Adrese: |
Starptautiskā Lidosta Rīga Rīga Mārupes novads Latvia - LV-1053 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | 90001100 +371 6 7207069 |
Fakss: | +371 6 7207369 |
Informācija: | Administrācija |
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 16:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Ceļojumi • Aviokompānijas |
Sociālie tīkli: |
AirBaltic - Sūdzības un atsauksmes
AirBaltic - Reimbursment not in full amount
Message: following claim #262428 was registered through airbaltic claim service. No reply was received. No paid phones were answered within reasonable time >5 min awaiting time. It is very frustrated not to get any feed back from service provider. Charging money for not providing a service is an expression of fraud. #Dear AirBaltic Good day, Due to my flight to Malaga was canceled I have received a voucher supposed to cover expenses for buying a ticket plus a bonus. Value of voucher does not...
AirBaltic - Slikta attieksme
Sveiki! Ļoti skumji kad jūs rīkojat rep. Reisu lai no uk tautieši atgrieztos mājās, un nedevāt tādu iespēju manam dēlam Kristerim Krūzmanim, kuram bija nopirkta avio biļete uz šo reisu 28. Dec. No Gatwick uz latvju. Viņam no rīta esayjet atcēla lidojumu no skotijas invernesas uz Gatwick, slikto laika apstākļu dēļ (sniegs) ... Tad viņus ar autobusu pārveda uz aberdīnas lidostu, un solīja izpildīt lidojumu no aberdeen uz gatwick lidostu, tas arī kavējās, es operatīvi darbojos, zvanīju uz...
AirBaltic - Naudas grābēji
Airbaltic ir negodīga, korporatīva attieksme pret pasažierēm rokas bagāžas atļautā svara jautājumā. Es parasti ar šo aviokompāniju nelidoju, jo zinu, no citu stāstītā, ka viņi par katru pabildus gramu rokas bagāžas svaram kāsīs 60 eiro no manis, bet šoreiz man diemžēl nebija citas iespējas kā atgriezties mājās uz ziemassvētkiem. Es biju šokā, ka pat tagad, kad viņiem būtu jānovērtē katrs pasažieris, par cik lidotāju pašlaik ir krietni mazāk, un jāpriecājas par to, ka vispār kāds izmanto...
AirBaltic - Lidojuma atcelšana sakarā ar COVID-19
Sveicināti! Gribēju padalāties ar savu negatīvo pieredzi sadarbojoties ar Airbaltic aviokompāniju. Vēl pirms sākas covid-19 izplatība (t. I. 2020. Gada janvāra beigas) , iegādājos 2 Airbaltic aviobiļetes uz lidojumu Riga-Brisele-Riga. Tā ka bija plānots pavadīt Briselē tikai brīvdienas, pērku Basic biļetes. Lidojums bija plānots uz 2020. Gada septembra beigām. Laika gaitā un tuvāk lidojuma datumam noskaidrojam, ka diemžēl Beļģijā ir sarkanā sarakstā. Izdomājam, ka lidot negribam, jo ir...
AtrisinātaAirBaltic - Krāpšana
Airbaltic šobrīd pārdod neeksistējošus lidojumus, kad iegādājies biļeti, dažas dienas vēlāk atnāks e-pasts, ka lidojums ir atcelts, protams, tu vari rezervēt citu lidojumu, ja nu brīnuma kārtā izdosies sazvanīt aviokompāniju uz norādīto maksas tālruni. Jo uz rakstiskiem jautājumiem viņi vienkārši neatbild. Kad tomēr izdosies sazvanīt, izrādīsies visi lidojumi pēkšņi ir atcelti līdz 1.10.20 un varbūt vēl ilgāk! Nevienā momentā rezervējot biļetes netiek sniegta informācija, ka šie reisi vispār...
AirBaltic - Negodīga naudas atmaksas kartība
2. Aprīlī atnāca ziņa par atceltu lidojumu. Aizpildīju anketu par naudas atmaksu un nosūtīju. Tika solīta naudas atmaksa 90 dienu laikā. Ta ka biju pirkusi biļetes ar dalīti maksājumu, tad jūnija sākumā atnāca paziņojums par otrā maksājuma termiņu. Sazinājos ar operatori, kādēļ nāk atgādinājums, ja reiss atcelts un esmu pieteijusies uz naudas atmaksu, man atbildēja, ja viss kārtībā. Kad pagāja 90 dienas un naudiņa vēl nebija, atkal zvanīju operatorei, neko īsti skaidru viņa neatbildēja, vien...
AirBaltic - Плохой сервис
8 августа должен был лететь в Амстердам рейсом BT617 в 07:45. Приехал из Вентспилса за 2 часа. При регистрации сообщили что рейс отменен ещё вчера вечером. По электронной почте присылали Veselības aizsardzības noteikumi, kas jāievēro ceļojot, а вот об отмене рейса не известили. Зря ездил в Ригу ночью.
AirBaltic - Par biļetes rezervēšanu pa tālruni tiks iekasēta papildu maksa par pakalpojumu
Dostali Realjno, chto za kompanija?!Zvonish po telefonu, ne podnimajut trubku, za minutu plata 0.52 centa. Posle togo kogda oni minutu rasskazivajut o tom chto u nih pravila, i oni zapisivajut zvonok, i viberite jazik i esjo chto to, govorjat vse operatori zanjati i chto za ozhidanie operatora vzimaetjsa uzhe povishenaja plata! Oni chto ohreneli! Samoe debiljnoe chto rezervacii biletov na sajte net , chtob mozhno bilo oplatitj c techenie 24 chasov, toljko po telefonu uslugu pridostavljajut, i...
AirBaltic - Slikts serviss
Labdien! Diemžēl šodien sanāca nokavēt lidmašīnu dēļ darbinieku nepareizas informācijas izsniegšanas. Kurš apmaksās biļeti? Kurš apmaksas papildus izdevumus, kas tagad jāveic dēļ cita transporta izmantošanas? Cilvēks bija jau stundu iepriekš klāt. Citās lidostās ir max kādas 20 min un ir jābūt. Šeit nez no kurienes ir 40 min? Kur par to ir rakstīts? Nu labi, par reģistrēšanās kavējumu samaksāja sodu. Tālāk darbinieks nosūta uz pilnīgi citu lidostas galu, kamēr dzird pa lidostas skaļruņiem...
AirBaltic - Kur ir mana nauda?
Covid 19 dēļ man tiek atcelts kongress, kas bija vienīgais mērķis lidojumam. Sākuma to pārcēla uz jūliju, bet pēc tam atcēla pavisam! Ar visam kompānijām - nekādu problēmu, zinot kāda ir situācija, atgriez naudu! Vienīgi ar Airbaltic ir problēmas. Manu 148€ vieta man piedāvā atgriezt 35,50€, kas ir kautkads neizmantos lidostas nodokļus! Kas tas vispār par muļķībām? Kur ir mana nauda? 113€ atstās sev - neko sev dāvana, ne? Airbaltic - ka jums nav kauns? Jūs ēsta krāpnieku un zagļi! Tas lidojum...
AirBaltic - Atcelti lidojumi
Airbaltic man atcēla 3 lidojumus! Pie tam visi lidojumi manis rezervētajos datumus notiek (!) , respektīvi, lidojumi ir brutāli atcelti nevis vienkarsi piedāvāts mainit lidojuma laikus! Kad ieeju airbaltic mājaslapa lai atvertu savas rezervācijas un mainītu lidojuma laikus, vienmēr met ara error! Sanāk jāzvana uz maksas tālruni un vel papildus jātere nauda! Maksas tālrunim visu laiku aizņemta līnija, un par nenotikusi savienojumu, par katru minuti skaita 52 centi! Nekad dzīve vairāk neizmantošu airbaltic un ceru ka izputēs tā kompanija!
AirBaltic - Prāta čakarēšana un ignorēšana
Iegādātas tika 2 biļetes Rīga-Berlīne-Rīga (28-30.marts). Pienākot martam, jau bija manāms, ka sākas covid epidēmija un prasījām vai nevar atgriezt naudu un atcelt ceļojumu ārpus kārtas. Diemžēl airbaltic nebija pretīmnākošs un teica, ka to nedarīs. Nolēmām pagaidīt ilgāk, jo redzot kā situācija gāja, bija manāms, ka reiss mūsu tiks atcelts un tad varēsim pēc visām eiropas regulām atgūt samaksāto naudu, jo pati aviokompānija negrib nākt pretim, kas ir saprotams no finansiālā skatu punkta...
AtrisinātaAirBaltic - Corona Vīrus - avio biļetes
Ir iegādātas biļetes uz Itāliju kuru pārņēmis corona vīruss, diemžēl bija tāda nojauta bet zvanot apstiprinājis, Air Baltic ar prieku jūs vedīs uz slimību zemi taču biļetes neatcels un nemainīs, jūsu izvēle vai vēlaties vai nevēlaties lidot, Air Baltic ir nospļauties par jūsu veselību!
AirBaltic - 2 Biļetes vienam Pasažierim
Vienkārši esmu šokā! Cik nelaipni izturas airbaltic pret saviem klientiem. Kļūdas dēļ iegādājāmies ar paziņu vienlaicīgi biļetes lidojumam no Cīrihes uz Rīgu un atpakaļ. Tātad sanāca tā ka man ir divas biļetes uz vienu un to pašu lidojumu. Airbaltic naudu neatgriež jo tā ir Basic biļete. Lidojam uz bērēm. Airbaltic atgriež naudu tikai ja miris asinsradinieks. Esmu ļoti sarūgtināta par šādu attieksmi. Ar cieņu Sarmīte Ķīsele Šveicē.
AirBaltic - Attieksme, slikts serviss
Saskārāmies ar viszemākās kvalitātes servisu tā saucamajā nacionālajā aviokompānijā. Tātad, meitai bija nopirktas biļetes uz sas lidojumu, ko apkalpoja airbaltic. Uz biļetes nevienā vietā nebija norādes par to, ka reģistrēšanās lidojumam beidzas jau 40 minūtes pirms izlidošanas. Lidojot ar citām kompānijām parasti uz biļetes izdrukas viss skaidri ir norādīts, cikos izlidošana, cikos reģistrācija sākas, cikos beidzas. Ieradāmies lidostā aptuveni 11: 30-11: 35 (izlidošana 12: 20) iestājāmie...
AirBaltic - Neiecietība
Esmu sarūgtināta par airbaltic attieksmi. Purms kāda laika iegādājāmies biļetes priekš lidojuma ziemassvētkos. Pamanījām iespēju maksāt pa daļām. Tākā summa jau toreiz nebija maza, ilgi nedomājām un paņēmām dalīto. Sākumā viss bija ok samaksājām. Kā norādīts, līdz 3 maksājumam. Tredšajā maksājumā, kad maksājums bija jāveic 2 reiz vienā mēnesī neizsekojām un nesamaksājām pirms laika. Tākā neatnāca e-pastā atgādinājums un arī dēļ slikta interneta neaizgāja maksājums internetā, mūsu registrāciju...
AirBaltic - Pirkām biļetes bet mūs izmet ārā.
Mēs aizbraucām uz kijevu (bet tad vēl bija wizairs) pēc tam kad braucām apakaļ bija migla tapēc mēs braucām ar air baltik bet viņi bija pārdevuši vairāk biļetes nekā vietas mēs samaksājām naudu 3 lidmašīnām un 1 autobusam.
AirBaltic - Cenu nesakritiba
Diemzel Airbaltic majas lapu cena nesakrit ar to, kad tiek bukotas biletes. Ir bijusas situacijas, kad pirms bilesu rezervesanas un rezervacijas veiksanas , pedejos solos bilesu cenas uzradas citas neka sakuma pasa majas lapa. Jaa, saprotu, cenas mainas lidz ar datumiem, sedvietu pieejamibu un tamlidzigi, tacu vareja jau but korektaki nevis nodarboties ar maldigu marketingu.
AirBaltic - Pazaudēta bagāža
2. septebrī veicu lidojumu ASV Kolumbusa-Atlanta-Parīze-Rīga (lidojums BT0694), Lidostā Rīga saņemot bagāžu konstatēju ka mana bagāža ir puslīdz aizvērta un bagāžā atrodas brīdinājums par bagāžas pārbaudi no tsa - transport security agency. Tika konstatēts ka no bagāžas pazudis sony srs xb 41 bluetooth skaļrunis. Saņēmu šādu atbildi. Sanāk ka neviens neuzņemas atbildību par manu bagāžu, arī pārvadātājs, un kāds kas ir veicis pārbaudi var vēsu prātu izņemt kaut ko no manas somas un neviens par to neatbild?
AirBaltic - Офигеть можно
Летала на прямую несколько раз все было ок, полетела транзитом, вот тут ждал сюрприз. Купила билет Рига-Прага с транзитом в копенгагене уже при регистрации на рейс, второй билет предоставлен не был якобы по техническим проблемам, регистрация будет произведена в аэропорту, ну ок. В аэропорту риги девушку спрашиваю насчёт регистрации и билета, ответ - всё будет в копенгагеге. Прилетаю в копенгаген, рейс копенгаген-прага вылетает через 50 минут, пошла за багажом, думала нужно заново все...