www.220.lv - Krāpšana
Pasūtīju ārējās uzlādes akumulatoru Powerbank Esperanza. Paspēju izmantot tikai vienu reizi, līdz tas vairs nedarbojās. Telefonu uzlādēja 2% un akumulators izslēdzās. Mēģināju uzlādēt to, bet slēdzot iekšā nekas nenotiek. No šī internetveikala vairs noteikti neko nepasūtīšu.
Komentāri (5)
Labdien. Visām interneta veikalā 220.lv piedāvātām precēm servisa apkalpošana (garantija) privātpersonām tiek nodrošināta 24 mēnešu laikā no pirkuma saņemšanas brīža. Preci varat nogādāt mūsu servisa centrā, kas atrodas Daugavgrīvas ielā 114, Rīgā. Ja prece ir vieglāka par 10 kg, par preces nogādāšanu servisā un izdevumu segšanu ir atbildīgs klients. Līdzi ir jāpaņem pirkuma dokuments.
Kāds tam sakars ar interneta veikalu? domājat , ka viņi ražo tās power bankas?
Sakars ir tāds ,ka viņi tirgo šo nekvalatīvo preci. Tad nu lūdzu Daini nekad nesūdzies ,ja tev autoservisā liks virsū lētas ķīnas detaļas, Elkorā nopirksi nestrādājošu televizoru un LMT/Bite/Tele 2 pārdos tev telefonu kas pēc vienas uzlādes vairs neslēgsies iekšā.
To visu es tev novēlu. un viss vairāk es tev novēlu ,ka tu aizej uz piemēram to Bites salonu un saki ,ka tev telefons nestrādā viņi tev pateiktu - Kāds tev sakars ar Biti? Domā mēs ražojam tos telefonus?
Tieši tāpēc eksistē izvēles iespējas un tev pašam ir iespēja izvēlēties kvalitatīvāku preci, jebkuram ražojumam ir noteikts brāķa procents un pārdevējs nevar tam izsekot līdz, tieši patērētāji rada pieprasījumu pēc lētākām un nekvalitatīvām precēm jo pārsvarā pērk cenu nevis preci, tieši viņi rada agresīvu konkurenci, tas ir apburtais loks kurā viens otru uzskata par vainīgiem, jebkurai elektronikas nozarei ir uzticamāki ražotāji, kam ir mazāks brāķu procents, šādu preci arī ieteicams iegādāties, jo risks ir mazāks. Tev iesaku vairāk izglītoties šajā jautājumā nevis runāt muļķības.
"Tieši tāpēc eksistē izvēles iespējas un tev pašam ir iespēja izvēlēties kvalitatīvāku preci"
Tas pats attiecas uz veikalu un viņa sortimentu. Nespējot tirgot kvalitatīvas preces sāk piedāvāt draņķīšus ar ko nosedz daļu no pieprasījuma/ apgrozījuma/ utt.
Kur klients vainīgs? Taupīšanā? Noteikti, bet ne jau preču sortimenta piedāvājuma izvietošanā.
Klients vainīgs, ka vispirms neatrisinot problēmu ar veikalu ir paspējis pasūdzēties. Līdz ar to izrādot vēlmi to laikam arī vispār nedarīt un izvēloties pažēlot sevi jocīgā veidā.