www.sudzibas.lv 220.lv Pasūtījuma neizpildīšana un neinformēšana

220.lv - Pasūtījuma neizpildīšana un neinformēšana

Jau otro reizi pusgada laikā nākas sūdzēties par šo sasodīto iestādi!
Veicām pasūtījumu( spilveni + batuta aizsargtīkls) spilveni atnāca 3 darba dienu laikā kā ir teikts mājaslapā, bet Batuta tīkls neatnāca! uz ko no šīs iestādes nekādas reakcijas- mēs zvanījām katru dienu, citu pat divas reizes dienā(kas ilga 5 dienas) un uz ko neviens neko nevar atbildēt, jo mājaslapā uzrādās, ka pasūtījums izpildīts! 6. vai 7. zvana reizē man beidzot atbildēja kaut cik zinoša persona, ka pasūtījums ir atsūtīts atpakaļ noliktavā un nav ielīdis pakomātā- uz ko es esmu neapmierināta- jo es taču nevaru zināt šīs pakas izmērus- un vai tā ielīdīs pakomātā uz ko man operators sāka melot- ka līdz šim vispār paka tomēr neesot bijusi noliktavā un tagad tomēr pirmo reizi sūtīšot :D uz ko es viņu apsdrīdu... beigu beigās piekritu, lai sūta atkārtoti, bet tā kā jau ir pagājušas 10 dienas no pasūtījuma veikšanas, lai to dara steidzīgāk- apsolīja, ka būs nākamajā dienā! Nākamajā dienā, protams, nekas nebija atnācis, devu dienas intervālu un zvanīju uz ko man atbild- ka redz ka kurjers ir paņēmis un šodien obligāti būšot! ne tajā, ne arī nākamajā dienā nav- tāpēc zvanu vakarā, uz ko man operators atkal atbild nelaipni- itkā es būtu vainīga, ka man neatved paku! Un šī zvana laikā es uzzinu, ka pasūtījums ir atcelts- bet nauda protams paturēta! VISPĀR MURGS- NAV NE ATGRIEZTAS NAUDAS NE PASŪTĪJUMA PĒC 13 DIENĀM! un katru reizi, kad zvanu operatori liek justies vainīgai man un vēl uzdrošinās paaugstināt balsi pret mani! Kā arī saka, ka atzvanīs un sniegs informāciju, bet to nedara! Riebīga iestāde!

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 05.06.2017

Labdien, lūdzu atsūtiet pasūtījuma Nr., lai varam noskaidrot, kāpēc radās problēma ar pasūtījuma izpildi.

Papildināts Saiva 05.06.2017

Ko maina pasūtījuma numurs-ka jūs kā kaut kas nesanāk tos mainat- lai nebojātu savu statistiku! jo šo paku pasūtīju 19. maijā ar pasūtījuma nr. 4598228, kas tika piegādāta daļēji, tad pēc tā ka katru dienu tika zvanīts pasūtījumu pārformējāt tikai un vienīgi 29.maijā ar pasūtījuma nr. 4624041, ko tik un tā sūtīja uz pakomātu- neskatoties uz to ka pirmajā reizē paka tur nelīda iekšā! un šīs pasūtījuma tika atcelts man neko nesakot- tad atkal zvanīju vairākas reizes un 2. jūnijā tas tika pārformēts 3. reizi ar nr. 4637655, ko BEIDZOT saņēmu 5. jūnijā! Kur ir tā piegāde 3 darba dienu laikā, ko jūs solat mājaslapā? es šo paku gaidīju 11 darba dienas!

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 06.06.2017

Labdien. Paldies par informāciju. Nodevām to atbildīgajām personām, lai pēc iespējas ātrķa noskaidrotu situācijas apstākļus. Tiklīdz būs papildus informācija, informēsim Jūs par jaunāko.

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 06.06.2017

Saņēmām informāciju, ka pasūtījums tika nosūtīts uz Latvijas pasta nodaļu un esat to jau saņēmuši.

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes