220.lv - Vissliktākais klientu serviss!
Sveiki!
Nolēmām iegādāties portatīvo datoru no 220.lv. Dators atnak bez oriģinālas kastes, lietošanas instrukcijām, aizsarg plēvītēm. Vienkārši iesaiņots plēvē. Jau rodas aizdomas, ka dators varētu būt iepriekš lietots. Pats dators ilgi slēdzās, jābūt visu laiku pieslēgtam pie lādētāja, jo bateriju nelādē. Sazinamies ar 220.lv lai pateiktu, kas par problēmām un ka preci gribam atgriezt atpakaļ. Liek nofilmēt video ar datora problēmām un jāpārsūta viņiem, lai izvērtētu (ko tādu pirmo reizi dzirdu)
Nogādāju preci, bet atteikuma anketu nepieņem, jo dators ir jau izsaiņots. Paņem uz garantijas servisu, bet no servisa gandrīz mēnesi nekādas ziņas. Pēc manas uzbāzības ar mani sazinās un liek man saprast, ka naudu neviens netaisās atgriezt, bet ir jāpagaida tikai vēl 2 nedēļas līdz atnāks jaunā baterija.
Ko man darīt? Es negribu to sačakarēto datoru, bet savu naudu atpakaļ. Kur griezties, kā rīkoties?
Nekad mūžā nevienam neiteikšu šo saitu!
Komentāri (1)
Griezties patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Arī saskārāmies ar lielām problēmām iegādājoties preci šajā internetveikalā,