www.sudzibas.lv AirBaltic Drausmīga apkalpošana un atieksme pret klientiem

AirBaltic - Drausmīga apkalpošana un atieksme pret klientiem

Veicu auto nomu airbaltic piedāvātā auto nomas kompānijā, kad tika pirktas lidojuma biļetes. Par nomu un lidojumu pienākas bonusu punkti. Pagājuši divi Mēneši kopš lidojuma un bonusa punktu joprojām nav. Airbaltic atbilde ir: nav mūsu problēma, sazinies ar auto nomu. Noma atbild ka viņiem nav nekādā sakara ar airbaltic bonusa punktiem. Airbaltic šī pat vairs neatbild uz manām ziņām. Ja tev kādreiz gadās problēma ar šo kompāniju, tad rēķinies ka tiksi pasūtīts trīs mājas tālāk un tiksi ignorēts. Turies tālāk no šī pārvadātāja.

09.05.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

R Roland Roland 06.07.2024

06.07.2024 Amsterdamā pie reģistrācijas tikai 1 darbinieks1.5 stunda jastāv rindā, lai nodotu bagāžu. Lidoju regulāri gandrīz katru reisu airbaltic kavē, tā jau ir norma.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes