Atrisināta220.lv - Slikts serviss
Atnāca pasūtījums, precīzāk, kaķu būris uz pasta nodaļu, taču tam nebija manis iepriekš izvēlētā krāsa - rozā, bet gan zila. Zvanīju uz 220.lv klientu apkalpošanas tālruni. Sieviete man laipni atbildēja, ka manā gadījumā ir jāraksta vēstule uz e-pastu [slēpt]@220.lv ar manu sūdzību un jānosūta preces attēli, kur skaidri redzams, ka precei nav atbilstošā krāsa. Aizsūtīju vēstuli uz šo norādīto epasta adresi, uzrakstīju, ka preces krāsa neatbilst tai, ko pasūtīju un nosūtīju attēlus. Atnāca atbilde, ka ar mani sazināsies vienas darba dienas laikā un sniegs atbildi, taču kopš 29.jūnija jau pagājušas 4 dienas un neesmu sagaidījusi nevienu atbildi. Pasūtījuma numurs-4714814
Komentāri (7)
Luize Ore- bet kā tad tagad tiks samainīta kaste pret citu (pareizajā krāsā), ja šī jau tikusi lietota?
14 dienas atgriešanas tiesības jebkurā stāvoklī. Tā saka PTAC.
Pēc tam uzņēmums var caur tiesu piedzīt visas netīkamās lietas no bijušā klienta. To arī saka PTAC.
Beigās nav tik mīlīgi noteikumi visiem.
Atliek iegādāties vel vienu kakenu un lieta atrisināta. ????
Būtu pateikusi paldies! Rozā kaķu kastīte? Nopietni?
baigā jau nu starpība kādā krāsā tie loriņi.. tie laiki pagājuši kad puisīšus ģērba zilās pidžammās un meitenītes rozā.. :D
Laikam esat maijsaimniece, man piemēram nebūtu laika skaidroties ar Internetveikalu, rakstīt sūdzības protālos tikai par to,ka man rozā restīšu vietā atsūtīj zilas. Nu nav tas dvēseles pestīšanas jautajumus. Nu nav.
Kas kuram svarigi, citiem varbut sikumins , bet tomer nepatikami .