220.lv - Krāpšana
Nopirku benzīna ģeneratoru, jo ir jālaista lauks. Apskatot iepakojumu, konstatēju, ka šī prece jau ir pabijusi pie klienta madonas pusē, pārlīmēta mana adrese. Izņēmu no iepakojuma, stūris nolauzts un iedarbināt nesanāca, bojāts starters. Sazinājos ar veikala operatoru, ka izmantošu tiesības atgriezt preci 14 dienās. Operators pateica, ka jābūt neskartam iepakojumam un nelietotai precei, bet tāpat var atgriezt atpakaļ. Aizsūtīju pa pastu, nogaidīju 10 dienas un lūdzu samainīt preci vai atgriezt naudu. Operators atbildēja, ka prece nav saņemta. Aizsūtīju izsekošanas kodu, kur 03.05 prece saņemta. Operators teica, ka paziņošot uz noliktavu, ka viņi saņēma preci. Absurds! Vēlreiz lūdzu, ka ģenerators ir vajadzīgs steidzami, jo ir jālaista zemeņu lauks.
Līdz šai dienai man nav preces un nav naudas, samaksāju 154,68 eur. Šodien runāju ar operatoru, teica, ka noskaidros, kad nezina. Visu pircēju ievērībai, no šī veikala var iegādāties preces, kam nepastāv bojājumi, garantijas serviss.. No nītaures
Labdien!
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
interneta veikals 220.lv
Komentāri (3)
Gribējāt kā lētāk, sanāca kā vienmēr? Šādām lietām eksistē speciāli veikali, kur preci var apskatīt un nopirkt uz vietas, nebūtu jāsaskaras ar šādām problēmām.
Daži, atšķirībā no Daiņa, strādā ar rokām un nav viņiem iespējas visu pamest un no Nītaures dzīties uz Rīgu. Laikam tāpēc jau tos internetveikalus ieviesa.
Daini, man nav laika stādīšanas un sējas laikā staigāt pa Rīgas veikaliem. Un kaut cik lētai precei jābūt jaunai. Tas nav komisijas vai nocenotu, bojātu preču veikals.