220.lv - Slikts serviss u.c.u.t.t.
Ja, jums nav kur likt laiku, naudu un trūkst problēmu, laipni lūgti 220.lv! Trīs reizes iepirkos, visas reizes neveiksmīgi! Cerēju, ka katra nākamā būs veiksmīga, visādi tomēr gadās, kad ir daudz preču, kuras neražo pats.. Stāsts ir šāds! Pirmo reizi pasūtīju velosipēdu, pasūtījums atnāca ar kavēšanos. Bērns bija priecīgs un velosipēds patika! Kāda bija vilšanās, kad sapratām, ka trūkst detaļas, kuras pat nevar nopirkt veikalā, jo modelis ir specifisks un trūkst tās detaļas, bez kurām nav iespējams pabraukt un noliktavā kā izrādījās viņiem to nav, esot pazudušas, iespējams pa ceļam.. Kā viņi apgalvoja! Iepakojums tiešam bija bojāts! Sūtījām atpakaļ, naudu saņēmu pēc 2 ned. Otrais mēģinājums bija pēc ilgāka laika, pasūtīju lustru. Atnāca ar kavēšanos, kad atvēru jau sapratu, ka nebūs labi.. Jau biju nikna! Braucām 100km uz ofisu paši un skaidroju, ka esmu saņēmusi lustru, vispār bez kupoliem! Tehniska darbiniece centās iegalvot, ka tas tāarī esot domāts un komplektā neesot paredzēti! Tātad bildei bija tikai ilustratīva nozīme, par kuru netika informēts pircējs.. Esmu pāŗliecināta, ka tomēr tas tā nebija domāts! Šoreiz nozvērējos nekad vairs neiepirkties 220.lv! Pēc pāris gadiem pasūtīju trešo preci, cerībā, ka serviss uzlabojies, pasūtīju kafijas automātu! Kā saka 3 lietas labas lietas! Priecājos par kafijas automātu, bet prieks bija īss! Diemžēl kafijas automātam bija bojāta elektronika. Serviss pēc divām dienām man piedāvāja garantijas remontu!? Tiešām!? Absurds! Kad pateicu, ka vēlos izmantot patērētāja tiesības un atgriezt preci, konsultants telefonā atslēdzās!? Nu, ko! Vērtējiet paši!
Komentāri (1)
Kas pērk ķīnas brīnumus pa lēto, tas maksā divreiz, bet ticamāk ka trīsreiz...