220.lv - Slikts serviss
Tā kā nedzīvoju Latvijā, izdomāju pasūtīt nelielas dāvaniņas vecākiem uz Ziemassvētkiem, lai mamma saņem tās Cirkle K no 220.lv. Pasūtīju smaržiņas, skuvekli un skūšanās putas.
Pasūtījums tika apmaksāts ar bankas karti internetā, pirmais atnāca uz epastu pasūtījuma apstiprinājums, tad maksājuma apstiprinājums, tad arī datums kad pasūtījums tiks piegādāts.
Pēc dažām dienām saņemu epastu ka pasūtījums ar skuvekli kavēsies. Labi, nodomāju, varbūt kur noklīdis, tad atnāk no jauna apstiprinājums ar citu piegādes datumu. Vēl pēc dažām dienām atnāk jauns epasts ka pasūtījums ar skuvekli ir atcelts, un ja man ir kādi jautājumi - man pašai viņiem ir jāzvana un viss jāuzzina.
Tad nu noskaidrojās ka skuveklis nemaz viņiem neesot, ko viņi acīmredzot uzzināja tikai nedēļu pēc pasūtījuma apmaksas. Jautājums - vai tas ir tik grūti uzlabot sistēmu, lai pircējam nebūtu iespējas pasūtīt preci kuras NAV noliktavā? Un vai pašam apkalpotājam nebūtu jāpaskaidro klientam situācija cik drīz vien iespējams?
Ja esmu pasūtījusi preci - un pasūtījums ir apstiprināts, tad es uz to arī gaidu, vai ne tā?
Labdien!
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
interneta veikals 220.lv
Pievienot komentāru