220.lv - Atsūtīta lietota prece
Pasūtīju no 220.lv putekļusūcēju Vileda Relax. Atverot iepakojumu, konstatēju,ka prece bijusi lietota.Izskats bija neglīts, iepakojums sabojāts, Tajā pašājā dienā nosūtīju šo preci atpakaļ, izmantojot 14 dienu atteikuma tiesības, jo par 200 eur lietot jau lietotu precī negribu! Kad tie saņēma atpakaļ preci ar manu atteikuma iesniegumu, piezvanīja 220.lv darbiniece un apgalvojusi ,ka es atgriežu jau lietotu preci. Mēģināju paskaidrot,ka tādu esmu saņēmusi , bet viņa apgalvojusi to pašu,ka es esmu vainīga un varu nākt ņemt savu preci atpakaļ. Biju PTAC'a visu paskaidroju, Ptac uz manas puses. gaidu 14 dienas, ja nauda netiks atdota, rasktīšu Ptac iesniegumu, lai likums noskaidroja kas un ko tur notiek. Būsiet uzmanīgi!
PS- gribu teiks,ka vairākas reizes pasūtīju no šī veikala preces, nu tāda attieksme un lietota prece man tika atsūtīta pirmo reizi,ļoti nepatīkami.
220.lv - pirms sūtāt klientam preces, uzmanīgi pārbaudiet to!
Komentāri (4)
Labdien, lūdzu atsūtiet pasūtījuma Nr., lai varam noskaidrot, kāpēc radās problēma ar preces atgriešanu.
Laikam vienīgā izeja no šādām situācijām ir izpakošanas filmēšana. Tas man liekas, ir vienīgais veids, kā sevi pasargāt no šādu negodprātīgu uzņēmumu rīcības.
es teikšu vairāk, labāk pasta nodaļā atvērt iepakojumu un ja prece ir bojāta, lietotā vienkarši nepieņemt to!
Vini leja piespamojusi savu reklamu atkal,tikai ta..pakojat ara un ja kas nau ta nemaksajiet par to preces vienibu.Bet vel labak neiekrist..perkot jebko tur.Tagad aktivi ardas un plosas,izpardosana un kas tik viniem tur nau.Uzmanieties un bridiniet visus,lai neiekrit..