220.lv - Vissliktākais serviss Latvijā
220.lv sliktākais serviss un apkalpošana latvijā, neiepērcieties šajā internetveikalā,
tiek pārdota nekvalitatīva prece.
Noplīsa ledusskapis garantijas laikā, 220.lv neliekas ne zinis, ne par preces savākšanu neatbild,
ne par preces iznešanu, ne par to kādā laikā pircējs var nodot preci kurjeram.
Pilnīga vienaldzība no pārdevēja puses, ar tik nožēlojamu servisu vēl nebijām saskārušies,
šim internetveikalam nav ne savi kurjeri un pilnīgi nekas netiek saskaņots ar pircēju.
Pats galvenais bija dzirdēt no operatores vārdus ka tās ir jūsu problēmas kā jūs nonesīsiet,
nodosiet preci kurjeram, galvenais lai viņa būtu iepakota un nodota dpd kurjeram,
kā arī paši vienojaties par laikiem cikos un kā.
Cik briesmīgs serviss! Nekad nepērciet šajā veikalā preces, cietīsiet jūs, ne viņi, viņiem
pilnīgi vienalga un neko nenozīmē klients!
Komentāri (5)
kurš tad veikals pats brauc pakaļ?
garantijas noteikumos ir solīts, ka 220.lv pats ledusskapi nesīs prom? tak ne
Brauc pakaļ pārdevējs kur tika iegādāta prece ar piegādi!
Pircējam nav jādomā kā no Liepājas uz Rīgu nogādāt neejošu preci, prece tika pirkta ar piegādi.
Tie nav mūsu nosacījumi ka preci savāks kurjers,bet gan pārdevēja, kā arī netikām informēti par preces iznešanu!
Pārdevēja nosacījumi bija iepakot preci kuru kurjers savāks! Tad attiecīgi vajag informēt pircēju par visu!
Pircējs samaksāja naudu par preci ar piegādi, un neejoša prece garantijas laikā kuras atzinums ir neremontējams nav pašam jānogādā uz Rīgu un vēl jāzaudē nauda par iekraušanas darbiem! Esam palikuši bez preces un arī naudas!
Preces servisa apkalpošanas informācija:
1. Ja izmantošanas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Servisa apkalpošana notiks ātrāk, ja nogādāsiet preci tieši autorizētajā ražotāja vai izplatītāja servisa centrā, varat vērsties arī Interneta veikala 220.lv servisa centrā Daugavgrīvas ielā 114, Rīgā, tel. 67244220, e-pasts: [slēpt]@220.lv.Servisa centra darba laiks: darba dienās no 10 līdz 19, sestdienās no 10 līdz 15 . 2. Lai pieteiktu prasījumu par līgumam neatbilstošu preci vai pakalpojumu, nepieciešams uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu (EKA čeku, preču pavadzīmi vai līzinga līgumu), kā arī nogādāt preci Pārdevējam. Ja prece ir lielgabarīta vai smagāka par 10 kg, preces nogādāšanu servisa centrā veic Pārdevējs vai, vienojoties par to ar Pārdevēju – Pircējs par Pārdevēja līdzekļiem. 3. Iesakām, pirms nodot servisa apkalpošanai datortehniku vai mobilo telefonu, parūpēties par tajā esošo datu saglabāšanu, izveidojot rezerves kopiju, jo servisa apkalpošanas laikā dati var tikt neatgriezeniski zaudēti. 4. Servisa apkalpošana nav spēkā, ja precei: a. ir mehāniski bojājumi, kas radušies klienta vainas dēļ, b. tiek konstatēts, ka bojāta preces ražotāja garantijas plombe, sērijas numurs, ir notikusi instrukcijai neatbilstoša iekļūšana izstrādājumā un/vai pircējs pats mēģinājis novērst bojājumu. c. ir bojājumi, kas radušies dabas stihiju, zibens, ugunsgrēka, plūdu u.c. rezultātā, d. ir bojājumi, kas radušies svešu priekšmetu, šķidrumu, kukaiņu u.t.t., iekļūšanas rezultātā, e. ir bojājumi, kuru rašanās iemesls ir zemas kvalitātes ūdens (ar paaugstinātu kalcija, hlora, rūsas vai smilts saturu) izmantošana, f. ir bojājumi, kuru rašanās iemesls ir ķīmisku vielu iedarbība, g. ir bojājumi, kas radušies elektriskā sprieguma svārstību vai bojājumu gadījumā, komunikāciju un kabeļu parametru neatbilstības dēļ, kā arī citu sadzīves faktoru gadījumos (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums u.c.), h. bojājumi radušies tādēļ, ka prece netika lietota saskaņā ar tās lietošanas instrukciju, ka netika ievēroti preces uzglabāšanas un transportēšanas nosacījumi, kā arī gadījumos, kad izstrādājums netika uzstādīts atbilstoši instrukcijai, i. bojājumi radušies tādēļ, ka tā netiek izmantota paredzētajiem mērķiem vai sadzīves tehnika tiek izmantota profesionālā nolūkā, j. izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs preces bojājumus, k. izmantota pirātiska vai neatbilstoša programmatūra (datortehnikā vai mobīlajā telefonā), l. nav veikta regulārā servisa apkope (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama).
Ja prece ir lielgabarīta vai smagāka par 10 kg, preces nogādāšanu servisa centrā veic Pārdevējs vai, vienojoties par to ar Pārdevēju – Pircējs par Pārdevēja līdzekļiem.
Vai neskaidri uzrakstīts?
220.lv servisa apkalpošanas informācijā skaidri teikts kas nogādā preci!
Kā no 24.05,2018 absolūti neviena ziņa no 220.lv, šodien atgādināju par sevi šim "slavenajam" internetveikalam 220.lv, no kura saņēmu apmelojošu vēstuli ,ka mēs esot atteikušies 24.05.2018 no kurjera kuram vajadzēja savākt neejošo preci . Patiesība tāda ka kurjers atteicās savā darba laikā savākt preci jo izrādās ātrāk beigšot darbu un negaidīs līdz sava darba laika beigām t.i. 40 minūtes! Mēnesi bez ledusskapja un bez samaksātās naudas par neejošu preci!