieka bileti?Ko jus, Latvija, un ipasi Air Baltic, tak visadi brinumi notiekas;( Konkreti ieeju Air Baltic majas lapa, melns uz balti zala uzraktits-ja velaties parvest majdzivnieku(suni, kaki vai jenotu), jums nepieciesams maksat tik un tik, ja parvedat salona jamaksa tik un tik, ka ari...

AirBaltic -

Ar so kompaniju jauzmanas, ja kaut kas neapmierina. Air Baltic patvaligi mainija lidojuma nodrosinataju, mani neinformejot. Sekojosi, reisam bija jaregistrejas 45 minutes pirms reisa, nevis 30 minutes. Rezultata nokavets reiss un izdevumi, perkot bileti uz reisu nakamaja diena. Air Baltic naudu negatavojas atgriezt ne par vienu no biletem. Tagad sudzos PTAC, varbut pat vajadzes tiesaties.

AirBaltic -

SERVIS KONECHNO NA UROVNE AEROFLOTA.PRICHEM UBIVAET TO,STO OBJAZATELNO PITAJUTSA NAEB...NACHINAETSJA VSE S WEB SITE--KOGDA ZAKAZIVAESH BILETI RETURN(TUDA I OBR),TO STRANICHKA POKAZIVAET DVE KOLONKI-BILETI TUDA I OTDELNO OBRATNO.ESLI VIBIRAESH SAMIJ DESHEVIJ BILET TUDA,TO TEBE UZHE NE DAJUT KUPITJ DESHEVIJ BILET OBRATNO.TIPA NE XY....J I TAK V ODNU STORONU NA HALJAVU POCHTI LETISH.OTDELNOE SLOVO O CHECK IN (REGISTRACII) V RIGE-KAZHDOJ SOBAKE DELO DO TVOEGO PASPORTA,SAMI NE MOGUT NAJTI VIZI...

AirBaltic -

ESLI NA REGISTRACII VAM VIDALI BILET NA KONKRETNOE MESTO,TO V SALONE SAMOLETA LJUBEZNIE I LENIVIE STUARDESSI VAM MOGUT PREDLOZHITJ PERESESTJ.TK CHASTO PERVIE RJADI NE ZANJATI PASSAZHIRAMI,A ETIM LENIVIM OVECHKAM V LOM POTOM UBIRATJ-MENJATJ PODGOLOVNIKI ITD.SPECIALNO NA CHECK IN ZAKAZIVAJU BILETI POBLIZHE K NOSU-NE TAK CHUVSTVUETSA KREN,DA I POTOM BISTREE VIJDESH IZ SAMOLETA.ETI ZHE PITAJUTSA VSEH SOGNATJ V HVOST I RASSADITJ KUCHNEE.DA I NE OSOBO VEZHLIVIE POPADAJUTSA,POCHTI KAZHDIJ 2OJ RAZ

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes