220.lv - Slikts serviss- nav atgriešanas iespēja un preču vērtējuma manipulācija
Nopirku ledusskapi, bet neapmierināja tā skaļā un trokšņainā darbība tāpēc vēlējos izmantot savas tiesības lai 14 dienu laika atteiktos no inernetā iegādātas preces. Sazinājos telefoniski ar 220 apkalposanas palīdzības servisu jo elektroniskās atgriešanas formas tiem nemaz nav. Tur atbildēja ka man pašam jāatgriež prece saviem spekiem uz viņu bāzi jo 220 nepalīdz ar preces atgriešanu.
Tā nu zvanu uz dpd kurjeru nr kur man atbild ka nepieņem lielgabarīta preces no privatpersonām bez līguma.
Tā nu sanāk ka atvest kurjers var bet aizvest atpakaļ nevar, tas jau izskatās pēc labas krāpnieku shēmas. Kad atstāju sliktu preces vērtējumu par ledusskapja trokšņiem un sīkšanu, 220 to vēl nav publicējis jau nedēļu. Vēl viena manipulēšana lai nebūtu sliktu klientu vērtējumu tos vienkārši nepiblicē.
Nevienam neiesaku pirkt kautko 220 veikalā jo problēmu gadījumā neviens jums nepalīdzēs...
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit! Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
Komentāri (1)
Vai tad DPD ir vienīgais kurjerpasts Latvijā?