220.lv - Nepiegādāta prece
18.12.17. tika veikts pasūtījums no 220.lv, kā piegādes veids izvēlēts - piegāde ar kurjeru. Nākamajā dienā, kas ir 19.12. saņēmu sms ar tekstu, ka mans pasūtījums nogādāts kurjerdienestam un to saņemšu vienas darba dienas laikā. Protams, paiet viena diena - pasūtījuma nav, otrajā arī ne, īsti nesaprotot kāpēc tā, 21.decembrī veicu zvanu uz mājaslapā norādīto numuru, kur sieviete atbildēja, ka mana adrese ir bijusi norādīta nepilnīgi, līdz ar to pasūtījumu nebija iespējams nodot kurjeram. Kaut gan zinu, ka vadot adresi, to norādīju pareizi, arī iepriekš ir veikta piegāde izmantojot kurjeru.. Bet nu labi, sieviete teica, ka tagad visu izlabos un nodos informāciju kurjerdienestam un atsūtīs arī mums info ar to, kas notiek ar pasūtījumu. Gaidam, bet informācijas nav. Zvanu nākamajā dienā ar jautājumu kas notiek. Atbild sieviete, kas skaidro, ka pasūtījuma adrese nav norādīta pareizi, saku, ka jau vakardien visu izlabojām uz ko viņa atbild, ka ne. Un apgalvo, ka ir sūtīti informatīvie epasti, ar to, ka adresē ir kļūda. Bet tādu epastu nav. Redziet, es esmu vainīga. Protams, tagad mūsu pasūtījums līdz Ziemassvētkiem piegādāts netiks, līdz ar to tas tika anulēts, jo jēgas vairs nekādas. Un jā, paldies, “jaukajai” sievietei klausules otrā galā, žēl, ka nepiefilsēju Jūsu vārdu, būtu iesniegusi sūdzību tikai par Jums vien, cieņas un pieklājības nekādas.
Domāju, ka šajā laikā daudziem ir radušās tāda paša tipa sūdzības - 220, varbūt nevajag apņemties tik daudz un solīt piegādi līdz Ziemassvētkiem, ja solīto nemaz nevarat izpildīt?!
Pievienot komentāru