220.lv - Neatgriež naudu par jauno preci ar brāķi!
Otra tējkanna, pēc kārtas ar brāķi! Pirmo pasūtīju caur internetu, mājās pārbaudīju, neuzvārija ūdeni. Aivedu uz ofisu, man izsniedza papīrus,Ka apmainīt uz citu tējkannu,ar pemaksu vai bez. Pasūtīju citu tējkannu Philips,ar piemaksu. 18.09.2017 saņēmu Pastā, pārbaudījām, 1 reizi uzvarijas it ka normāli , 2 reize isledzu,aizgāju darīt mājas darbus, kad atnacu virtuvē, tējkanna joprojām vārīja ūdeni (bija pilna tējkanna, puse ūdens izvārijās). 21.09.2017 uzrakstīju ienegumu par naudas atgriešanu, par kārtējo brāķēto preci.
Saņēmu mutisko atbildi,ka naudu neatgriezīs, ka prece it ka pārbaudīta un strādā.
Pieprasīju atsūtīt rakstiski atbildi par šo lai varetu griezties PTAC, atbildēja ka jāgaida 15 dabra dienas to atbildi.
Neiesaku šo bodi! Ne atvainošanās nekā par sagādātajām neērtībām (kaut ir pirkts šī veikala lielā sadzīves tehnika,dators, TV untt.) Par saviem līdzekļiem bojā nervus un jātērē laiks.
Labdien!
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
interneta veikals 220.lv
Komentāri (1)
vai vāciņš bija kārtīgi ciet? pietiek ar mazu spraugu, lai tējkanna neizslēgtos