Atrisināta220.lv - Atsūta lietotu preci
Pasūtīju kafijas automātu.. kas atnāca lego kastē: iekšā saplēsta kafijas automāta kaste... visi piederumi ar kafijas puteklīšiem un uz automāta redzami kafijas pleķi.. no automāta sāk tecēt ūdens. Vienkārši atsūta jau lietotu preci! Nosūtīta sūdzība, 3 reizes zvanīju, lai uzzinātu ko tādās situācijās dara, jo iepriekš man bija viss normāli vienmēr ar šo servisu.. uz ko saņemu atbildi, ka esmu pirmais gadījums, kad atnāk lietota prece, un, ka mana sūdzība tiks izskatīta. Vienkārši nav vārdu..
Situācija tika atrisināta 2 darba dienu laikā.
Kompānija atvainojās, nodrošināja kurjeru,lai atgrieztu preci; atgrieza naudu, kā atvainošanās - 20 eur vērtībā atlaižu kods (220.lv). Kā ļoti nepieņemamā situācijā - tika nosūtīta tieši tāda pati jauna prece, pilnīgi bezmaksas.
Pret 220.lv pretenziju nav, uzņemas atbildību, un risina to dažu darba dienu laikā.
Rezultātā esmu priecīga, ka izdevās atrisināt šo situāciju.
Komentāri (1)
Notikušo skaidro 220.lv mārketinga vadītāja Kristīne Kalēja:
“Atvainojamies par šo situāciju un esam jau personīgi sazinājušies ar klientu 26. februārī.
Paldies arī, ka līdz mums nonāca šī informācija, lai varam izsekot līdzi, kas ir noticis. Pēc
preces saņemšanas no klienta 27. februārī, pirmreizējā pārbaudē esam secinājuši, ka ir
pieļauta rupja kļūda noliktavā vienā no loģistikas ķēdes posmiem, piegādājot garantijas
remontam atsūtītu preci no citas noliktavas zonas. Notikušā apstākļi tiek analizēti tālāk jau
detalizēti. Šo starpgadījumu klientam no savas puses kompensēsim, dāvinot jaunu kafijas
automātu.”