220.lv - Slikts serviss
Ļoti slikta komunikācija ar pircējiem.Šajā interneta veikalā tika pasūtīta prece.Par cik pēc dienas saņēmu šādu preci dāvanā un pasūtījums vēl bija tikai apstrādē(ne izsūtīts) piezvanīju uz šo firmu atcelt pasūtījumu. Darbiniece laipni pateica, ka tas ir iespējams, nekādu problēmu, kad pārjautăju vai man nav jāraksta nekāds iesniegums, vai jāgaida prece un jāsūta atpakaļ, atbilde bija nē-nekas absolūti nav jādara, jūsu naudu atgriezīsim uz jūsu konta. Biju ļoti priecīga, ka viss tik labi un ātri nokārtojās.Nākošajā dienā man atnāk sms,ka prece nodota kurjeram šodien.Zvanu uz konsultāciju telefonu, stāstu šo situāciju un jautāju,ka nesaprotu-vai tad man jāiet pakaļ precei un tad jāsūta atpakaļ,kāpēc nāk tădas sms,manu pasūtījumu taču atcēla.Pretī tikai nelaipnā tonī saņēmu tekstu, ka sms viņi nekontrolē, preci apstādināt nevar, viņu jau pakoja, viņu varēs atgriezt tikai tad, kad nosūtīs.Uz jautājumiem-kāpēc mani vakar nebrīdināja un kas tad man īsti ir jādara-jāiet pakaļ precei un pašai jāsūta atpakaļ, dzirdēju jau vairāk minēto paskaidrojumu:"Es jums jau skaidroju,ka preci mēs apturēt nevaram". Tā arī nesapratu-kas man jādara,sarunu jau tā traucēja nelaipnais un izsmejošais tonis, + vēl fonā skanošie telefona sms signāli, laikam es iztraucēju darbinieci no kādas ļoti svarīgas sarakstes.
Labdien!
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
interneta veikals 220.lv
Pievienot komentāru